A marketing és a márka jelentősége a hazai sörfogyasztásban, a Dreher és a Pilsner Urquell példáján
Elmentve itt :
Szerző: | Siklós Petronella |
---|---|
További közreműködők: | Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Márka Dreher Pilsner Sör Sörfogyasztás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23259 |
Hasonló tételek
A sör kulturális és társadalmi jelentősége A Pilsner Urquell és a magyar kisipari sörök összehasonlító elemzése
: Baranyi Máté
: Baranyi Máté
Dreher termékek csomagolásának vizsgálata, logisztikai és marketing szempontból
: Kecskés Laura
: Kecskés Laura
Dreher Sörgyárak marketingtevékenységének elemzése
: Kalina Tamás
: Kalina Tamás
Dreher Sörgyárak Zrt.[ ]Dobozfejtő gépsor kapacitásbővítése /
: Menthy Szabolcs
: Menthy Szabolcs
A Dreher Sörgyárak Zrt. beszámoló elemzése
: Kreitzer Kitti Barbara
: Kreitzer Kitti Barbara
A Heineken és a Dreher televíziós kampányának összehasonlítása
: Minisán Eszter
: Minisán Eszter
Szállítójárművek kiszolgálása a Dreher Sörgyárak Zrt.-nél
: Gubancsik Péter
: Gubancsik Péter
Dreher Pale Ale bevezetése a magyarországi piacra
: Gál Marcell
: Gál Marcell
A fesztiválmarketing eszközei, Dreher az Inota fesztiválon
: Tombácz Zsanett
: Tombácz Zsanett
A Dreher Sörgyárak reakciója a kézműves sörök térnyerésére
: Illés Tímea
: Illés Tímea
Tradíció és innováció -egy világjárvány szorításában. Vállalati identitás a Dreher Sörgyárak Zrt. példáján keresztül
: Kókainé Tüske Boglárka
: Kókainé Tüske Boglárka
A profitnövelés image lehetőségei a söriparban - Dreher Sörgyárak Rt.
: Tőzsér Edit
: Tőzsér Edit
Márkaépítő rendezvények és kommunikációs megoldásaik bemutatása a DreherFeszten keresztül
: Papp Felicia Judit
: Papp Felicia Judit
Az ízesített Dreher24 alkoholmentes sör piacbevezetési stratégiája
: Böszörményi Bálint
: Böszörményi Bálint
Dreher Sörgyárak Zrt. gépjárműflottájával kapcsolatos számviteli nyilvántartások bemutatása
: Kreitzerné Borbás Andrea
: Kreitzerné Borbás Andrea
Belső szervezeti kommunikáció a Dreher Sörgyárak Zrt. pénzügyi osztályán
: Rózsa Alexandra
: Rózsa Alexandra
Személyes márka jelentősége a 21. században
: Endrész Dorothea
: Endrész Dorothea
A Marvel márka jelentősége napjainkban és a jövőben
: Csanálosi József
: Csanálosi József
A munkáltatói márka jelentősége a nagyvállalatok életében
: Polyák Petra
: Polyák Petra
A Rama margarin márka újrapozícionálása a márka marketing kommunikációjának átalakításával
: Nagy Éva
: Nagy Éva
A 7 tényezős marketing-mix bemutatása a Chevrolet márka példáján keresztül
: Iváncsevits Gábor
: Iváncsevits Gábor
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka
: Hegyes Réka
A márka és arculat jelentősége, megújulása és ennek marketingkommunikációja a cégek életében
: Lénárt Beatrix
: Lénárt Beatrix
A kereskedelmi márka tendenciái és népszerűsítésének hazai gyakorlati eszközei
: MÜLLER NIKOLETT
: MÜLLER NIKOLETT
Egy hazai dizájner márka marketingkommunikációjának vizsgálata és elemzése
: Fehér Klaudia Irén
: Fehér Klaudia Irén
Parfümvásárlási szokások a Superz márka példáján keresztül
: Zimányi Dániel
: Zimányi Dániel
A Vitara marketing sikere, a márka mentőöve
: Szabó Tamás
Megjelent: (2016)
: Szabó Tamás
Megjelent: (2016)
A Lindt, mint márka marketing szemléletű elemzése
: Bakos Evelin
: Bakos Evelin
Trade marketing alkalmazása a márka, és a márkahűség kiépítésében
: Tok Annamária
: Tok Annamária
Online marketing szerepe új márka bevezetésénél
: Szőke Rebeka
: Szőke Rebeka
A hazai élelmiszeripari kiskereskedelmi láncok saját márkás termékeinek vizsgálata
: Staud Fanni
: Staud Fanni
A Max Factor márka marketingstratégiája és kommunikációja a hazai dekorkozmetikai piacon
: Dömötör Diána
: Dömötör Diána
Marketing mix szerepe és vizsgálata a Serpentize márka esetében
: Kürti Péter
: Kürti Péter
A hazai erdők gazdasági és társadalmi jelentősége, kereskedelmi és marketing lehetőségek az erdőgazdálkodásban
: Szabó Zsombor
: Szabó Zsombor
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
Online marketing eszközök használata és jelentősége a Thon Hotel EU példáján keresztül
: Búza Blanka
: Búza Blanka
Márkás termékek hamisítása az európai belső piac példáján
: Szöllősi Zsófia
: Szöllősi Zsófia
Az Organic Shop márka marketing stratégiájának bemutatása és értékelése
: Székely Anna Emőke
: Székely Anna Emőke
A márka és a fogyasztói kapcsolatok építése a magyarországi McDonald's példáján
: Mécs Blanka
: Mécs Blanka
Egy weboldal sikerességéhez kapcsolódó online felületek és marketing eszközök jelentősége a hazai energiahatékonysági szektorban
: Varga Tamás
: Varga Tamás
Hasonló tételek
-
A sör kulturális és társadalmi jelentősége A Pilsner Urquell és a magyar kisipari sörök összehasonlító elemzése
: Baranyi Máté -
Dreher termékek csomagolásának vizsgálata, logisztikai és marketing szempontból
: Kecskés Laura -
Dreher Sörgyárak marketingtevékenységének elemzése
: Kalina Tamás -
Dreher Sörgyárak Zrt.[ ]Dobozfejtő gépsor kapacitásbővítése /
: Menthy Szabolcs -
A Dreher Sörgyárak Zrt. beszámoló elemzése
: Kreitzer Kitti Barbara