Turisztikai márkaépítés a Dél-Zalai térségben
Saved in:
Main Author: | Beznica Barbara |
---|---|
Other Authors: | Sipos Erika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Márkaépítés LEADER-program (az EU vidékfejlesztési programja) Mura Régió |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23316 |
Similar Items
Vállalatátszervezés a Dél-Zalai Egyesült Takarékszövetkezetnél
: Kovács Barbara
: Kovács Barbara
A Zalai borvidék helyzete a hazai turisztikai piacon.
: Tarsoly Csenge
: Tarsoly Csenge
Turisztikai vállalkozás terve a somlói térségben
: Vass Olivia
: Vass Olivia
Fenntartható turizmus Pécs-Villány turisztikai térségben
: Tóth Franciska
: Tóth Franciska
A magyarországi kastélyok turisztikai célú hasznosítása, kiemelten vizsgálva a zalai régió kastélyit
: Pilise Dóra
: Pilise Dóra
Térségfejlesztési lehetőségek és kihívások Tokaj-Nyíregyháza kiemelt turisztikai térségben
: Seregély Emese
: Seregély Emese
A szakember-utánpótlás helyzetének elemzése a Bük-Sárvár turisztikai térségben
: Piedl Péter
: Piedl Péter
A szezonális koncentráció és csökkentésének lehetőségei Balaton kiemelt turisztikai térségben
: Nyers Szandra
: Nyers Szandra
Zalai Szám-Váltó Könyvelő Tanácsadó Kft. tevékenységének átfogó vizsgálata
: Major Klaudia
: Major Klaudia
A 2023-as Európa Kulturális Fővárosa Program várható hatásai a Balaton turisztikai térségben
: Gremsperger Klára
: Gremsperger Klára
A szervezetfejlesztés szerepe és jelentősége egy zalai autóipari cég életében
: Németh Kitti
: Németh Kitti
Japán integrációs szerepe az ázsiai térségben
: Mák Dorka
Published: (2019)
: Mák Dorka
Published: (2019)
A Balaton turisztikai térségben fejlődő kerékpáros turizmus és annak ismertsége az egyetemisták körében
: Kovács Boglárka Hajnalka
: Kovács Boglárka Hajnalka
A védelmi kiadások trendjei az európai térségben
: Egedi Mátyás László
: Egedi Mátyás László
Nyersanyagkincsek és hatalomgyakorlás a Perzsa-öböl-menti térségben
: Pető Margit Boglárka
: Pető Margit Boglárka
Cegléd, Dél-Pest megye kiemelkedő turisztikai desztinációja
: Czinkos Réka
: Czinkos Réka
Dél-dunántúli borrégió turisztikai vonzereje és bormarketingje
: Sas Dalma Magdolna
: Sas Dalma Magdolna
Az online személyes márkaépítés
: Kiss Barbara
: Kiss Barbara
A Somló vonzerőfejlesztése és a borturizmus jelentősége a térségben
: Pribéli Rebeka
: Pribéli Rebeka
Japán működőtőke sajátos szerepe egy perifériális térségben Magyarországon (Salgótarján)
: Csongrádi Gyöngyi, et al.
Published: (2023)
: Csongrádi Gyöngyi, et al.
Published: (2023)
A Dél-Dunántúli borrégió turisztikai vonzereje és bormarketingje
: László Adrienn
: László Adrienn
A COVID-19 világjárvány gazdasági hatásai Magyarországon és a térségben
: Sereg-Mályi Ildikó
: Sereg-Mályi Ildikó
Önkormányzati épületek pályázati forrásból történő fejlesztése a vasaljai térségben - 2015
: Dévai Lívia Margit
: Dévai Lívia Margit
A víziközművek vagyonértékelésével kapcsolatos számviteli feladatok az Észak-zalai Víz- és Csatornamű Zártkörűen Működő Részvénytársaság gyakorlatában
: Mándli Eszter
: Mándli Eszter
A Nissan piaci pozíciójának elemző bemutatása a globális és regionális térségben
: Kocsis Martin
: Kocsis Martin
Vidékfejlesztés és a falusi turizmus összefüggései a Börzsöny-Duna-Ipoly térségben
: Pintér Zsuzsanna
: Pintér Zsuzsanna
A turisztikai növekedés lehetőségeinek elemzése a Dél-Dunántúlon nemzetközi összehasonlításban
: Tóth Kitti
: Tóth Kitti
A népi örökség hatása a Dél-Dunántúli Turisztikai Régió turizmusára
: Kocsis Dézi
: Kocsis Dézi
A helyi gasztronómia integrálása a Dél-Alföld Turisztikai Régió kastélyaiba
: Brecska Laura
: Brecska Laura
Falusi szálláshelyek helyzete és lehetőségei a Dél-Dunántúl turisztikai régióban
: Keszthelyi Kamilla
: Keszthelyi Kamilla
Tájjellegű ételek megjelenésének elemzése a dél-dunántúli turisztikai régió ételválasztékában
: Sándor Dénes
Published: (2008)
: Sándor Dénes
Published: (2008)
A rehabilitálható munkaerő munka világába való visszavezetésére tett lépések a kiskunhalasi térségben
: Patai Lívia
: Patai Lívia
Márkaépítés online eszközökkel
: Boldizsár Henrietta
: Boldizsár Henrietta
MarilyNails márkaépítés
: Oláh Réka
: Oláh Réka
Márkaépítés borcímkézésen keresztül
: Bogdán Klaudia
: Bogdán Klaudia
Filmek, mint márkaépítés
: Baracsi Attila Péter
: Baracsi Attila Péter
A Gyulai Várfürdő, mint a Dél-Alföld egyik legjelentősebb turisztikai célpontja
: Szilágyi Nóra
: Szilágyi Nóra
A Z-generáció felé történő munkaadói márkaépítés
: Illés Barbara Petra
: Illés Barbara Petra
Az egészségturizmus szerepe a Dél-alföldi turisztikai régióban és fejlesztési lehetőségei
: Kenyeres Szabina
: Kenyeres Szabina
Hagyományőrzés kreatív módon – egy induló dél-alföldi turisztikai vállalkozás sikerének esélyei
: Deák Anikó
: Deák Anikó
Similar Items
-
Vállalatátszervezés a Dél-Zalai Egyesült Takarékszövetkezetnél
: Kovács Barbara -
A Zalai borvidék helyzete a hazai turisztikai piacon.
: Tarsoly Csenge -
Turisztikai vállalkozás terve a somlói térségben
: Vass Olivia -
Fenntartható turizmus Pécs-Villány turisztikai térségben
: Tóth Franciska -
A magyarországi kastélyok turisztikai célú hasznosítása, kiemelten vizsgálva a zalai régió kastélyit
: Pilise Dóra