Product Placements in Blockbuster Movies
Saved in:
Main Author: | Kalotai Martin |
---|---|
Other Authors: | Hübner Andrea |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Product placement Blockbuster Movies Sponsorship |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23529 |
Similar Items
Product Placement 007
: Sőrés Luca
: Sőrés Luca
Effectiveness of product placement Investigation of relationship between product placement and purchase intension within the luxury market.
: Perger Attila
: Perger Attila
Product placement egy innovatív kommunikációs eszköz lehetőségei és korlátai
: Erdősi Dóra
Published: (2007)
: Erdősi Dóra
Published: (2007)
Movie marketing Efficiency evaluation of movie distribution trends on the Hungarian market
: Solti Dorottya
: Solti Dorottya
Product Placement and Brand Building in Video Games
: Rigó Ferenc
: Rigó Ferenc
A product placement előretörése és hazai fogadtatása
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
Product placement mint hirdetési forma a mozifilmekben
: Zajácz Barbara
: Zajácz Barbara
Product Placement, azaz a termékmegjelenítés a hazai piacon
: Lukácsi Zsuzsa
: Lukácsi Zsuzsa
Marketingkommunikációs módszerek bemutatása a hollywoodi blockbuster filmek népszerűsítésében
: Iring Janka Sára
: Iring Janka Sára
What factors lead to a successful movie trailer?
: Baranyi Enikő
: Baranyi Enikő
An Exploratory Research on the Role and Influence of Product Placement in Korean Dramas How can South Korean PPL Affect Customer Behavior and Brand Awareness?
: Said Ranya
: Said Ranya
Termékelhelyezés a magyar videóklipekben és dalszövegekben, fizetett és ingyenes product placement
: Gulyás Gergő Csaba
: Gulyás Gergő Csaba
Product placement tengeren innen és túl, megvalósítási utak háttértényezői Amerikában és Európában
: Happ Judit
: Happ Judit
A product placement és a tartalomba integrált szponzoráció összehasonlítása és a Z generációra gyakorolt hatásuk vizsgálata
: Simontsits Ágnes
: Simontsits Ágnes
Sustainable production
: Martyin Anna
: Martyin Anna
Product Recalls and Brands Analysis of Food Product Recall Announcements on Online News Portals
: Majláth Melinda
Published: (2024)
: Majláth Melinda
Published: (2024)
Forfaiting, as a developing product
: Domán Ádám
Published: (2014)
: Domán Ádám
Published: (2014)
Packet as an export product in China
: Draskovics Dávid
: Draskovics Dávid
Introduction of relocation processes of Robert Bosch Elektronika Kft. including the relocation of PWR products and production line
: Pusztai István
: Pusztai István
The role of promotion in the OLED product category
: Takács György
: Takács György
The role of the MICE product in the tourism of Budapest
: Péter Dániel
: Péter Dániel
From idea to product elaboration of a business idea for the Hungarian market
: Medveczki Cintia
: Medveczki Cintia
From idea to product elaboration of a business idea for the Hungarian market
: Medveczki Cintia
: Medveczki Cintia
Changing need for physical instruments in music production
: Prohászka Zsolt
: Prohászka Zsolt
New product launch in the Hungarian medical market
: Holló Barnabás
: Holló Barnabás
The Complexity of Physical Inventory of Product Demonstration Units
: Kalinics Veronika
: Kalinics Veronika
The impact of telework on employee performance and productivity on the job
: Joó Kende Kolos
: Joó Kende Kolos
Product Packaging as a Brand Communication Tool
: Kim Valeriia
: Kim Valeriia
Bükfürdő szerepe a Nyugat-dunántúli egészségturizmusban
: Kalotai Petra
: Kalotai Petra
A Nilfisk Production logisztikai folyamatainak elemzése
: Eőry Dávid
: Eőry Dávid
Smart factories – the product of Indrusty 4.0
: Ilankovic Nikola, et al.
Published: (2020)
: Ilankovic Nikola, et al.
Published: (2020)
Simulation of product indetification technologies in storage systems
: Radakovic Dragana, et al.
Published: (2020)
: Radakovic Dragana, et al.
Published: (2020)
A corpus-based approach to morphological productivity
: Kiss Katalin
Published: (2008)
: Kiss Katalin
Published: (2008)
Digital Product Design a 21. században
: Takács Fanni
: Takács Fanni
Inrtoduction of the Jelly Bean Factory products to the Hungarian market
: Komáromi Márk
: Komáromi Márk
Gendered Marketing How to Advertise Feminine Products to Men?
: Devecseri Fruzsina
: Devecseri Fruzsina
Factors that Influence the Purchasing Behavior of Cosmetics Products in Yemen
: Taher Buthina Abdulghani
: Taher Buthina Abdulghani
Tourist perceptions of souvenir authenticity under mass-production
: Zhang Shan
: Zhang Shan
Consumer perception of product quality regarding instant coffee
: Kovács Barbara
: Kovács Barbara
An overview of the changing and diverse system of distributing tourist products.
: Holecz Lenke
: Holecz Lenke
Similar Items
-
Product Placement 007
: Sőrés Luca -
Effectiveness of product placement Investigation of relationship between product placement and purchase intension within the luxury market.
: Perger Attila -
Product placement egy innovatív kommunikációs eszköz lehetőségei és korlátai
: Erdősi Dóra
Published: (2007) -
Movie marketing Efficiency evaluation of movie distribution trends on the Hungarian market
: Solti Dorottya -
Product Placement and Brand Building in Video Games
: Rigó Ferenc