Marketingkommunikációs stratégia fejlesztése egy tréningekkel és szervezetfejlesztéssel foglalkozó cég esetében
Elmentve itt :
Szerző: | Csonka Zsanett |
---|---|
További közreműködők: |
Máté Dr Zoltán
Rébeli-Szabó Ferenc |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Kommunikáció Marketingkommunikáció Média Marketingstratégia Továbbképzés Oktatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23591 |
Hasonló tételek
Marketingkommunikációs stratégia a Heineken esetében
: Gerő Virág
: Gerő Virág
A gyártástechnológia fejlesztése egy kézműves tejfeldolgozással foglalkozó családi vállalkozás esetében
: Szabó-Burján Anna
: Szabó-Burján Anna
Üzleti modell egy bérbeadással foglalkozó kft esetében
: Krecs Fanni
: Krecs Fanni
Választott cég belső kommunikációjának fejlesztése
: Ábrahám Zsanett
: Ábrahám Zsanett
Egy ingatlan-beruházással foglalkozó cég tevékenységének sajátosságai, beszámolójának elemzése
: Badics Edina
: Badics Edina
Online marketingkommunikációs stratégia egy szabadidőközpont számára
: Tamás Ildikó
: Tamás Ildikó
Minőségmenedzsment fejlesztése, mint vállalati stratégia
: Krausz Antal
: Krausz Antal
A fenntartható fejlődési stratégia egy energetikai cég esetén
: Soós Regina
: Soós Regina
Személyes márkaépítés az egészséges életmóddal foglalkozó véleményvezérek esetében
: Sipos Mercédesz Fruzsina
: Sipos Mercédesz Fruzsina
Könyvvizsgálati kockázatok, kockázatbecslés - Könyvvizsgálati kockázatok egy hagyományos életbiztosítással foglalkozó társaság esetében
: Nagy Bianka
: Nagy Bianka
A dolgozói elégedettség mérés hatása egy személyszállítással foglalkozó cég TQM alapelveinek továbbfejlesztésére
: Tóth Virág Márta
: Tóth Virág Márta
Optimális ERP megoldás kiválasztása és adaptálása egy korszerű AV rendszerekkel foglalkozó cég számára
: Váraljai Liza
: Váraljai Liza
Betekintés a könyvvizsgálatba egy energiaipari cég esetében
: Farkas Zsuzsanna Alexandra
: Farkas Zsuzsanna Alexandra
Marketingkommunikációs stratégia vizsgálata soproni kisvállalkozások egyik szegmensében
: Bertalan Kristóf
: Bertalan Kristóf
Egy MOOC értékesítő cég esettanulmánya marketingkommunikációs szempontból
: Havasi Marcell
: Havasi Marcell
Egyedi gyártással foglalkozó cég szerelési folyamatainak lean szempontok alapján történő elemzése
: Szelényi Gábor
: Szelényi Gábor
Könyvvizsgálat bemutatása energiaipari cég esetében
: Agonglo Barbara
: Agonglo Barbara
Fluktuáció egy japán transznacionális cég magyar leányvállalatának esetében
: Dörömbözi Korina Alexandra
: Dörömbözi Korina Alexandra
A könyvvizsgálat előkészítése és tervezése egy kereskedő cég esetében
: Elekes Máté
: Elekes Máté
E-kereskedelem és online marketing egy kiskereskedelmi cég esetében
: Trojkó Vivien
: Trojkó Vivien
Készletgazdálkodás egy közétkeztetéssel foglalkozó intézményben
: Selmeczi Zselyke Lilla
: Selmeczi Zselyke Lilla
Az éves beszámoló elemzésének módszerei egy mezőgazdasági növényi termékek nagykereskedelmével foglalkozó multinacionális vállalat esetében
: Aszalós Anna Erzsébet
: Aszalós Anna Erzsébet
A társasági adó folyamatainak bemutatása egy konkrét cég esetében
: Ecsenyi-Biró Veronika
: Ecsenyi-Biró Veronika
Egy konkrét cég webshopjának elemzése, és online marketing eszközeinek fejlesztése
: László Flóra
: László Flóra
A közösségi média marketing jelene a vendéglátással foglalkozó kis- és középvállalkozások esetében Magyarországon
: Horváth Bence
: Horváth Bence
Logisztikai folyamatok egy fejlesztéssel foglalkozó vállalatnál
: Ladányi Levente
: Ladányi Levente
Egy nyári táboroztatással foglalkozó kisvállalkozás marketingstratégiája
: Molnár Krisztián
Megjelent: (2013)
: Molnár Krisztián
Megjelent: (2013)
Innovációs stratégia Kulcs a jövőhöz "Egy állami cég innovációs stratégiájának kialakítása”
: Lászlóné Harangozó Bettina
: Lászlóné Harangozó Bettina
Egy saját tulajdonú ingatlan bérbeadásával foglalkozó cég vagyoni, pénzügyi és jövedelmezRségi helyzetének értékelése több év beszámolói alapján
: Pintye Bernadett
: Pintye Bernadett
Online és offline marketing lehetőségek egy orvostechnológiai eszközöket forgalmazó cég esetében
: Paku Dénes
: Paku Dénes
Vállalkozások költséggazdálkodásának értékelése és továbbfejlesztése egy tervező – kivitelező cég példáján keresztül
: Csonka Lilla
: Csonka Lilla
Tókert Szálloda Lillafüred marketingkommunikációs stratégiájának fejlesztése
: Tóth Tamás
Megjelent: (2013)
: Tóth Tamás
Megjelent: (2013)
A marketingkommunikációs eszközök hatékonyságának vizsgálata egy magánegészségügyi vállalkozás esetében
: Szalai-Varga Vivien
: Szalai-Varga Vivien
Egy pénzügyi folyamat fejlesztése és bevezetése egy multinacionális cég disztribúciós központjánál optimalizációs célból
: Ladics Alexandra Dóra
: Ladics Alexandra Dóra
Áfa tv alkalmazása egy autókereskedéssel foglalkozó vállalkozásban
: Karsaine Kufakisz Mária
: Karsaine Kufakisz Mária
Egy Humánerőforrás fejlesztéssel és felnőttképzéssel foglalkozó vállalkozás marketingstratégiája
: Peuker Gabriella
: Peuker Gabriella
A keleti kulturális örökségektől való szimbolikus elhatárolódás, mint kommunikációs stratégia egy budapesti vízipipa bár esetében.
: Kárpáty Natália Kinga
: Kárpáty Natália Kinga
Marketingkommunikációs stratégia és a közösségi média vizsgálata az Alice Hotel példáján keresztül
: Varga Bettina
: Varga Bettina
Egy gyógyszer-nagykereskedelemmel foglalkozó vállalat telephelyválasztási kérdéseinek vizsgálata
: Bányai Zita
: Bányai Zita
Szenvedélybetegekkel foglalkozó szakemberek munkahelyi stressze
: Rózsa-Rab Hajnalka
: Rózsa-Rab Hajnalka
Hasonló tételek
-
Marketingkommunikációs stratégia a Heineken esetében
: Gerő Virág -
A gyártástechnológia fejlesztése egy kézműves tejfeldolgozással foglalkozó családi vállalkozás esetében
: Szabó-Burján Anna -
Üzleti modell egy bérbeadással foglalkozó kft esetében
: Krecs Fanni -
Választott cég belső kommunikációjának fejlesztése
: Ábrahám Zsanett -
Egy ingatlan-beruházással foglalkozó cég tevékenységének sajátosságai, beszámolójának elemzése
: Badics Edina