Together We Grow? A UPC Magyarország Kft. és a Vodafone Magyarország Zrt. összeolvadásának bemutatása
Elmentve itt :
Szerző: | Bálint Emese Magdolna |
---|---|
További közreműködők: |
Zarándné Dr. Vámosi Kornélia
Csontos Helga |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | UPC Magyarország Kft. Vodafone Magyarország Zrt. összeolvadás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23634 |
Hasonló tételek
UPC Magyarország
: Szomszéd Izabella
: Szomszéd Izabella
A UPC Magyarország Kft. konkurenciájának elemzése
: Bagosi Viktória
: Bagosi Viktória
A UPC Magyarország Kft. marketing tevékenységének bemutatása a márkamegújítás szempontjából
: Redele Szabina Emese
: Redele Szabina Emese
Összeolvadás, mint innováció a Vodafone és UPC esetén
: Franyó Bettina Sixtin
: Franyó Bettina Sixtin
A Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiája
: Vass Dóra Kata
: Vass Dóra Kata
A Vodafone Magyarország Zrt. tevékenységének elemzése
: Szabó Nikolett
: Szabó Nikolett
A távmunka hatékonyságának feltérképezése a UPC Magyarország KFt. szemszögéből
: Tóth Adrienn
: Tóth Adrienn
Marketing a Facebookon gyakorlatának bemutatása a UPC Magyarország tevékenységén kereszül
: Juszt Fanni
: Juszt Fanni
A Vodafone Magyarország Zrt.-nél felmerülő ügyfélpanaszok
: Török Szilvia
: Török Szilvia
PEGA AoM Rendszer bevezetésének hatásai a Vodafone Magyarország Zrt.-nél
: Bálint Klaudia
: Bálint Klaudia
A kereskedelmi folyamatok átalakulása a Vodafone Magyarország Zrt.-nél
: Komlóné Dobóczi Valéria
: Komlóné Dobóczi Valéria
A kereskedelmi folyamatok átalakulása a Vodafone Magyarország Zrt.-nél
: Komlóné Dobóczi Valéria
: Komlóné Dobóczi Valéria
A vásárlói elégedettség jelentősége a Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiájában
: Halmai Zsolt
: Halmai Zsolt
Értékesítési technikák használatának elemzése egy piacvezető terméknél a UPC Magyarország Kft.-nél
: Dira Zsanett
: Dira Zsanett
Vodafone Magyarország Zrt. korlátlan lakossági hangalapú szolgáltatásainak vásárlási szokásai
: Borda Karolina
: Borda Karolina
Vodafone Magyarország Zrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése
: Balsa Zita Eszter
: Balsa Zita Eszter
A beszerzés ismertetése, a beszerzés folyamatának bemutatása a Vodafone Magyarország Zrt-nél
: Szikszai Zoltán
: Szikszai Zoltán
The Growing Popularity of Dark Tourism
: Égi Vivien
: Égi Vivien
A BI eszközök alkalmazási lehetőségeinek bemutatása a Vodafone Magyarország Zrt.-n keresztül
: Balog Szilárd
: Balog Szilárd
Ügyfélszolgálati kommunikáció a UPC Magyarország Kft-nél- a kompetenciák és a személyiség szerepe
: Patyi Bernadett
: Patyi Bernadett
A távközlési ágazat elemzése a UPC Magyarország Kft. tükrében 2010 és 2015 között
: Ótott Kristóf Miklós
: Ótott Kristóf Miklós
Shape the future together! - IV. BBS International Sustainability Student Conference Proceeding
: Szegedi Krisztina
Megjelent: (2022)
: Szegedi Krisztina
Megjelent: (2022)
A fogyasztói elégedettség vizsgálata a Vodafone Magyarország Zrt. lakossági piacán
: Bodor Nóra
: Bodor Nóra
A Vodafone Magyarország Zrt. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének elemzése
: Szabó Borbála Anna
: Szabó Borbála Anna
Back Office informatikai támogatásának fejlesztése a Vodafone Magyarország Zrt. működésében
: Schrott Tímea
: Schrott Tímea
Egy új mobilszolgáltató piacra lépésének marketingstratégiája - A UPC Magyarország mobil szolgáltatásának bevezetése
: Leskó Dalma
: Leskó Dalma
Franchise's role in retail growing strategies
: Szabó Márton
: Szabó Márton
A Vodafone Magyarország Zrt. 2017-es arculatváltásának vizsgálata a lakossági szférában
: Deli Laura
: Deli Laura
Döntésbefolyásoló tényezők a telekommunikációs szektorban, a Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélkörét vizsgálva
: Kocsis Gábor
: Kocsis Gábor
Vodafone Magyarország Zrt. ügyfélmenedzsmentje, különös tekintettel lakossági hangalapú szolgáltatásainak vásárlási szokásaira
: Domonkos-Borda Karolina
: Domonkos-Borda Karolina
A We Love Kreatív Kft. online marketing tevékenysége
: Petri Csenge
: Petri Csenge
Growing opportunites for small and medium sized enterprises
: Hajdu Lóránt
: Hajdu Lóránt
A UPC Magyarország Kft. vagyoni-, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének értékelése az eredmény alakulását befolyásoló tényezők vizsgálata több év beszámolói alapján
: Haluska Bálint
: Haluska Bálint
Az elektronikus kereskedelem bemutatása a UPC példáján keresztül
: Juhos Szabina
: Juhos Szabina
Az agilis működés bevezetése a Vodafone Magyarország példáján keresztül
: Lomniczi Vivien
: Lomniczi Vivien
Két gazdasági társaság összeolvadásának folyamata, a kapcsolódó tervezési, jogi és számviteli feladatok
: Kalina Lívia
: Kalina Lívia
Mobile Marketing Perspective based on WeChat in China
: Dilihumaer Reheman
: Dilihumaer Reheman
A digitalizáció hatása a munkakörökre egyes szektorokban- Vodafone Magyarország Zrt. telekommunikációs vállalat gyakorlati bemutatásával
: Orosz Dorina
: Orosz Dorina
A Vas Megyei Markusovszky Kórház Egyetemi Okatató Kórház Nonprofit Zrt. és a Körmendi Egészségügyi Szolgálatató Nonprofit Kft. összeolvadásának elemzése
: Fuchs Ádám
: Fuchs Ádám
China's growing influence through the Belt and Road Initiative in Kazakhstan
: Bácsi Nóra
: Bácsi Nóra
Hasonló tételek
-
UPC Magyarország
: Szomszéd Izabella -
A UPC Magyarország Kft. konkurenciájának elemzése
: Bagosi Viktória -
A UPC Magyarország Kft. marketing tevékenységének bemutatása a márkamegújítás szempontjából
: Redele Szabina Emese -
Összeolvadás, mint innováció a Vodafone és UPC esetén
: Franyó Bettina Sixtin -
A Vodafone Magyarország Zrt. marketingstratégiája
: Vass Dóra Kata