Zenekar, mint vállalkozás Hogyan működnek a könnyűzenei együttesek a mai zeneiparban?
Saved in:
Main Author: | Körmendi Karola |
---|---|
Other Authors: |
Zarándné dr. Vámosi Kornélia
Gerő András |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Zeneipar Zenekar Üzleti modell Vállalkozás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23639 |
Similar Items
A Mörk zenekar marketingkommunikációs tevékenységei
: Kuklis Kristóf
: Kuklis Kristóf
A Budafoki Dohnányi Zenekar marketingstratégiájának vizsgálata
: Vizuete Renato Patricio
: Vizuete Renato Patricio
Brand újraépítése egy szétvált zenekar után
: Krausz Norbert Toni
: Krausz Norbert Toni
Az Alba Regia Szimfonikus Zenekar marketingkommunikációs tevékenysége
: Szabó Dániel
: Szabó Dániel
Hogyan népszerűsítsünk egy alternatív pop rock együttest? Egy zenekar marketingkommunikációjának kialakítása
: Cseh Ildikó
: Cseh Ildikó
Egy zenekar nehézségei és lehetőségei a kultúra nagyköveteként
: Bálint Zsófia
: Bálint Zsófia
Játék a határokkal, avagy a Borders Of Byzantium zenekar marketing terve
: Kovács István Károly
: Kovács István Károly
A nemi egyenlőtlenség jelensége a zeneiparban és a magyar könnyűzenei oktatásban
: Terényi Eszter Gabriella
: Terényi Eszter Gabriella
A magyar underground könnyűzenei produkciók menedzselése a zeneiparban végbement változások tükrében
: Kis Réka Fruzsina
: Kis Réka Fruzsina
Kriptobányászat, mint vállalkozás
: Majer Gergő
: Majer Gergő
A gyógyszertár, mint vállalkozás
: Krimáné Bende Edit
: Krimáné Bende Edit
A futóverseny, mint "vállalkozás"
: Rácz Petra Szabina
: Rácz Petra Szabina
Startup mint vállalkozás és szemlélet
: Sinka Szabolcs
: Sinka Szabolcs
Startup, mint vállalkozás és szemléletmód
: Zelei Bánk
: Zelei Bánk
Startup, mint vállalkozás és szemlélet - Hogyan titkolózzák magukat a sírba a startupok?
: Kovács Viktor
: Kovács Viktor
A közösségi média, mint digitális marketingeszköz a zeneiparban és ennek hatása a fogyasztói szokásokra
: Szücs Rebeka
: Szücs Rebeka
A Tortuga Étterem, mint vendéglátó vállalkozás
: Sajner Enikő
: Sajner Enikő
Start-up, mint vállalkozás és szemlélet
: Zsohár Dániel
: Zsohár Dániel
Gluten Free Paradise, mint induló vállalkozás
: Tóth Vanessa
: Tóth Vanessa
A propaganda mint rítus a mai Magyarországon
: Bajomi-Lázár Péter
Published: (2015)
: Bajomi-Lázár Péter
Published: (2015)
Mitől keresztény egy vállalkozás? A keresztény vállalkozás mint a gyámolítás eszköze
: Pető Katalin
: Pető Katalin
A Fitmeal, mint start-up vállalkozás felépítése
: Vezér-Tóth Balázs
: Vezér-Tóth Balázs
Egy mai street food vállalkozás marketing stratégiája
: Porkoláb Péter Norton
: Porkoláb Péter Norton
A társasági adóalap-, és adókedvezmények hatása a vállalkozások beruházási döntéseire
: Fölföldi Karola
: Fölföldi Karola
A Baja Wellness & Conference Hotel Megvalósíthatósági Tanulmányterve
: Bartha Karola
: Bartha Karola
Chiphiány kialakulásának okai és ennek hatása a Hi-Lex Hungary Kft.-re
: Molnár Karola
: Molnár Karola
A pályázatírás, mint egy speciális vállalkozás szolgáltatási szféra
: Czár Tímea
: Czár Tímea
Herausforderungen der Industrie 4.0 – organisatorische, technische und personelle Voraussetzungen für die Unternehmen
: Szekrényes Karola
: Szekrényes Karola
Egy edzőterem, mint üzleti vállalkozás sikeres bevezetésének vizsgálata
: Pannai Szabolcs
: Pannai Szabolcs
Digitalizáció hatása a KKV-kra a zeneiparban
: Kocsán Petra
: Kocsán Petra
Digitális és online marketing a magyar zeneiparban
: Koponyás Dániel
: Koponyás Dániel
Laci Húsbolt, mint egyéni vállalkozás értékesítő tevékenységének elemző bemutatása
: Nagy-Szatmári Szilvia
: Nagy-Szatmári Szilvia
Az online zenei streaming szolgáltatások térhódítása a zeneiparban
: Saryeddine Zena
: Saryeddine Zena
Vállalkozás indítás kezdeti lépései, a vállalkozás felfuttatása; avagy hogyan váljunk egy sikeres vállalkozás tulajdonosává
: Wendler Pál
: Wendler Pál
A lakásétterem és vállalkozás, mint a posztmodern turizmus egyik terméke
: Puskás Dóra
: Puskás Dóra
AZ EU, MINT (KIS)VÁLLALKOZÁS KÖRNYEZTE. A PÁLYÁZATI FORRÁSTERMÉS NYÚJTOTTA LEHETŐSÉGEK
: Szász Dávid
: Szász Dávid
Az EU, mint (kis)vállalkozás környezete, A pályázati forrásteremtés nyújtotta lehetőségek
: Poncsák Nikolett
: Poncsák Nikolett
Hogyan váljunk fiatalon vállalkozóvá? Saját vállalkozás bemutatása
: Horváth Márk Bence
: Horváth Márk Bence
A fuvareszközök pontosságának fejlesztése
: Körmendi Anna
: Körmendi Anna
A projekt controlling működésének bemutatása a Neumann Nonprofit Közhasznú Kft. GINOP projektjén keresztül
: Körmendi Zsófia
: Körmendi Zsófia
Similar Items
-
A Mörk zenekar marketingkommunikációs tevékenységei
: Kuklis Kristóf -
A Budafoki Dohnányi Zenekar marketingstratégiájának vizsgálata
: Vizuete Renato Patricio -
Brand újraépítése egy szétvált zenekar után
: Krausz Norbert Toni -
Az Alba Regia Szimfonikus Zenekar marketingkommunikációs tevékenysége
: Szabó Dániel -
Hogyan népszerűsítsünk egy alternatív pop rock együttest? Egy zenekar marketingkommunikációjának kialakítása
: Cseh Ildikó