A fogyasztók márkaválasztási szokásainak vizsgálata a Pritt és a Schwarzkopf márkák összehasonlításán keresztül
Elmentve itt :
Szerző: | Ökrös Kinga |
---|---|
További közreműködők: | Szabó Dr. habil. Zoltán |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketing Márka Fogyasztó magatartás Vásárlói szokások Pritt Schwarzkopf |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23690 |
Hasonló tételek
A Schwarzkopf Color Expert termékcsalád bevezetése Magyarországon
: Berger Ildikó Gréta
: Berger Ildikó Gréta
Posztmodern fiatal fogyasztók utazási szokásainak vizsgálata
: Gombos Annamária
: Gombos Annamária
Speciális étrendet folytató fogyasztók szokásainak vizsgálata
: Sztán-Kovács Bernadett
: Sztán-Kovács Bernadett
A női cigarettamárkák vizsgálata avagy Mi befolyásolja a fiatal nők vékony cigaretta márkaválasztási szokásait
: Nagy Éva
: Nagy Éva
Hatékonyság és versenyképesség elemzés a magyar és a brit adórendszer összehasonlításán keresztül
: Ur Máté
: Ur Máté
A fenntartható turizmus egy amerikai és egy magyarországi nemzeti park összehasonlításán keresztül
: Marcheschi Fanni Diána
: Marcheschi Fanni Diána
Az ALDI márkamenedzsmentje és a saját márkák népszerűsége a fogyasztók körében
: Szabópál Zoltán Bence
: Szabópál Zoltán Bence
Fogyasztók online vásárlási szokásainak változása a COVID hatására
: Kelemen Viktória
: Kelemen Viktória
Digitalizáció a gazdasági életben, hatása a számviteli szolgáltatók világára két különböző méretű könyvelő vállalkozás összehasonlításán keresztül
: Simon Zsolt Tamás
: Simon Zsolt Tamás
Híres magyar pékségek napjainkban- Márkák vizsgálata-
: Kendi Bernadett
: Kendi Bernadett
Hazai és nemzetközi fejlesztésű integrált vállalatirányítási rendszerek Magyarországon (a Libra3S és a BMD szoftverek összehasonlításán keresztül bemutatva)
: Kopaczné Bőr Éva
: Kopaczné Bőr Éva
Ruházati márkák a metaverzumban
: Kunvári Miklós
: Kunvári Miklós
Híres márkák és a sport
: Szabó Rita
: Szabó Rita
A Novorin Plus termékek értékesítési stratégiája Magyarországon és a magyar fogyasztók orrspray fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Nagymáthé Nikolett Csilla
: Nagymáthé Nikolett Csilla
Cider márkák kommunikációja Magyarországon
: Barta Diána
: Barta Diána
Gyógyszertári kozmetikai márkák marketingkommunikációja
: Biró Boglárka
: Biró Boglárka
Autóipari márkák marketingstratégiáinak összehasonlítása
: Fábián Gergely
: Fábián Gergely
A street food ételek fogyasztási szokásainak vizsgálata
: Németh Kinga
: Németh Kinga
Az értékrend és a vállalati felelősségvállalás a szállodaiparban az InterContinental Budapest és a Four Seasons Gresham Palace Budapest összehasonlításán keresztül
: Kovács Zsófia
: Kovács Zsófia
A Hervis marketingstratégiája és a fogyasztók véleményének vizsgálata
: Dobozi Kinga
: Dobozi Kinga
A márkák szerepe a fiatalok önkifejezésében
: Báti Zsombor
: Báti Zsombor
Kereskedelmi márkák szerepe a Spar Magyarországnál
: Kalmár Bálint
: Kalmár Bálint
Márkák harca - Apple a mobilpiac ellen
: Demeter Ákos Kristóf
: Demeter Ákos Kristóf
A hazai sportegyesületi márkák és szurkolóik kapcsolata
: Horváth Kristóf
: Horváth Kristóf
A Tricky Communications Kft. által képviselt márkák online megjelenéseinek vizsgálata.
: Buchala Edit Tamara
: Buchala Edit Tamara
Mérhető a szeretet? Márkák a lovemarks tükrében
: Rásky Dorina
: Rásky Dorina
Márkák, amiket imádunk utálni - avagy a márkakerülésről
: Zana Veronika
: Zana Veronika
Közösségi média marketing a ruházati márkák piacán
: Kovács Ádám Ferenc
: Kovács Ádám Ferenc
Új márkák bevezetése a professzionális fodrászcikkek piacán
: Kiss Nikolett
: Kiss Nikolett
A légkondicionáló piacot uraló márkák marketingstratégiájának összehasonlítása
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Üdítőital márkák márkaismertsége, fogyasztása a fiatalok körében
: Kovács Nikolett
: Kovács Nikolett
Seniorok gyógyszerfogyasztási szokásainak vizsgálata
: Szabó Hedvig
Megjelent: (2013)
: Szabó Hedvig
Megjelent: (2013)
Virágboltok vásárlói szokásainak vizsgálata
: Nagy Viktória
: Nagy Viktória
Használtruha vásárlási szokásainak vizsgálata
: Köllő Renáta
: Köllő Renáta
Professzionális kozmetikai márkák és szolgáltatók marketingtevékenysége a szépségiparban
: Bíró Alexandra
: Bíró Alexandra
A magyar márkák térnyerése és marketingkommunikációja FMCG területen
: Luongo Zsófia
: Luongo Zsófia
A Reckitt Benckiser (Magyarország) Kft. Hyho ágazatában szereplő főbb márkák vizsgálata az ellátási láncon keresztül
: Vámos Patrícia
: Vámos Patrícia
Lokális márkák marketingmanagementjének kihívásai multinacionális vállalati környezetben
: Takács Tibor Nimród
: Takács Tibor Nimród
A környezettudatos fogyasztók motivációinak vizsgálata
: Rácz Noémi
Megjelent: (2013)
: Rácz Noémi
Megjelent: (2013)
A fogyasztók reklámelutasító magatartásának vizsgálata
: Szőrös Dávid Ármin
: Szőrös Dávid Ármin
Hasonló tételek
-
A Schwarzkopf Color Expert termékcsalád bevezetése Magyarországon
: Berger Ildikó Gréta -
Posztmodern fiatal fogyasztók utazási szokásainak vizsgálata
: Gombos Annamária -
Speciális étrendet folytató fogyasztók szokásainak vizsgálata
: Sztán-Kovács Bernadett -
A női cigarettamárkák vizsgálata avagy Mi befolyásolja a fiatal nők vékony cigaretta márkaválasztási szokásait
: Nagy Éva -
Hatékonyság és versenyképesség elemzés a magyar és a brit adórendszer összehasonlításán keresztül
: Ur Máté