Analysis of Nivea’s marketing strategy - A research on customer preferences to obtain a comprehensive view on buyers’ behaviour

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Preisz Zsófia
Other Authors: Papp Judit
Format: Thesis
Kulcsszavak:Marketing
Consumer behaviour
Brand strategy
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/23716

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg23716
005 20200228135908.0
008 191202suuuu hu om 000 eng d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a en 
100 1 |a Preisz Zsófia 
245 1 0 |a Analysis of Nivea’s marketing strategy - A research on customer preferences to obtain a comprehensive view on buyers’ behaviour  |c Preisz Zsófia  |h [elektronikus dokumentum] 
246 1 1 |a - 
246 1 1 |a Analysis of Nivea’s marketing strategy - A research on customer preferences to obtain a comprehensive view on buyers’ behaviour 
695 |a Marketing 
695 |a Consumer behaviour 
695 |a Brand strategy 
700 1 |a Papp Judit  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/23716/1/felt%C3%B6ltend%C5%91%20verzi%C3%B3.pdf  |z Dokumentum-elérés 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/23716/2/2.%20sensitive.pdf  |z Dokumentum-elérés