A tetoválás marketingeszközei, brandépítés és customer experience
Saved in:
Main Author: | Ódor Benjámin |
---|---|
Other Authors: |
Harsányi Dr. Dávid
Vincze Orsolya Eszter |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Tetoválás Marketing Customer Experience Brandépítés Márkaépítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/23943 |
Similar Items
Fogyasztói trendek változása a tetoválás világában.
: Salamon Péter
: Salamon Péter
A busójárás marketingeszközei
: Maszler Fanni
: Maszler Fanni
The role of digitalization in retail with a focus on customer experience
: Hepke Viola
: Hepke Viola
Development of Customer Experience in the Recent Years at General Electric
: Mozsár Orsolya
: Mozsár Orsolya
Attitudes towards digital advertisements- customer experience in social media
: Gur Réka
: Gur Réka
The impact of COVID-19 on digital customer experience in fashion and apparel industries
: Temir Balzhan
: Temir Balzhan
A R3D ONE tánciskola marketingeszközei
: Fekete Dániel
: Fekete Dániel
The role of customer experience in enhancing the competitiveness of the Moroccan tourism industry ‘Case of Essaouira & Marrakech’
: Belkaid Othmane
: Belkaid Othmane
The role of customer experience in enhancing the competitiveness of the Moroccan tourism industry - Casa of Marrakech and Essaouira
: Belkaid Othmane
: Belkaid Othmane
Brandépítés a Teqball példáján keresztül
: Hetyei András Vilmos
: Hetyei András Vilmos
Adattárházak gyakorlati alkalmazása - Integrált Customer Experience Management rendszer egy nemzetközi távközlési szolgáltatónál
: Csaba Tamás
: Csaba Tamás
Turisztikai brandépítés Budapesten – tények és kihívások
: Polyák Adrienn
: Polyák Adrienn
A vállalati brandépítés a közösségi médiában
: Hermeczi András
: Hermeczi András
A magyar labdarúgóklubok szponzorációs lehetőségei és brandépítés
: Hegedüs Fanni Sára
: Hegedüs Fanni Sára
Brandépítés a magyarországi Telenor mobilszolgáltató esettanulmánya alapján
: Hegedüs Adrienn
: Hegedüs Adrienn
Brandépítés a TikTokon, Instagramon, illetve Facebookon
: Nagy Márk
: Nagy Márk
A luxus fodrászszalonok marketingeszközei és piaci pozicionálása a fogyasztói igények és trendek tükrében
: Magó Réka
: Magó Réka
Etnikai brandépítés az FC DAC 1904 labdarúgó egyesületnél
: Hadacs Máté
: Hadacs Máté
Online marketing - hogyan fejleszthetőek egy turisztikai régió online marketingeszközei a sikeresség elérése érdekében?
: Vass Edit
Published: (2014)
: Vass Edit
Published: (2014)
Brandépítés és rebranding bemutatása az MBH Bank példáján keresztül
: Czene Adrienn
: Czene Adrienn
Airbnb and Digital Guest Experiences
: Várady Mária Magdolna
: Várady Mária Magdolna
Brandépítés social media felületeken keresztül a Lightning Shoes Kft. esetében
: Osztotics Eszter
: Osztotics Eszter
Brandépítés a Magyar Televízióban. Arculatépítés, műsorstruktúra- és imázsváltás a közszolgálati televízióban
: Tímár Ildikó Irén
: Tímár Ildikó Irén
Improving Patient Experiences A Study on Medical Tourism in Hungary
: Baumeister Sophie-Marie
: Baumeister Sophie-Marie
The Making of a Country – The Taiwanese experience
: Moldicz Csaba
Published: (2016)
: Moldicz Csaba
Published: (2016)
Impact of personalized service on guest experience
: Ismayilova Nigar
: Ismayilova Nigar
Investigating memorable restaurant guest experience
: Kovács Kornélia
: Kovács Kornélia
A HPS experience kft. marketingtevékenységének bemutatása
: Puskás Márton
: Puskás Márton
The E-Commerce Activities and Shopping Experience of IKEA
: Kispál Miklós Áron
: Kispál Miklós Áron
Brandépítés az OTC termékek piacán, 2020 - trendek, kihívások és eredmények a gyógyszermarketing területén
: Györe Dalma
: Györe Dalma
Tourists' Experience and Satisfaction Regarding Public Transport in Amman
: AL QIQ HANAN
: AL QIQ HANAN
Exploring frontline conflicts at higher education institutions – experiments
: Jäckel Katalin
Published: (2009)
: Jäckel Katalin
Published: (2009)
The analyses of new fields of tourism in terms of experience economy
: Takács Dóra
: Takács Dóra
Tourist perception on smart tourism experiences The case of Budapest as a smart tourism destination
: Kummitha Harshavardhan Reddy, et al.
Published: (2023)
: Kummitha Harshavardhan Reddy, et al.
Published: (2023)
CustomAir Services – The key to customer satisfaction and loyalty in the aviation industry
: Rigó Krisztina
: Rigó Krisztina
Types and methods of state interventions for combating poverty-European experiences
: Vizkelety Anna Beatrix
: Vizkelety Anna Beatrix
Examining the relationship between restaurant experience and brand loyalty intention
: Iabloncsik Jasmina-Bianca
: Iabloncsik Jasmina-Bianca
Improvements of employee experience measurement framework in the spirit of organisational excellence
: Lugosi Manuéla G.
: Lugosi Manuéla G.
Személyre szabott szolgáltatások a légi közlekedésben, az Emirates Experience
: Girán Katalin
: Girán Katalin
The role of the social media in film-induced touristic attractions in experience economy
: Kárpáti Sziszka
: Kárpáti Sziszka
Similar Items
-
Fogyasztói trendek változása a tetoválás világában.
: Salamon Péter -
A busójárás marketingeszközei
: Maszler Fanni -
The role of digitalization in retail with a focus on customer experience
: Hepke Viola -
Development of Customer Experience in the Recent Years at General Electric
: Mozsár Orsolya -
Attitudes towards digital advertisements- customer experience in social media
: Gur Réka