A gépjárműmarketing, a Volkswagen konszern marketingstratégiája
Saved in:
Main Author: | Bodó Ákos Tibor |
---|---|
Other Authors: | Szabó Dr. habil Zoltán |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Autóipar Autógyártás Marketingstratégia |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24085 |
Similar Items
A Volkswagen konszern és a Tesla autóipari vállalatok összehasonlítása pénzügyi és stratégiai szempontból
: Szalai András Ádám
: Szalai András Ádám
A Volkswagen konszern és a Porsche Hungaria piaci helyzetének elemzése Power BI környezetben
: Reé Zoltán
: Reé Zoltán
A Volkswagen-csoport stratégiája
: Nagy Roland
: Nagy Roland
A Volkswagen adathamisítási botrányának érdekgazda aspektusai
: Sára Merse
: Sára Merse
Konszern kontrolling működésének vizsgálata az ELMŰ/ÉMÁSZ Társaságcsoport példáján
: Máté Balázs
: Máté Balázs
The Marketing Strategy of Volkswagen to Conquer the EV Market
: Wood Áron Connor
: Wood Áron Connor
Dieselgate botrány hatása a Volkswagen üzleti helyzetére
: Seres Marcell
: Seres Marcell
A Volkswagen és az Opel reklámtevékenysége a magyar piacon
: Könczey Yvett
: Könczey Yvett
Marketingkommunikációs különbségek külföldön és belföldön a Volkswagen példáján keresztül
: Pápai Tímea
: Pápai Tímea
Konszern- controlling működésének vizsgálata egy kiadóvállalat-csoportnál, különös tekintettel a költség- és eredménycontrollingra
: Andi Magdolna
: Andi Magdolna
Projektmenedzsment a Robert Bosch GmbH-ban. Validációs projektek összehasonlítása a konszern leányvállalatai között.
: Szoboszlai Lilla
: Szoboszlai Lilla
Az elektromos autók bevezetése a hazai piacra a Volkswagen mintáján keresztül
: Lontai Zsófia
: Lontai Zsófia
A Volkswagen digitális marketing stratégiája az elektromos autóira vonatkozóan a magyarországi piacon
: Alattyányi Zsombor
: Alattyányi Zsombor
Supply Chain Management in Automotive Industry Case Study Volkswagen Group vs Daimler AG
: Zencirci Baturay
: Zencirci Baturay
A Dohány utcai Zsinagóga marketingstratégiája
: Radványi Ákos
: Radványi Ákos
A Volkswagen csoport stratégiájának, keresletének, vagyoni, pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének változása a Dieselgate-botrány árnyékában
: Néher András
: Néher András
Volkswagen ‘Clean Diesel’ Emissions Fraud Prompted Significant Changes in the Automotive Industry’s Regulatory System and the Overall Legal Framework
: Vincze Gábor
: Vincze Gábor
Lukoil marketingstratégiája
: Máthé Ildikó
: Máthé Ildikó
Emirates marketingstratégiája
: Hegedüs Gergő Gábor
: Hegedüs Gergő Gábor
A Netflix marketingstratégiája
: Tüske Gergő Dániel
: Tüske Gergő Dániel
Café Langit marketingstratégiája
: Rácz-Kósa Eperke Zsófia
: Rácz-Kósa Eperke Zsófia
Az ATSA marketingstratégiája
: Borsos Rebeka
: Borsos Rebeka
Az Inditex marketingstratégiája
: Tatár Eszter Lotti
: Tatár Eszter Lotti
Technokov Kft. Marketingstratégiája
: Ruzinkovics László
: Ruzinkovics László
Magyarországi hűségprogramok marketingstratégiája
: Urbán Petra
: Urbán Petra
Teletál Ételfutár marketingstratégiája
: Vörös Adrienn
: Vörös Adrienn
A siófoki Mártiszállás marketingstratégiája
: Savanyó Márta
: Savanyó Márta
A Walmark Kft. marketingstratégiája
: Bánhegyi Réka
: Bánhegyi Réka
A Kit Kat marketingstratégiája
: Dajkó Anett
: Dajkó Anett
A Biolab Zrt. marketingstratégiája
: Szádóczki Melinda Krisztina
: Szádóczki Melinda Krisztina
A Lancôme dekorkozmetikumok marketingstratégiája
: Póder Dorottya
: Póder Dorottya
A Dulicz borászat marketingstratégiája
: Horváth Anna
: Horváth Anna
Similar Items
-
A Volkswagen konszern és a Tesla autóipari vállalatok összehasonlítása pénzügyi és stratégiai szempontból
: Szalai András Ádám -
A Volkswagen konszern és a Porsche Hungaria piaci helyzetének elemzése Power BI környezetben
: Reé Zoltán -
A Volkswagen-csoport stratégiája
: Nagy Roland -
A Volkswagen adathamisítási botrányának érdekgazda aspektusai
: Sára Merse -
Konszern kontrolling működésének vizsgálata az ELMŰ/ÉMÁSZ Társaságcsoport példáján
: Máté Balázs