Az egészséges termékek marketing reklámozása egy vállalat bemutatásán keresztül
Saved in:
Main Author: | Gyarmathy Péter |
---|---|
Other Authors: |
Oravecz Titanilla
Juhász Szvetlána |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Fogyasztói magatartás Egészséges táplálkozás Pékáru Fogyasztói trendek Reklám Marketing Biotermékek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24189 |
Similar Items
Divatmárka piaci bevezetése - Egy divatmárka létrehozása, annak népszerűsítése és reklámozása-
: Varga Dóra
: Varga Dóra
Életmentő értékláncok egy kisvállalkozás bemutatásán keresztül.
: Kolossváry Márk
: Kolossváry Márk
Különböző vallások gasztronómiájának összehangolása egy hazai fiktív étterem bemutatásán keresztül
: Szucskó Péter
: Szucskó Péter
A sikeres ügyfélkapcsolat tényezői. Elemzés és értékelés a Zara vállalat bemutatásán keresztül
: Simon Sára
: Simon Sára
A sikeres ügyfélkapcsolat tényezői - elemzés és értékelés a Zara vállalat bemutatásán keresztül
: Simon Sára
: Simon Sára
Az egészséges táplálkozás sajátosságai, fókuszban az Update termékek vásárlói szokásainak vizsgálata
: Gáll Csilla
: Gáll Csilla
MOL MAGYARORSZÁG A magyar üzemanyag-értékesítő kiskereskedelmi piac átvilágítása egy sikeres magyar vállalat bemutatásán keresztül
: Vágvölgyi Pál
: Vágvölgyi Pál
Céges rendezvények szervezésének általános folyamatai egy rendezvény bemutatásán keresztül
: Wachtl Fanni
: Wachtl Fanni
Egy termékvédjegy létrehozása és bevezetése, konkrét példa bemutatásán keresztül
: Totth Ádám
: Totth Ádám
A szervezettség jelentősége - Egy vállalati projekt részletes bemutatásán keresztül
: Szabó Patrik
: Szabó Patrik
Az agrárfejlesztési támogatások jelentősége egyes pályázatok bemutatásán keresztül
: Balogh Brigitta
: Balogh Brigitta
Költségszámítás, önköltségszámítás a Gépsystem Kft. bemutatásán keresztül
: Rózsás Júlia
: Rózsás Júlia
Megváltozott fogyasztói szokások fitness blogok bemutatásán keresztül
: Kutas Andrea Virág
: Kutas Andrea Virág
Virtuális közösségek a Bulissimo Club bemutatásán keresztül
: Zeke Andrea
: Zeke Andrea
Márkázottság szerepe a Gyermelyi Tésztagyár bemutatásán keresztül
: Schmidt Berta
: Schmidt Berta
Az üzleti terv készítésének gyakorlata, az alkalmazott tervezési módszer, annak értékelése egy Szolgáltató Vállalat éves üzleti tervezésének bemutatásán keresztül
: Dancsok Márta
: Dancsok Márta
A rendezvényszervezés szakmai lépései egy konkrét rendezvény elemző bemutatásán keresztül
: Kertész Mónika
: Kertész Mónika
A Magyar Telekom válságkommunikációja az Origó-ügy bemutatásán keresztül
: Kutfej Imola Edit
: Kutfej Imola Edit
Szervezeti PR munka eredménye az egyesületi folyóirat bemutatásán keresztül
: Balogh Ildikó
: Balogh Ildikó
Rendelés-feldolgozás és az értékesítés folyamatának ismertetése egy logisztikai KKV bemutatásán keresztül
: Szabolcsi Amarilla Ivett
: Szabolcsi Amarilla Ivett
Saját márkás termékek, mint az élelmiszerkereskedelem egyre fontosabb hatalmi- és versenyeszközei - A Lidl és a Spar saját márkás szortimentjének bemutatásán keresztül
: Bajzáth Nóra Mónika
: Bajzáth Nóra Mónika
Adományozás a gasztronómiában a Mosoly Alapítvány bemutatásán keresztül
: Pap Adrienn
: Pap Adrienn
CASH TARTÁSI MOTÍVUMOK VIZSGÁLATA EGY VÁLLALATCSOPORT CASH POOLING RENDSZERÉNEK BEMUTATÁSÁN KERESZTÜL
: Vörös Balázs
: Vörös Balázs
A magyarországi hallókészülék kiskereskedelmi értékesítés versenyhelyzetének vizsgálata az Amplifon Magyarország Kft. bemutatásán keresztül
: Abelovszky Péter Patrik
: Abelovszky Péter Patrik
Motivációs célú rendezvények elemzése az MVM Siker-nap bemutatásán keresztül
: Szerencsés Dóra
: Szerencsés Dóra
A kulturális rendezvényszervezés sajátosságai a Müpa Budapest bemutatásán keresztül
: Cser Bernadett Mercédesz
: Cser Bernadett Mercédesz
A pénzügyi kommunikáció evolúciója a SWIFT-rendszer bemutatásán keresztül
: Tóth Tamás
: Tóth Tamás
Az MKB Bank marketingtevékenységének elemzése, az MKB otthonkereső kampány bemutatásán keresztül
: Liska Alexandra
Published: (2012)
: Liska Alexandra
Published: (2012)
Vissza nem térítendő állami támogatások az Elkat Kft-nél egy konkrét pályázat bemutatásán keresztül
: Biró Alexandra
: Biró Alexandra
Mentális egészség egy szegregált lakóközösségben
: Hatházi Milán Attila
: Hatházi Milán Attila
A klórmentes termékek értékesítési és marketingstratégiája egy konkrét vállalat keretein belül
: Stefankovics Noémi
: Stefankovics Noémi
A magyar KKV szektor lehetőségeinek elemzése egy kézműves palacsinta készítésére szakosodott kisvállalkozás termékértékesítési és marketing stratégiájának bemutatásán keresztül
: Krima Viktória
: Krima Viktória
Új életciklus menedzsment - egy munkaerő kölcsönzéssel foglalkozó cégcsoport új projekt megvalósításának bemutatásán keresztül
: Binder Dániel
: Binder Dániel
Egészség másképp
: Malatinszky Viktória
: Malatinszky Viktória
Kevert projektmenedzsment módszertan létjogosultsága, vállalati erőforrás tervező rendszer bemutatásán keresztül
: Madaras Barna
: Madaras Barna
Kastélyok, kúriák hasznosítása Baranya megyében (Bikali Puchner Kastélyszálló bemutatásán keresztül)
: Hárnási Kitti Szandra
: Hárnási Kitti Szandra
Számvitel és adózás kapcsolata a Fer-Fer Kft. bemutatásán keresztül
: Hutter Éva
: Hutter Éva
A transzferárazás elmélete és módszertana pár kiemelt ügylet bemutatásán keresztül
: Csányi Tamás
: Csányi Tamás
Az egészség marketingstratégiája egy bolgár joghurt lehetséges piaci bevezetésének elemzése és marketing terv kidolgozása
: Steinhacker Anikó
Published: (2009)
: Steinhacker Anikó
Published: (2009)
Egy nonprofit szervezet online marketingkommunikációs lehetőségeinek vizsgálata A FEB’93 Oktatási Alapítvány bemutatásán keresztül
: Tóth Anna
: Tóth Anna
Similar Items
-
Divatmárka piaci bevezetése - Egy divatmárka létrehozása, annak népszerűsítése és reklámozása-
: Varga Dóra -
Életmentő értékláncok egy kisvállalkozás bemutatásán keresztül.
: Kolossváry Márk -
Különböző vallások gasztronómiájának összehangolása egy hazai fiktív étterem bemutatásán keresztül
: Szucskó Péter -
A sikeres ügyfélkapcsolat tényezői. Elemzés és értékelés a Zara vállalat bemutatásán keresztül
: Simon Sára -
A sikeres ügyfélkapcsolat tényezői - elemzés és értékelés a Zara vállalat bemutatásán keresztül
: Simon Sára