Az influencerek hatása a fogyasztói szokásokra a táplálékkiegészítők piacán

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Czinger Erik
Other Authors: Kovács Dr. Ildikó
Format: Thesis
Kulcsszavak:Influencer marketing
Fogyasztói magatartás
Táplálékkiegészítők
Hatásvizsgálat
Étrendkiegészítők
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/24469

MARC

LEADER 00000nta a2200000 i 4500
001 dolg24469
005 20200219142337.0
008 191214suuuu hu om 000 hun d
040 |a BGE Dolgozattár Repozitórium  |b hun 
041 |a hu 
100 1 |a Czinger Erik 
245 1 3 |a Az influencerek hatása a fogyasztói szokásokra a táplálékkiegészítők piacán  |c Czinger Erik  |h [elektronikus dokumentum] 
695 |a Influencer marketing 
695 |a Fogyasztói magatartás 
695 |a Táplálékkiegészítők 
695 |a Hatásvizsgálat 
695 |a Étrendkiegészítők 
700 1 |a Kovács Dr. Ildikó  |e ths 
856 4 0 |u http://dolgozattar.uni-bge.hu/24469/1/Az%20influencerek%20hat%C3%A1sa%20a%20fogyaszt%C3%B3i%20szok%C3%A1sokra%20a%20t%C3%A1pl%C3%A1l%C3%A9kkieg%C3%A9szit%C5%91k%20piac%C3%A1n.pdf  |z Dokumentum-elérés