CRM RENDSZER BEVEZETÉSÉNEK BEMUTATÁSA ÉS TOVÁBBFEJLESZTÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A GET-ENERGY MAGYARORSZÁG KFT.-NÉL
Saved in:
Main Author: | Szabó Ádám |
---|---|
Other Authors: | Réthi Dr. Gábor |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | CRM - Customer Relationship Management ügyfélkapcsolat incidenskezelés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24550 |
Similar Items
CRM RENDSZER BEVEZETÉSÉNEK BEMUTATÁSA ÉS TOVÁBBFEJLESZTÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A GET-ENERGY MAGYARORSZÁG KFT.-NÉL
: Szabó Ádám
: Szabó Ádám
A Get Energy Solutions Kft. saját fejlesztésű CRM rendszerének bemutatása
: Lantos Krisztián Zsolt
: Lantos Krisztián Zsolt
A napelemes rendszerek jelene és jövője, a Get Energy Magyarország Kft. napelemes üzletágának elemzése
: Misek Márk Bence
: Misek Márk Bence
Microsoft Dynamics CRM rendszer bevezetésének elmezése az XAPT Kft.-nél
: Bóka Bálint
: Bóka Bálint
A bérgazdálkodás elemzése, a belső ösztönzési rendszer továbbfejlesztésének lehetőségei
: Szatmári Szandra
: Szatmári Szandra
A Get Work Trend Kft. minőségirányítási rendszerének továbbfejlesztési lehetőségei
: Tóth András
: Tóth András
A személyzeti tanácsadás folyamatának bemutatása a Get Work Magyarország Kft.-én keresztül
: Pete Júlia Barbara
Published: (2013)
: Pete Júlia Barbara
Published: (2013)
Vállalati CRM rendszer bevezetésének hatása a kereskedelmi folyamatokra a Salzgitter Mannesmann Acélkereskedelmi Kft.-nél
: Vass Szilvia
: Vass Szilvia
Getting ready for the EU SMEs in the hungarian economy between 2002 and 2004
: Szalay Beáta
: Szalay Beáta
Bérgazdálkodás rendszerének értékelése, a belső ösztönzés továbbfejlesztésének lehetőségei
: Csáki Tibor
: Csáki Tibor
A bérgazdálkodás rendszerének értékelése, a belső ösztönzés továbbfejlesztésének lehetőségei a BKK Közút Zrt.-nél
: Fiedler Tamás
: Fiedler Tamás
"Út a könyvtől az édesburgonyáig" Költségszámítási rendszer továbbfejlesztésének lehetőségei a Nyírségi Édesburgonya Zrt. gyakorlatában
: Czirjákné Jurkinya Dr. Emese
: Czirjákné Jurkinya Dr. Emese
A költségszámítási rendszer átfogó elemzése, továbbfejlesztésének lehetőségei, szerepe a vezetői döntéshozatalban egy könyvkiadó gyakorlatában
: Szántó Anita Hajnalka
: Szántó Anita Hajnalka
A Mellow Mood Hotels költséggazdálkodásának értékelése, elemzése és továbbfejlesztésének lehetőségei
: Nagy Barbara
: Nagy Barbara
A CRM rendszerek bemutatása két CRM rendszer bemutatásával, összehasonlításával
: Nyerges Péter
: Nyerges Péter
"SieSales" - CRM rendszer bevezetésének értékelése a Siemens Zrt.-nél és a benne rejlő továbbfejlesztési lehetőségek
: Besenyei Loretta
: Besenyei Loretta
A GDPR és hatása a Get Work Trend Kft.-re
: Farkas Fanni
: Farkas Fanni
HELL ENERGY Magyarország Kft Sikersztori, avagy egy hazai vállalat nemzetközi piacra lépése
: Tátrai Richárd
: Tátrai Richárd
CRM rendszer bevezetése a Bi-Ka Logisztika Kft.-nél
: Csóka Bence Balázs
: Csóka Bence Balázs
Új CRM rendszer bevezetése a Bosch Rexroth Kft.-nél
: Vajai Zsófia
: Vajai Zsófia
A SugarCRM bevezetésének vizsgálata egy kisvállalatnál
: Patyi Melinda
: Patyi Melinda
CRM rendszer bevezetése a Dorsum Zrt-nél
: Rizsányi Eszter
: Rizsányi Eszter
Az Alt Cash Kft. B2B marketing tevékenységének elemzése és továbbfejlesztésének lehetőségei
: Takáč Ladislav
: Takáč Ladislav
Getting democracy right / Vázlatpontok a "sötét kor" anatómiájához
: Lantos Katalin
: Lantos Katalin
A CRM rendszer használata, támogató szerepe a Sick Értékesítő és Szolgáltató Kft-nél
: Szabó Renáta
: Szabó Renáta
Egy autóipari nagyvállalat bérgazdálkodási rendszerének értékelése, a belső ösztönzés továbbfejlesztésének lehetőségei
: Hámori Szilvia
: Hámori Szilvia
PEGA AoM Rendszer bevezetésének hatásai a Vodafone Magyarország Zrt.-nél
: Bálint Klaudia
: Bálint Klaudia
A betétdíjas rendszer bevezetésének lehetőségei Magyarországon
: Collognáth Andrea
Published: (2014)
: Collognáth Andrea
Published: (2014)
A Hell Energy Magyarország Kft. kommunikációja és marketingstratégiája
: Kincses Krisztián György
: Kincses Krisztián György
CRM rendszer bevezetése a Getcon Hungary Zrt.-nél
: Takács Dániel
: Takács Dániel
Raktárlogisztikai folyamatok korszerűsítése a Robert Bosch Energy and Body Systems Kft-nél
: Tilaji Ádám
: Tilaji Ádám
CRM a Humán Centrum Kft-nél
: Weinhoffer Petra
: Weinhoffer Petra
The problems and questions of energy supply in Hungary
: Szabó Ádám
Published: (2013)
: Szabó Ádám
Published: (2013)
Vállalatirányítási rendszer bevezetésének lehetőségei egy családi vállalkozásnál
: Juhász Richárd
: Juhász Richárd
Vállalatirányítási rendszer bevezetésének lehetőségei egy kisvállalkozás esetében
: Keresztesy Gábor
: Keresztesy Gábor
Minőségirányítási rendszer bevezetésének lehetőségei a Power Belt Kft.-nél az MSZ EN ISO 9001 2015 szerint
: Gyulainé Botos Szilvia
: Gyulainé Botos Szilvia
Teenagers as target group - how to get teenagers as potential customers in the smartphone market?
: Somogyi Barbara
Published: (2013)
: Somogyi Barbara
Published: (2013)
Energiatőzsdei CRM rendszer továbbfejlesztése
: Shanel Roland Krisztofer
: Shanel Roland Krisztofer
Leánybanki CRM rendszer bevezetés
: Szombati Dániel
: Szombati Dániel
A toborzás, kiválasztás és beléptetés folyamata a Get Work Trend Kft. zalaegerszegi irodájában
: Farkas Gréta
: Farkas Gréta
Similar Items
-
CRM RENDSZER BEVEZETÉSÉNEK BEMUTATÁSA ÉS TOVÁBBFEJLESZTÉSÉNEK LEHETŐSÉGEI A GET-ENERGY MAGYARORSZÁG KFT.-NÉL
: Szabó Ádám -
A Get Energy Solutions Kft. saját fejlesztésű CRM rendszerének bemutatása
: Lantos Krisztián Zsolt -
A napelemes rendszerek jelene és jövője, a Get Energy Magyarország Kft. napelemes üzletágának elemzése
: Misek Márk Bence -
Microsoft Dynamics CRM rendszer bevezetésének elmezése az XAPT Kft.-nél
: Bóka Bálint -
A bérgazdálkodás elemzése, a belső ösztönzési rendszer továbbfejlesztésének lehetőségei
: Szatmári Szandra