A második pénzforgalmi irányelv során megjelenő harmadik fél szolgáltatók hatásai a társadalomra
Saved in:
Main Author: | Széles Dominik Zsolt |
---|---|
Other Authors: |
Sándor Ágnes
Pávlicz György |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | második pénzforgalmi irányelv harmadik fél szolgáltató PSD2 hatásai |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24681 |
Similar Items
A MiFID II irányelv hatásai a befektetési szolgáltatók tevékenységére
: Czirják Gábor
: Czirják Gábor
A médiában megjelenő gasztronómiai műsorok hatása a magyar társadalomra
: Vass Rózsa Johanna
: Vass Rózsa Johanna
Milyen szolgáltatásokat ajánlanak fel a logisztikai szolgáltatók Zala megyében?
: Szabó László
Published: (2018)
: Szabó László
Published: (2018)
Második gazdaság Út a könnyű vagyonszerzéshez
: Radosiczky Alexa Réka
: Radosiczky Alexa Réka
Divat és öltözködés hatásai a társadalomra
: Lizicska Krisztina Alexandra
: Lizicska Krisztina Alexandra
A magyar ÁFA-törvény a hatos irányelv tükrében
: Konkoly Gábor
Published: (2007)
: Konkoly Gábor
Published: (2007)
Harmadik feles végrehajtási eljárások
: Sulcz Barbara
: Sulcz Barbara
A lassú turizmus, mint fenntartható fejlesztési irányelv Észak-Magyarországon
: Nekeczki Zsófia
: Nekeczki Zsófia
Kezeket fel! - Tendenciák a körömápolás piacán
: Z. Nagy Judit
: Z. Nagy Judit
Az Instagramon megjelenő influencer marketing hatásai a fiatal nőkre
: Győry Viktória
: Győry Viktória
A magyar nyugdíjrendszer harmadik pillére
: Sándor Brigitta
: Sándor Brigitta
Sportrendezvények hatásai a turizmusra, gazdaságra és a társadalomra
: Verasztó Kata
: Verasztó Kata
A munkahelyen megjelenő sztereotípiák
: Ladányi Nikolett
: Ladányi Nikolett
Új fejezet az európai kiberbiztonságban – Változások a NIS irányelv tükrében
: Faragó Márta
: Faragó Márta
Harmadik országbeli állampolgárok munkahelyi megkülönböztetése
: Fülöp Mihály Szabolcs
: Fülöp Mihály Szabolcs
Ahány nyelv, annyi személyiség? A második nyelvi identitás
: Válóczi Marianna
Published: (2014)
: Válóczi Marianna
Published: (2014)
A sportrendezvények hatásai a gazdaságra, társadalomra és a turizmusra
: Rózsavölgyi Dorina
: Rózsavölgyi Dorina
Sportrendezvények hatásai a gazdaságra, a társadalomra és a turizmusra
: Fenyőházi Patricia
: Fenyőházi Patricia
Az életük második felében járó felnőttek tanulási szokásai
: Szombathelyi Eszter
: Szombathelyi Eszter
Harmadik országbeli beszerzési stratégia a gyakorlatban
: Szakos Daniéla
: Szakos Daniéla
Harmadik világ kihívásai a globalizáció tükrében
: Tolcsvai Marianna
Published: (2013)
: Tolcsvai Marianna
Published: (2013)
A megasportrendezvények hatása a turizmusra, társadalomra és a gazdaságra.
: Fekete Dominik
: Fekete Dominik
A biztonság fél egészség A magyar lakosság biztonságtudatossága az egészségügyi adatokra vonatkozóan és kibervédelem az e-egészségügyben
: Fekete Heléna Lilla
: Fekete Heléna Lilla
A pénzforgalmi bankszámlák
: Makádi Martin
: Makádi Martin
Hogyan készítjük fel a diákokat a kétnyelvű vizsgafeladatokra?
: Dévény Ágnes
Published: (2008)
: Dévény Ágnes
Published: (2008)
A második világháború, mint választótengely a magyar-japán kapcsolatokban
: Costantini Marco
: Costantini Marco
A második esély - Veterán autók restaurálásának és értékesítésének jövedelmezősége
: Koller Róbert
: Koller Róbert
Logisztikai szolgáltatók szerepének vizsgálata a 2004-2008 közötti magyarországi gabonaintervenció során
: Győri Éva Virág
: Győri Éva Virág
Internetes reklámok adatbegyűjtési módszerei, és hatásai a gazdaságra és társadalomra
: Gádor Ambrus
: Gádor Ambrus
Környezetvédelem mint a vállalatoknál megjelenő versenyelőny
: Metykó Alexandra
: Metykó Alexandra
Személyes márkaépítés a médiában megjelenő személyeknél
: Répási Cintia Dóra
: Répási Cintia Dóra
Az IMF és Magyarország kapcsolata a második világháborútól az ezredfordulóig
: Ördög-Kovács Dániel
Published: (2013)
: Ördög-Kovács Dániel
Published: (2013)
Mi az ASMR és hogyan kelti fel a figyelmünket?
: Káró Klaudia
: Káró Klaudia
A Kádár-korszak televíziós reklámfilmjei és hatásai a korabeli magyar társadalomra
: Bacsó Anett
: Bacsó Anett
A harmadik országokat támogató magyar nonprofit szervezetek marketingstratégiái
: Hugyi Enikő
: Hugyi Enikő
A képernyőn megjelenő erőszak hatása a gyermekekre
: Nemes Kitti
: Nemes Kitti
Gyermekek szerepeltetése a közösségi médiában megjelenő reklámposztokban
: Kecskeméti Klaudia
: Kecskeméti Klaudia
A kereskedelmi médiában megjelenő erőszak társadalmi vetülete
: Marton Evelin Petra
: Marton Evelin Petra
Társadalmi, gazdasági és térszerkezeti átalakulás Zalakaroson a 20. század második felében
: Halász Imre
Published: (2016)
: Halász Imre
Published: (2016)
A Nem Adom Fel Café & Bar bemutatása és vendégkörének elemzése
: Veres Lilla
: Veres Lilla
Similar Items
-
A MiFID II irányelv hatásai a befektetési szolgáltatók tevékenységére
: Czirják Gábor -
A médiában megjelenő gasztronómiai műsorok hatása a magyar társadalomra
: Vass Rózsa Johanna -
Milyen szolgáltatásokat ajánlanak fel a logisztikai szolgáltatók Zala megyében?
: Szabó László
Published: (2018) -
Második gazdaság Út a könnyű vagyonszerzéshez
: Radosiczky Alexa Réka -
Divat és öltözködés hatásai a társadalomra
: Lizicska Krisztina Alexandra