Az Y és Z generáció fesztivállátogatási szokásai a hazai, nyári könnyűzenei fesztiválok dimenziójában - A Sziget Fesztivál példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Lengyel Dóra |
---|---|
Other Authors: | Zsigmond Dr. Száva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Sziget Fesztivál Y és Z generáció Marketingkommunikációs eszközök |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24721 |
Similar Items
A COVID-19 hatása a könnyűzenei fesztiválok szervezésére és az Y és Z generáció jövőbeli fesztivállátogatási hajlandóságára
: Száraz Anna
: Száraz Anna
Az Y és Z generációk könnyűzenei és gasztronómiai fesztivállátogatási szokásainak felmérése
: Kövesdi Viktor
: Kövesdi Viktor
A hazai könnyűzenei fesztiválok közösségszervező ereje a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Csányi Nikoletta Lili
: Csányi Nikoletta Lili
A könnyűzenei fesztiválok társadalomra gyakorolt hatásai - a Sziget Fesztivál és a Balaton Sound Fesztivál tükrében
: Gergely Bianka
: Gergely Bianka
Könnyűzenei fesztiválok szervezésének jövőbeni kihívásai a Sziget Zrt. példáján keresztül
: Slang Erik
: Slang Erik
A Sziget Fesztivál marketingkommunikációja a Z generáció számára
: Nagy Ágnes Nóra
: Nagy Ágnes Nóra
A fesztivál, mint turisztikai termék, avagy a nyári fesztiválok szerepe Debrecen turizmusában
: Kiripolszky Sára
: Kiripolszky Sára
Hazai könnyűzenei fesztiválok marketingkomunnikációjának fogyasztói megítélése a Sziget Kulturális Szervezőiroda fesztiváljain keresztül
: Boros Regina
: Boros Regina
Fesztiválok egészségügyi biztosítása a Sziget Fesztivál példáján bemutatva
: Tóth Bernadett Ilona
: Tóth Bernadett Ilona
A hazai fesztiválok fenntarthatósági törekvései a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Havasi Viktória
: Havasi Viktória
A könnyűzenei fesztiválok kultúraközvetítő szerepe a Sziget és a VOLT példáján keresztül
: Parapatics Panna
: Parapatics Panna
Fenntartható zenei fesztiválok- A Sziget fesztivál összehasonlítása a Flow fesztivállal
: Maklári Katalin Fanni
: Maklári Katalin Fanni
Könnyűzenei fesztiválok gazdasági hatásai Magyarországon
: Boumoujahed Dávid
: Boumoujahed Dávid
A könnyűzenei fesztiválok marketingkommunikációjának elemzése
: Bodzán Réka
: Bodzán Réka
A könnyűzenei fesztiválok kialakulása Magyarországon
: Fazekas Dorotea
: Fazekas Dorotea
Bűnügyi szemszögből a Sziget Fesztivál-avagy a „Z” generáció kapcsolata a fesztiválbűnözéssel
: Palkó Réka
: Palkó Réka
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Az élmények jelentőségének bemutatása a fesztiválok kiegészítő programjain keresztül, három népszerű hazai könnyűzenei fesztivál programkínálata alapján
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
A Sziget fesztivál brandteremtése
: Jugovits Pál Áron
: Jugovits Pál Áron
Sziget Fesztivál reklám kampányok
: Varga Ferenc Miklós
: Varga Ferenc Miklós
Az X, Y, és Z generáció munkavállalási szokásai
: Bognár Regina
: Bognár Regina
Fesztiválok Magyarországon marketing szempontból - a Sziget Fesztivál és a Balaton Sound marketingkommunikációjának összehasonlítása
: Kerekes Ivett
: Kerekes Ivett
Könnyűzenei fesztiválok és komolyzenei rendezvények fogyasztói trendjei
: Bölecz Máté
: Bölecz Máté
Az Y és Z generáció közösségi média használati szokásai
: Birnbauer Nóra
: Birnbauer Nóra
Az Y- és Z-generáció etikus élelmiszer fogyasztási szokásai
: Panák Kristóf
: Panák Kristóf
A Sziget Fesztivál kultúraközvetítő szerepe
: Kiss Nándor
: Kiss Nándor
Arculattervezés a Sziget fesztivál tükrében
: Füzi Gellért Gábor
: Füzi Gellért Gábor
A Sziget Fesztivál kultúraközvetítő szerepe
: Sugár János Szilveszter
: Sugár János Szilveszter
A Sziget fesztivál online marketingstratégiája
: Hegedüs Lotti
: Hegedüs Lotti
Az Y generáció borfogyasztási szokásai
: Pető Zsófia
: Pető Zsófia
Az Y generáció könyvvásárlási szokásai
: Kovács Vivien
: Kovács Vivien
Az Y generáció koktélfogyasztási szokásai
: Kispéter Ádám László
: Kispéter Ádám László
Az Y és Z generáció kultúrával való kapcsolata, fogyasztási szokásai
: Dalányi Luca
: Dalányi Luca
Z generáció csokoládéfogyasztási szokásai
: Filyó Zsanett
: Filyó Zsanett
A Sziget Fesztivál online marketingkommunikációjának elemzése
: Váncza Panna
: Váncza Panna
A Sziget fesztivál környezettudatos magatartásának vizsgálata
: Knipper Bernadett
: Knipper Bernadett
A könnyűzenei fesztiválok hatása a Siófoki kistérség turisztikai vonzerejére
: Nagy Nóra
: Nagy Nóra
A Sziget Fesztivál, Balaton Sound és Volt Fesztivál italkínálatának vizsgálata
: Márton Richárd
: Márton Richárd
A szabadulószobák térnyerése Budapesten, az Y és Z generáció fogyasztói szokásai
: Gerényi Katalin
: Gerényi Katalin
Az olvasás közösségszervező ereje Az Y és Z generáció olvasási szokásai
: Nagy Rebeka
: Nagy Rebeka
Similar Items
-
A COVID-19 hatása a könnyűzenei fesztiválok szervezésére és az Y és Z generáció jövőbeli fesztivállátogatási hajlandóságára
: Száraz Anna -
Az Y és Z generációk könnyűzenei és gasztronómiai fesztivállátogatási szokásainak felmérése
: Kövesdi Viktor -
A hazai könnyűzenei fesztiválok közösségszervező ereje a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Csányi Nikoletta Lili -
A könnyűzenei fesztiválok társadalomra gyakorolt hatásai - a Sziget Fesztivál és a Balaton Sound Fesztivál tükrében
: Gergely Bianka -
Könnyűzenei fesztiválok szervezésének jövőbeni kihívásai a Sziget Zrt. példáján keresztül
: Slang Erik