Az online marketing jelenléte és jelentősége a kis-és középvállalkozások életében
Elmentve itt :
Szerző: | Belina Tímea |
---|---|
További közreműködők: |
Zsigmond Dr. Száva
Barta Lilla |
Kulcsszavak: | Online Marketing KKV online marketingeszközök |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/24866 |
Hasonló tételek
Az online jelenlét közösségalakító szerepe Alsónémedi életében
: Drevenka Henrietta Bernadett
: Drevenka Henrietta Bernadett
Társadalmi felelősségvállalás a kis- és középvállalkozások életében
: Mihály Róbert
: Mihály Róbert
A közösségi média és az online jelenlét szerepe a vállalkozások életében
: Iszlai Norbert
: Iszlai Norbert
Online marketing, az influenszerek jelenléte és hatása az online médiában
: Várbiró Vilma
: Várbiró Vilma
Rendezvények online jelenléte
: Öztürk Furkan
: Öztürk Furkan
Kis-és középvállalkozások gazdasági jelentősége és finanszírozási sajátosságaik
: Sánta Gréta
: Sánta Gréta
Online jelenlét és digitális marketing a fogászati szektorban
: Kerekes Sándor Balázs
: Kerekes Sándor Balázs
Online marketing tevékenység eredményessége a hazai kis- és középvállalkozások esetében
: Körmendi Mátyás
: Körmendi Mátyás
Értékesítési lehetőségek az online marketing eszközei által kis- és középvállalkozások esetében
: Ruskó Rebeka
: Ruskó Rebeka
A kontrolling rendszerek jelentősége a kis és középvállalkozások körében
: Patócs Virág
: Patócs Virág
Az online marketing szerepe a hazai mikro-, kis- és középvállalkozások nemzetközi térnyerésében
: Molnár Kristóf Róbert
: Molnár Kristóf Róbert
Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában
: Zsiga Dominika
: Zsiga Dominika
Online marketingkommunikáció alkalmazása a kis- és középvállalkozások szektorában
: Dvorák Réka
: Dvorák Réka
A közösségi médiában való jelenlét hatékonyságának mérése és elemzési módszerei a Magyarországon tevékenykedő kis- és középvállalkozások körében
: Szabó András
: Szabó András
A kis- és középvállalkozások megítélése, a vállalkozói lét helyzete és jelentősége
: Pintér Gábor Erik
: Pintér Gábor Erik
A marketing jelentősége egy kisvállalkozás életében A Generál-Únió Kft. marketingstratégiájának kialakítása
: Dobó Edina
: Dobó Edina
A K8 Online Marketing Módszertan Hatása a Magyar Kis- és Középvállalkozások Piacán
: Balogh Lajos
: Balogh Lajos
A kis- és középvállalkozások lehetőségei az online térben - Fókuszban az online ruhavásárlási preferenciák
: Egyeki Szabolcs Gergely
: Egyeki Szabolcs Gergely
A marketing fontossága a kis- és középvállalkozások esetében
: Székely Gerda
: Székely Gerda
E- KERESKEDELEM ÉS MARKETING EGY KIS ÉS KÖZÉPVÁLLALKOZÁS ÉLETÉBEN MAGYARORSZÁGON
: Péter Attila
: Péter Attila
Kis- és középvállalkozások finanszírozása
: Molnai Bernadett
: Molnai Bernadett
Kis- és középvállalkozások értékelése
: Bandula Bence
: Bandula Bence
Kis- és középvállalkozások minőségfejlesztése
: Gyuricza Dániel
: Gyuricza Dániel
Kis- és középvállalkozások pénzügyei
: Kőszegi Bettina
: Kőszegi Bettina
Partnerminősítés jelentősége a vállalatok életében
: Rosu Tibor
: Rosu Tibor
Ügyfélélmény jelentősége a vállalatok életében
: Nagy Martin
: Nagy Martin
A vállalati stratégia szerepe a mikro-, kis- és középvállalkozások életében – stratégiaalkotás az AgileXpert Kft. vonatkozásában
: Gerevich Nikolett
: Gerevich Nikolett
Kis-és középvállalkozások felhőalapú szolgáltatásai - Cisco Meraki
: Piri-Cser Timea
: Piri-Cser Timea
Vállalatok társadalmi felelőssége – Kis- és középvállalkozások online CSR kommunikációjának elemzése
: Komlódi Ágota
: Komlódi Ágota
Számlatömb, telepített program, online számlakiállítás? (Számlázás kis- és középvállalkozások esetében)
: Schvarcz-Fekete Orsolya
: Schvarcz-Fekete Orsolya
A H1 Systems Kft. online jelenléte
: Ugrai Bálint
: Ugrai Bálint
Lokáció alapú marketing a kis- és középvállalkozások kommunikációs stratégiájában
: Hadacs Máté
: Hadacs Máté
Balazskicks, avagy Pachert Balázs jelenléte az online piactéren
: Morafcsik Márton
: Morafcsik Márton
A marketing jelenléte az esküvői szolgáltatások piacán
: Pluhárné Ferencz Krisztina
: Pluhárné Ferencz Krisztina
A marketing eszközök és az online marketing megnyilvánulása egy hazai kisvállalat életében
: Fedák Sári
: Fedák Sári
Kis- és Középvállalkozások finanszírozásának jelentősége a fejlődésükben, kiváltképp a kialakult COVID helyzet idején
: Darányi Mónika
: Darányi Mónika
A Come On Inn hostel marketingstratégiája kis- és középvállalkozások lehetőségei az online-marketingben
: Esze Gergő
: Esze Gergő
Az online és a közösségi jelenlét szerepe a cégek számára
: Bathó Réka
: Bathó Réka
Az innováció jelentősége a magyar vállalatok életében
: Székely L. Szilárd
: Székely L. Szilárd
Kis-és középvállalkozások finanszírozása Magyarországon
: Kámán Zita
: Kámán Zita
Hasonló tételek
-
Az online jelenlét közösségalakító szerepe Alsónémedi életében
: Drevenka Henrietta Bernadett -
Társadalmi felelősségvállalás a kis- és középvállalkozások életében
: Mihály Róbert -
A közösségi média és az online jelenlét szerepe a vállalkozások életében
: Iszlai Norbert -
Online marketing, az influenszerek jelenléte és hatása az online médiában
: Várbiró Vilma -
Rendezvények online jelenléte
: Öztürk Furkan