„Tisztán és egyszerűen" A lehetőségek és a motiváció szerepe a Forever Living Products cég marketing tervében
Saved in:
Main Author: | Véghné Nagy Erika |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | MLM Forever Living Products Marketing |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25404 |
Similar Items
Lássunk tisztán! avagy Fogyasztói magatartás a hazai kontaktlencse piacon
: Kunkli Erika
: Kunkli Erika
Forever Living Products Magyarország Kft. komplex elemzése
: Madarász Nikolett Szabina
: Madarász Nikolett Szabina
A Forever Living Products menedzsereinek hatékonysága a szakirodalmi elvárás tükrében
: Tarnai Szilvia
: Tarnai Szilvia
Emberi erőforrás menedzsment a multilevel marketingben a Forever Living Products példáján keresztül
: Végh Csaba
: Végh Csaba
Az Országos Képzési Jegyzékben történt változások hatásai - komplex - moduláris vizsga, felkészülés - felkészítés, tanuló - pedagógus - a kimeneti követelményekre és a munkaerő - piaci relevanciára tekintettel
: Véghné Borku Hajnalka
: Véghné Borku Hajnalka
„Diamonds Are Forever” avagy a gyémánt értéke és befektetési helyzetelemzése hazánkban
: Donáth Petra
: Donáth Petra
Szállodai marketing, ALL- Accor Live Limitless program bemutatása
: Magyar Alexandra
: Magyar Alexandra
Signature Productions Kft., mint marketing cég social media kommunikációjának jelentősége
: Szóró Alexandra Naómi
: Szóró Alexandra Naómi
Television watching habits and their impact on our lives
: Szedlacsek Judit
: Szedlacsek Judit
Investigating the influence of live music on restaurant consumption
: Takács Fanni
: Takács Fanni
VCC Live csoport controlling rendszerének vizsgálata, javítása
: Huszár Bence
: Huszár Bence
ChatGPT's Effects on University Students' Lives in Hungary
: Mózsi Péter Benjámin
: Mózsi Péter Benjámin
A mikrovállalkozások vezetésének jellemzői, motivációs és büntetési eljárások eszközei
: Füri Erika Rebeka
: Füri Erika Rebeka
A product placement előretörése és hazai fogadtatása
: Nagy Nikolett
: Nagy Nikolett
Lehetőségek, motiváció, környezet Vállalkozói működés Magyarországon
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2024)
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2024)
Lehetőségek a magyar borágazatban, egy hazai cég helyzete a nemzetközi piacon
: Nagy Viktor István
Published: (2018)
: Nagy Viktor István
Published: (2018)
VCC Live csoport home office munkavégzés módjának vizsgálata
: Görbe Ágota Zsuzsánna
: Görbe Ágota Zsuzsánna
Online és offline marketing lehetőségek egy orvostechnológiai eszközöket forgalmazó cég esetében
: Paku Dénes
: Paku Dénes
Beszerzési, raktározási és forgalmazási rendszer bemutatása a Vitalnet Living Bt.-nél
: Németh Zsolt
: Németh Zsolt
How Chinese company use WeChat to be communicating and marketing with Chinese people who living in Hungary
: Sun Ming
: Sun Ming
Analysis of consumers' purchase decisions by live broadcasting in the internet celebrity economy
: Zhao Shiqi
: Zhao Shiqi
How did TikTok change the lives and communication of the digital agencies?
: Molnár Lilla Rebeka
: Molnár Lilla Rebeka
Tanulási motiváció felnőttkorban
: Nagy Júlia
: Nagy Júlia
Szakfordítás A szociális törvénykezés tíz éve ; Living in the world : dilemmas of the self
: Valcsák Kriszta
: Valcsák Kriszta
Taking Initiative and Earning a Living Entrepreneurial Motivations and Opportunity Perception in Hungary
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2023)
: Csákné Filep Judit, et al.
Published: (2023)
Egy szállítmányozó cég működésének vizsgálata a Ferrara 2006 Kft. példáján keresztül
: Grimm Erika
: Grimm Erika
Egy élelmiszereket forgalmazó cég és egy gyártó cég raktári folyamatainak összehasonlítása
: Nagy Vivien
: Nagy Vivien
Kiszervezési lehetőségek egy külföldi gyógyszergyártó cég számára
: Polczer Viktória
: Polczer Viktória
New product launch in the Hungarian medical market
: Holló Barnabás
: Holló Barnabás
A tanárok vezetői kompetenciáinak vizsgálata és azok hatása a sikeres oktatási tevékenységre
: Nagy Erika
: Nagy Erika
A könyvvizsgálati munka tervezése és végrehajtása egy vállalkozás példája alapján
: Nagy Erika
: Nagy Erika
Karóra és ékszer webshop bemutatása, digitális marketing értékelése és jövőbeni lehetőségek
: Nagy Ágnes Klaudia
: Nagy Ágnes Klaudia
Effectiveness of product placement Investigation of relationship between product placement and purchase intension within the luxury market.
: Perger Attila
: Perger Attila
Az üzletkötői szakma bemutatása és az értékesítés motivációs háttere
: Nagy Dorina
: Nagy Dorina
A Magyar Céginfo Kft szerepe az E-Kereskedelemben
: Nagy Nikolett Erika
: Nagy Nikolett Erika
A vevőállomány alakulásának vizsgálata, a kintlévőség csökkentése, rendelkezésre álló lehetőségek hasznosítása egy vállalatnál.
: Guth Erika
: Guth Erika
Similar Items
-
Lássunk tisztán! avagy Fogyasztói magatartás a hazai kontaktlencse piacon
: Kunkli Erika -
Forever Living Products Magyarország Kft. komplex elemzése
: Madarász Nikolett Szabina -
A Forever Living Products menedzsereinek hatékonysága a szakirodalmi elvárás tükrében
: Tarnai Szilvia -
Emberi erőforrás menedzsment a multilevel marketingben a Forever Living Products példáján keresztül
: Végh Csaba -
Az Országos Képzési Jegyzékben történt változások hatásai - komplex - moduláris vizsga, felkészülés - felkészítés, tanuló - pedagógus - a kimeneti követelményekre és a munkaerő - piaci relevanciára tekintettel
: Véghné Borku Hajnalka