A fiatal célcsoportok elérése digitális eszközökkel
Elmentve itt :
Szerző: | Tardi Katalin |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Piacszegmentáció Fiatalok Reklám |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25425 |
Hasonló tételek
A hosszú farok jelenségre épülő vállalkozások, és a kereslet elérése modern webes eszközökkel
: Kovács Norbert
: Kovács Norbert
Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül
: Perge Bianka
: Perge Bianka
Mikrovállalkozások magasabb színvonalú szolgáltatás nyújtásának elérése
: Ördög Katalin Ilona
: Ördög Katalin Ilona
SZINERGIA HATÁS ELÉRÉSE A KONFERENCIATURIZMUSBAN
: Jóka Alexa Viktória
: Jóka Alexa Viktória
Egészségturisztikai célcsoportok ellátására szakosodott létesítmények elemzése és gazdasági vizsgálata; lehetséges innovációk bevezetése az egészségturisztikai piacon
: Kubačková Ágnes
: Kubačková Ágnes
A különböző célcsoportok irányába való marketingkommunikáció, rendezvényszevezésen belül -hogyan vonzzunk be újakat és tartsuk meg a régieket-
: Tóth Abigél Tímea
: Tóth Abigél Tímea
Önérvényesítési célok elérése a coaching segítségével
: Berkes Patricia
: Berkes Patricia
Induló vállalkozások támogatása coaching eszközökkel
: Meliorisz Katalin
: Meliorisz Katalin
ROI optimalizálás és A/B tesztelés informatikai eszközökkel a digitális marketingben
: Csákvári Tibor
: Csákvári Tibor
Márkaépítés online eszközökkel
: Boldizsár Henrietta
: Boldizsár Henrietta
Üzletfejlesztés coaching eszközökkel
: Wilheim Zoltán
: Wilheim Zoltán
A szállodai vendégek lojalitásának elérése érzelmi kötődéssel
: Toldi Nóra
: Toldi Nóra
Közösségi média marketing - A Z generáció hatékony elérése
: Szőnyi Ágnes
: Szőnyi Ágnes
Vezetők támogatása coaching eszközökkel
: Pongrácz Terézia
: Pongrácz Terézia
Dilemmák feloldása döntéstámogatási eszközökkel
: Pogány Márton
: Pogány Márton
Termelésütemezés és termelésirányítás IT eszközökkel
: Varga Milán
: Varga Milán
Logisztikai folyamatok optimalizálása lean eszközökkel
: Tálos Bálint
: Tálos Bálint
Vezetői kompetenciák fejlesztése coaching eszközökkel
: Tóth Szilvia
: Tóth Szilvia
Vezetői készségek fejlesztése coaching eszközökkel
: Garamvölgyi Tímea
: Garamvölgyi Tímea
Fejlesztési lehetőségek meghatározása minőségtechnikai eszközökkel
: Mészáros Kristóf
: Mészáros Kristóf
Vállalati stratégiák támogatása BI eszközökkel
: Pad Róbert
: Pad Róbert
Mobilalkalmazás üzemeltetésének támogatása adatvizualizációs eszközökkel
: Lotharidesz Máté László
: Lotharidesz Máté László
Hálózat védelem Open Source eszközökkel
: Takács Dániel
: Takács Dániel
Sales karrier támogatása coaching eszközökkel
: Király Lajos
: Király Lajos
Pénzügy osztály folyamatainak támogatása IT eszközökkel
: Molnár Bálint
: Molnár Bálint
A Z generáció fogyasztói magatartása, reklámmal kapcsolatos attitűdjei és elérése
: Pervai Luca
: Pervai Luca
Versenyelőny elérése a beszerzés és készletezés újratervezésével az Európa Cégcsoportnál
: FIGLER ZOLTÁN
: FIGLER ZOLTÁN
Madarat tolláról, embert mobiljáról? – Avagy az Y-generáció elérése mobilon
: Fehér Anna
: Fehér Anna
A vezetői szerep támogatása coaching eszközökkel
: Toma Brigitta
: Toma Brigitta
A kiskereskedelemi munka támogatása adatelemzési eszközökkel
: Harsányi Lejla
: Harsányi Lejla
Folyamatkezelő rendszerek adattárházának kialakítása UML eszközökkel
: Grivant Péter Zoltán
: Grivant Péter Zoltán
Tudatos karrierút-építés támogatása coaching eszközökkel
: Miterliné Kovács Edit
: Miterliné Kovács Edit
Szinkronkorcsolya sportág népszerűsítése sportmarketing eszközökkel Magyarországon
: Murányi Szilvia
: Murányi Szilvia
Siemens Zrt beszállítóinak kapcsolatfejlesztése minőségtechnikai eszközökkel
: Bús Tünde
: Bús Tünde
Alkalmazás tervezése objektumorientált megközelítéssel, UML eszközökkel
: Kánya Zoltán
: Kánya Zoltán
Marketing kommunikáció a magánorvosi piacon Magyarországon Az életkori különbségek ellenére, célcsoportok hatékony elérése
: Hajdu Csilla
: Hajdu Csilla
A Hard Rock Cafe márkaépítése online eszközökkel
: Galántai Gréta
: Galántai Gréta
Vállalati hitelportfólió minőségének nyomon követése adatvizualizációs eszközökkel
: Harsányi Eszter
: Harsányi Eszter
Jövedelmi helyzet, jövedelem eloszlás vizsgálata statisztikai eszközökkel
: Kovács Renáta
: Kovács Renáta
Készpénzmentes társadalom elérése Magyarországon - Hitelkártya, avagy személyi kölcsön igénylése a fogyasztók körében
: Gaál-Tóth-Marinka Andrea
: Gaál-Tóth-Marinka Andrea
Hasonló tételek
-
A hosszú farok jelenségre épülő vállalkozások, és a kereslet elérése modern webes eszközökkel
: Kovács Norbert -
Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül
: Perge Bianka -
Mikrovállalkozások magasabb színvonalú szolgáltatás nyújtásának elérése
: Ördög Katalin Ilona -
SZINERGIA HATÁS ELÉRÉSE A KONFERENCIATURIZMUSBAN
: Jóka Alexa Viktória -
Egészségturisztikai célcsoportok ellátására szakosodott létesítmények elemzése és gazdasági vizsgálata; lehetséges innovációk bevezetése az egészségturisztikai piacon
: Kubačková Ágnes