Ismertető a fiatalságról avagy Az Éjjel-nappal Budapest a hibridizálódott konstruált reality műfajában
Elmentve itt :
Szerző: | Földi Emőke Nanda |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Média Tömegkommunikáció Fiatalok Éjjel-nappal Budapest Reality |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25481 |
Hasonló tételek
"Rugalmasság éjjel-nappal", avagy Az autókölcsönzés helyzete napjainkban
: Pári Péter János
Megjelent: (2013)
: Pári Péter János
Megjelent: (2013)
A szappanoperák analízise az Éjjel-nappal Budapest alapján
: Tóth Rebeka Krisztina
: Tóth Rebeka Krisztina
Casting folyamat az Éjjel-Nappal Budapest című műsorban
: Rubi Dóra Alexandra
: Rubi Dóra Alexandra
Casting folyamat az Éjjel-nappal Budapestnél
: Pálóczi Fanni
: Pálóczi Fanni
Casting folyamat az Éjjel-Nappal Budapestnél
: Bodó Leticia
: Bodó Leticia
Casting folyamat bemutatása az Éjjel Nappal Budapest Produkcióján keresztül
: Herpai Bianka
: Herpai Bianka
A filmes ellenkultúra a horror műfajában
: Ványai István
: Ványai István
Adapting to the new reality change management and leadership strategies for organisations after the COVID-19 pandemic
: Lista Aldo
: Lista Aldo
Augmented Reality in Order-picking processes – Advantages and Disadvantages
: Ilanković Nikola, et al.
Megjelent: (2020)
: Ilanković Nikola, et al.
Megjelent: (2020)
Augmented reality, mint Ipar 4.0 technológia
: Sárköziné Csatlósi Dalma Piroska
: Sárköziné Csatlósi Dalma Piroska
Augmented reality, mint ipar 4.0 technológia
: Kardos Béla Máté
: Kardos Béla Máté
The role of digitalization in commerce, specifically focusing on augmented and virtual reality
: Schleier Mark
: Schleier Mark
Expectations and Reality About the Effectiveness of Multicultural Teams in Business and Educational Settings
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2009)
: Heidrich Balázs
Megjelent: (2009)
Generational differences of expectations versus reality in social media induced tourism
: Sipos Dorottya
: Sipos Dorottya
When the impossible becomes the frightening reality - Impacts of the COVID-19 pandemic on the behavior, reactions and adaptability of customers and catering establishments in Budapest
: Menkó Gábor Péter
: Menkó Gábor Péter
Augmented Reality mint Ipar 4.0 eszköz és hatása a szakképzettségre
: Molnár Gergő
: Molnár Gergő
Fókuszban a projektsiker, avagy a controlling fontossága a projektmenedzselésben
: Földi Ninon Ariella
: Földi Ninon Ariella
A KEMPINSKI HOTEL CORVINUS BUDAPEST SWOT-ELEMZÉSE
: Kürti Kinga Emőke
: Kürti Kinga Emőke
A Hilton Budapest pozíciójának elemzése a versenytársi körben
: Szekrényessy Anna Emőke
: Szekrényessy Anna Emőke
Vásárolj okosan, avagy A közösségi vásárlási szokások fogyasztói attitűdökön keresztüli bemutatása
: Pintér Török Emőke
: Pintér Török Emőke
Budapest vagy bulipest, avagy speciális érdeklődésű csoportok a fővárosban
: Kern India
: Kern India
Az Art'otel Budapest étlap elemzése speciális diéták szempontjából
: Jancsik Dóra Emőke
: Jancsik Dóra Emőke
The future of travel agencies on the verge of vanishing - myth or reality?
: Kalanova Saida
: Kalanova Saida
Az akadálymentes turizmus lehetőségei- avagy Budapest egy fogyatékossággal élő ember szemüvegén keresztül
: Marton Míra
: Marton Míra
Társadalmi párbeszéd az olimpiáért, avagy bírjuk szóra az Y-generációt a Budapest 2024 márkával
: Vigh Fruzsina
: Vigh Fruzsina
A Duna Budapest Mosolya, avagy a Duna és a Duna-part Turizmusban Betöltött Szerepe Budapesten
: Simon-Fiala Dániel
: Simon-Fiala Dániel
A Duna Budapest Mosolya, avagy a Duna és a Duna-part turizmusban betöltött szerepe Budapesten
: Simon-Fiala Dániel
: Simon-Fiala Dániel
"Budapest, Budapest, te csodás!" - A Z generáció és Budapest kapcsolata a turizmusban
: Szeidl Klaudia, et al.
Megjelent: (2023)
: Szeidl Klaudia, et al.
Megjelent: (2023)
Embracing the virtual a comprehensive strategic foresight analysis of virtual reality's impact on tourism marketing
: Shi Junfeng, et al.
Megjelent: (2023)
: Shi Junfeng, et al.
Megjelent: (2023)
Budapest parkjai
: Pál Bettina Bianka
: Pál Bettina Bianka
A média-gazdagság szerepe a párkapcsolati kommunikációban, A félrevezetés, a bizalmatlanság és a médiumpreferenciák empirikus vizsgálata fiatal felnőtt populációban
: Földi Dóra
: Földi Dóra
A Flow-élmény A "tökéletes élmény" és a videojáték függőség kapcsolata
: Földi Fruzsina
: Földi Fruzsina
A magyarországi Fiskars vállalat stratégiájának elemzése a kezdetektől napjainkig
: Földi Hajnalka
: Földi Hajnalka
A zöld koncepciók és a környezettudatos, fenntartható táplálkozás kapcsolatrendszerének bemutatása
: Földi Borbála
: Földi Borbála
Költségkontroll és költségelemzés a logisztikában
: Földi Emese
: Földi Emese
A hazai önkormányzatok új eredményszemléletű számviteli rendszerének értékelése a pénzforgalmi szemlélettel való összehasonlítás tükrében
: Földi Bence
: Földi Bence
Miért vagyunk korruptak? A korrupció természete.
: Földi Vivien
: Földi Vivien
A történelmi kávéházak és franchise kávézók kínálata
: Földi Kitti
: Földi Kitti
Kis- és középvállalkozások finanszírozása a magyar hitelintézetek gyakorlatában
: Földi Krisztina
: Földi Krisztina
A Hotel Nemzeti szervezeti kultúrájának és sikerességének elemei
: Földi Fanni
: Földi Fanni
Hasonló tételek
-
"Rugalmasság éjjel-nappal", avagy Az autókölcsönzés helyzete napjainkban
: Pári Péter János
Megjelent: (2013) -
A szappanoperák analízise az Éjjel-nappal Budapest alapján
: Tóth Rebeka Krisztina -
Casting folyamat az Éjjel-Nappal Budapest című műsorban
: Rubi Dóra Alexandra -
Casting folyamat az Éjjel-nappal Budapestnél
: Pálóczi Fanni -
Casting folyamat az Éjjel-Nappal Budapestnél
: Bodó Leticia