A termékelhelyezés, mint marketingeszköz formai megjelenítésének és szakmai támogatásának fejlődése a magyar mozifilmekben 2002 és 2012 között
Saved in:
Main Author: | Csorba Márton |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Termékelhelyezés Szponzorálás Mozifilm |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25500 |
Similar Items
Product placement mint hirdetési forma a mozifilmekben
: Zajácz Barbara
: Zajácz Barbara
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya
: Vaskor Anna Orsolya
Afganisztán nemzetközi helyzetének és belpolitikájának elemzése 1990-2002 között
: Ács Olimpia Tímea
: Ács Olimpia Tímea
Termékelhelyezés a képernyőn - nézz,láss,fogyassz
: Schödl Anna
: Schödl Anna
A kikerülhetetlen reklám, termékelhelyezés a filmekben
: Móla Fanni
: Móla Fanni
Rendezvények helyszíne, mint marketingeszköz Marketingstratégiák a rendezvényszervezésben
: Fekete Kristóf
: Fekete Kristóf
Nivea hűségprogram 2002
: Felek Edit
: Felek Edit
Karrierút platform fontossága és megjelenítésének különböző módjai a vállalati struktúrában
: Torma Máté Tamás
: Torma Máté Tamás
Fenntarthatóság, mint marketingeszköz a különböző szempontok érvényesülése több, vizsgált vendéglátóipari egységnél
: Flamich Attila
: Flamich Attila
A magyar kormányok gazdaságpolitikájának összehasonlító elemzése 2002 és 2020 között
: Gál Barna
: Gál Barna
A vezetői döntések IT oldali támogatásának fejlődése, korszerű technológiai megoldások
: Bagi Tamás
: Bagi Tamás
Reklám, mint marketingeszköz a telekommunikációs szektorban
: Domján Brigitta Judit
: Domján Brigitta Judit
A környezetvédelem mint ideológia és marketingeszköz
: Szigeti Kristóf Dávid
: Szigeti Kristóf Dávid
Márkaépítés és vizuális kommunikáció, mint marketingeszköz
: Kazsoki Fanni Éva
: Kazsoki Fanni Éva
Termékelhelyezés az amerikai és a dél-koreai médiában
: Németh Zsófia Réka
: Németh Zsófia Réka
A magyarországi orosznyelv-oktatás helyzete és perspektívái 2002-ben egy szakmai egyesületi kutatás tükrében
: Viczai Péter Tamás, et al.
Published: (2003)
: Viczai Péter Tamás, et al.
Published: (2003)
Edukációs roadshow elemzése, mint marketingeszköz a ConceptFlow Kft.-nél
: Horváth Gergő Márton
: Horváth Gergő Márton
Termékelhelyezés a magyar videóklipekben és dalszövegekben, fizetett és ingyenes product placement
: Gulyás Gergő Csaba
: Gulyás Gergő Csaba
A foglalkoztatásra és a munkanélküliségre ható gazdasági és társadalmi körülmények Nógrád megyében 2002-2007 között
: Dianné Kissimon Erzsébet
: Dianné Kissimon Erzsébet
Bátonyterenye önkormányzatának gazdasági elemzése 2010-2012 között
: Varga Veronika
: Varga Veronika
Nyereményjáték folyamatainak és IT támogatásának modellezése
: Nagy Gábor
: Nagy Gábor
Az Agócsker 2002 Kft. működésének vállalatgazdasági elemzése
: Agócs Tamás
: Agócs Tamás
Legendás történelmi hotelek az USA-ban. A mese mint marketingeszköz
: Gizella Aletta Dóra
: Gizella Aletta Dóra
Kuponos-bónuszos oldalak, mint online marketingeszköz - A Bónusz Brigád sikertörténete -
: Morvai Szabina
: Morvai Szabina
Közösségi média, mint marketingeszköz az OM Education & Consulting Kft. esetében
: Gyovai Ádám
: Gyovai Ádám
A mezőgazdasági vállalkozások támogatásának szükségessége Magyarországon
: Gunther Nóra
: Gunther Nóra
Magyarország gazdaságpolitikája az 1994 és 2002 közötti időszakban
: Szabó Csaba
: Szabó Csaba
Állami támogatások a magyar KKV- szektorban 2012-2019 között
: BALOGH ISTVÁN
: BALOGH ISTVÁN
Dabas Város Önkormányzata költségvetése, költséggazdálkodása vizsgálata 2008-2012. között
: Balogh Annamária
: Balogh Annamária
A magyar gazdaság ellenálló képességének alakulása 2002-től napjainkig
: Lakatos Zoltán
: Lakatos Zoltán
Franciaország kutatás-fejlesztési politikája a 2002-es kormányváltás után
: Nagy Katalin
: Nagy Katalin
IT Audit és Audit támogatásának bemutatása nagyvállalati környezetben
: Petró Dávid László
: Petró Dávid László
A munkahelyi jóllét támogatásának lehetőségei tudatos irodatervezéssel
: Deák Adrienn
: Deák Adrienn
A magyar tőkepiac hatékonyságának elemzése a 2005 és 2012 között
: Szakáll Eszter
Published: (2013)
: Szakáll Eszter
Published: (2013)
Egy vállalkozás költség-és eredményalakulásának elemzése 2008 és 2012 között
: Karczagi Richárd
: Karczagi Richárd
A személyi jellegű ráfordítások alakulása 2010-2012 között és az outsourcing mint hatékonyságnövelő eszköz
: Hájas Ildikó Klára
: Hájas Ildikó Klára
A spanyol kkv-k finanszírozásának és támogatásának gyakorlata
: Szabó Anita
: Szabó Anita
A vezetői információs rendszerek formái, gyakorlati megvalósulása
: Marton Péter Tamás
: Marton Péter Tamás
A magyarországi autógyártás fejlődése 2008-2013 között
: Polyhos Boglárka
: Polyhos Boglárka
Egyes makrogazdasági mutatók befolyása a magyar államháztartási hiányra 2007-2012 között
: Kuti Andrea
Published: (2014)
: Kuti Andrea
Published: (2014)
Similar Items
-
Product placement mint hirdetési forma a mozifilmekben
: Zajácz Barbara -
Botrány, mint újgenerációs marketingeszköz
: Vaskor Anna Orsolya -
Afganisztán nemzetközi helyzetének és belpolitikájának elemzése 1990-2002 között
: Ács Olimpia Tímea -
Termékelhelyezés a képernyőn - nézz,láss,fogyassz
: Schödl Anna -
A kikerülhetetlen reklám, termékelhelyezés a filmekben
: Móla Fanni