A tabletek megjelenésének hatása a marketingkommunikáció eszközkészletére
Elmentve itt :
Szerző: | Erdősi Bálint |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Tablet Primer kutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25508 |
Hasonló tételek
Egy induló vállalkozás marketing stratégiája az okostelefonok és tabletek világában
: Magyar Bence
: Magyar Bence
Az Airbnb megjelenésének hatása a szállodaiparra.
: Holló Máté
: Holló Máté
Az állami szerepvállalás megjelenésének hatása a hulladékgazdálkodásban
: Serák Péter Martin
: Serák Péter Martin
Az e-könyvek megjelenésének hatása a könyvpiacra
: Németh Boglárka Marcella
: Németh Boglárka Marcella
Balaton környéki zenei fesztiválok megjelenésének hatása a turizmusra
: Farkas Viktória
: Farkas Viktória
A gasztronómiai programok és népi ételek megjelenésének hatása Szekszárdon
: Ádám Nikoletta
: Ádám Nikoletta
Mesterséges intelligencia megjelenésének lehetőségei a szállodaiparban
: Tóth Dániel
: Tóth Dániel
Az Airbnb megjelenésének és elterjedésének hatása a magyarországi kereskedelmi szálláshelyekre
: Zerinváry Loránd Csongor
: Zerinváry Loránd Csongor
Apartman-szállodák megjelenésének hatása a magyarországi kereskedelmi szálláshely szolgáltatások piacára
: Juhász László
Megjelent: (2008)
: Juhász László
Megjelent: (2008)
A virtuális valuta megjelenésének hatásai a gazdaságra
: Juhász László Temulen
: Juhász László Temulen
A mesterséges intelligencia megjelenésének lehetőségei a szállodaiparban
: Varga Viktória
: Varga Viktória
A gasztronómiai programok, népi ételek megjelenésének hatása Balaton régió turizmusának fejlődésére
: Gál Zsanett
: Gál Zsanett
Egy kiskereskedelmi egység közösségi média megjelenésének megtervezése
: Csiernik Lehel
: Csiernik Lehel
Honlap és közösségi média-megjelenésének vizsgálata éttermek esetében
: Gunya Gréta
: Gunya Gréta
Az előhívási hatás megjelenésének lehetősége Gazdasági matematika előadáson
: Erdélyi Éva, et al.
Megjelent: (2023)
: Erdélyi Éva, et al.
Megjelent: (2023)
A quick commerce megjelenésének hatásai a hazai fogyasztói szokásokra
: Nagy András Zalán
: Nagy András Zalán
A szálláshelyek online megjelenésének elemzése, hatásai és lehetséges távlatai
: Laczkó Zsombor
: Laczkó Zsombor
Online reklámok megjelenésének típusai és helyük a közösségi platformokon
: Tóth Annamária
: Tóth Annamária
Az online értékesítés megjelenésének lehetősége a BAHART-nál Esettanulmány kutatásmódszertan tantárgyhoz
: Oláh Péter Károly, et al.
Megjelent: (2018)
: Oláh Péter Károly, et al.
Megjelent: (2018)
Új sales technikák megjelenésének elemző vizsgálata a Budapest Marriott Hotelben
: Kisgyörgy Zsófia
: Kisgyörgy Zsófia
A randiapplikációk piacának szereplői, mint az énmárka megjelenésének új platformjai
: Szokol-Humay Dea
: Szokol-Humay Dea
Tájjellegű ételek megjelenésének elemzése a dél-dunántúli turisztikai régió ételválasztékában
: Sándor Dénes
Megjelent: (2008)
: Sándor Dénes
Megjelent: (2008)
Az Év Honlapja díj online megjelenésének vizsgálata, javaslattétel azok javítására
: Bak Andrea
: Bak Andrea
A konzumizmus szerepe társadalmunkban és annak megjelenésének elemzése a fogyasztói szokásokban
: Rózsa Zoltán
: Rózsa Zoltán
Az első 21. sz.-i válság felszíni megjelenésének, a pénzügyi válságnak elemzése
: Islai Zsanett
: Islai Zsanett
Az internet és az új technikai vívmányok megjelenésének hatásai a mindennapi életre
: Szabó László Ákos
: Szabó László Ákos
A hazai kis- és középvállalkozások nemzetközi piacon való megjelenésének nehézségei és lehetőségei
: Erdő Réka
: Erdő Réka
A rendezvény trendek megjelenésének vizsgálata az Anantara New York Palace Budapest Hotelben
: Gergi Anita
: Gergi Anita
Az it.hu brand bevezetése és az online térben való megjelenésének lehetőségei
: Pichner Eszter
: Pichner Eszter
A munkahelyi stressz megjelenésének okai és a teljesítménnyel való kapcsolata a vállalati gyakorlatban
: Némedi Norbert
: Némedi Norbert
Az Airbnb és a Couchsurfing megjelenésének vizsgálata a magyarországi bérbeadók és szállásfoglalók szemszögéből
: Száraz Janka
: Száraz Janka
A gumiabroncs gyártók online megjelenésének hatékonyságvizsgálata, különös tekintettel a Michelin Hungária Abroncsgyártó Kft. honlapjára
: Nagy Ádám István
Megjelent: (2014)
: Nagy Ádám István
Megjelent: (2014)
Két választott vállalat vagyoni, pénzügyi, jövedelmezőségi helyzetének változása és összehasonlítása a Covid megjelenésének hatására
: Pál Teréz
: Pál Teréz
Online marketingkommunikáció és az online világ hatása az emberi erőforrásra
: Porvay Bálint
: Porvay Bálint
A munkahelyi stressz megjelenésének okai, kezelésének és megelőzésének lehetőségei a Robert Bosch Kft. budapesti telephelyén
: Horváth Orsolya
: Horváth Orsolya
A marketingkommunikáció hatása a fogyasztói vásárlásra
: Pálfi Dávid
: Pálfi Dávid
A PSD2 és a FinTech startup-ok megjelenésének hatása a kereskedelmi bankok működésére, illetve a fogyasztók által igénybe vehető pénzügyi szolgáltatásokra
: Risecskin Luca
: Risecskin Luca
Érzelmek használata és hatása a marketingkommunikáció során
: Baán Nikoletta Erzsébet
: Baán Nikoletta Erzsébet
Szálloda bárok kialakulása és mai megjelenésének bemutatása, a budapesti Kempinski Hotel Corvinus és a németországi Grand Hotel Heiligendamm bárjának összehasonlítása
: Mangol Márta
: Mangol Márta
Az online marketingkommunikáció bemutatása az OTP Bankon keresztül
: Kiss Bálint
: Kiss Bálint
Hasonló tételek
-
Egy induló vállalkozás marketing stratégiája az okostelefonok és tabletek világában
: Magyar Bence -
Az Airbnb megjelenésének hatása a szállodaiparra.
: Holló Máté -
Az állami szerepvállalás megjelenésének hatása a hulladékgazdálkodásban
: Serák Péter Martin -
Az e-könyvek megjelenésének hatása a könyvpiacra
: Németh Boglárka Marcella -
Balaton környéki zenei fesztiválok megjelenésének hatása a turizmusra
: Farkas Viktória