Marketing kommunikációs stratégiák és eszközök hatékony alkalmazásának bemutatása Magyarországon, egy konkrét márkán keresztül Piros Pöttyös, az igazi?
Elmentve itt :
Szerző: | Gáspár Balázs |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Élelmiszermarketing Primer kutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25515 |
Hasonló tételek
Social media és content marketing eszközök bemutatása az Elyn's Lab kozmetikai márkán keresztül
: Magyar Zsófia
: Magyar Zsófia
Online kommunikációs stratégia bemutatása és annak elemzése az Update márkán keresztül
: Kovács Attila György
: Kovács Attila György
Márkaimázs vizsgálata két piacvezető márkánál
: Szántó Alexandra
: Szántó Alexandra
A rendelésmenedzsment bemutatása a L’Oréal Professionel márkán keresztül
: Horváth Tímea
: Horváth Tímea
Marketingstratégia koncepció bemutatása a NESCAFÉ Dolce Gusto márkán keresztül
: Füri Orsolya
: Füri Orsolya
Magyar Olimpiai Bizottság reklám, illetve marketingkommunikációja a Magyarock márkán keresztül
: Szatmári András
: Szatmári András
Marketing controlling eszközök alkalmazásának lehetőségei a Zeneakadémia ifjúsági programjaiban
: Bartalis Izabella
: Bartalis Izabella
Marketingkommunikációs eszközök alkalmazásának lehetőségei a fegyverkereskedelemben
: Szücs Emese Barbara
: Szücs Emese Barbara
A nyereségnövelő marketing eszközök alkalmazásának lehetőségei a privát fogászati ellátásban
: Szövördi Katalin
: Szövördi Katalin
A Pöttyös az igazi, avagy a Pöttyös, mint szeretetmárka bemutatása
: Erényi Zsuzsanna
: Erényi Zsuzsanna
A hatékony válságkommunikációs stratégiák jelentősége a légiközlekedési ágazatban
: Stubán Máté
: Stubán Máté
Pöttyös az igazi?! A márka fogyasztói megítélése
: Kálmán Nóra
: Kálmán Nóra
A digitális nőgyógyászati eszközök relevanciája napjainkban és ezek hatékony kommunikációs stratégiája
: Bokor Orsolya
: Bokor Orsolya
Vállalati marketing és kommunikációs stratégiák Magyarországon a környezeti fenntarthatósági verseny tükrében a Tracon Budapest Kft. példáján keresztül
: Fodor Máté
: Fodor Máté
A telekommunikációs szolgáltatók fogyasztói elégedettségét növelő stratégiák és hatékony márkakommunikáció
: Helman Beatrix
: Helman Beatrix
Kommunikációs stratégiák vizsgálata az online társkeresésben
: Nagy Rebeka Timea
: Nagy Rebeka Timea
Hatékony belső marketing eszközök - A Budapest Bank Zrt. gyakorlatának bemutatása
: Lovas Kitti
: Lovas Kitti
Self marketing és elevator pitch - rövid, de hatékony kommunikáció
: Nagy György László
: Nagy György László
Az AETR egyezmény alkalmazásának problémái Magyarországon
: Kürnyek István
: Kürnyek István
Hatékony kommunikációs technológiák a turizmusban
: Pipicz Ágnes Andrea
: Pipicz Ágnes Andrea
A hatékony szervezeten belüli kommunikáció
: Czipóth Réka
: Czipóth Réka
Az online marketing világa – alkalmazásának lehetőségei
: Kártyás Krisztina
: Kártyás Krisztina
Marketing stratégiák a Praktikernél
: Aranyi Nikolett Mária
: Aranyi Nikolett Mária
Innováció és technológia – menedzsment eszközök (módszerek) stratégiák a Magyarországon működő építőipari vállalkozások esetében
: Buzsáki Katalin
: Buzsáki Katalin
A Pöttyös az igazi, szerinted is? A szeretetmárkák vizsgálata a magyar piacon, különös tekintettel a Pöttyös márkára
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
A Pöttyös az igazi, szerinted is? A szeretetmárkák vizsgálata a magyar piacon különös tekintettel a Pöttyös márkára
: Farkas Kira Zoé
: Farkas Kira Zoé
A hatékony szervezeti kommunikáció, a Kiving Kft. példáján keresztül bemutatva
: Bakk Zsófia
: Bakk Zsófia
Marketing kommunikáció a magánorvosi piacon Magyarországon Az életkori különbségek ellenére, célcsoportok hatékony elérése
: Hajdu Csilla
: Hajdu Csilla
Tudásmenedzsment alkalmazásának lehetőségei
: Rónavári-Kedves László, et al.
Megjelent: (2013)
: Rónavári-Kedves László, et al.
Megjelent: (2013)
A Képzeld El! Borbár hatékony kommunikációs terve
: Vagyóczki Nóra
: Vagyóczki Nóra
Hatékony kommunikáció szerepe a munkavállalók vállalati teljesítményértékelésében
: Hegedüs Péter
: Hegedüs Péter
A FastBridge Hungary Kft. marketing-kommunikációs ügynökségi tevékenységének bemutatása egy konkrét példán keresztül
: Bolehowszky Barbara
: Bolehowszky Barbara
A projektmódszer alkalmazásának lehetőségei a szakgimnáziumi marketing tantárgy oktatásában
: Székelyhidi Letícia
: Székelyhidi Letícia
A 7P marketing mix alkalmazásának bemutatása a szállodaiparban
: Kerék Kata
: Kerék Kata
Tárgyi eszközök könyvvizsgálatának bemutatása egy konkrét példa alapján
: Velő Norbert
: Velő Norbert
A vendéglátás marketing - A magyar vendéglátásban felhasználható új kommunikációs eszközök
: Egyed Máté
: Egyed Máté
Kommunikációs tréninggyakorlatok, mint mentálhigiénés eszközök
: Tallián Krisztina
: Tallián Krisztina
Kommunikációs eszközök a Hotel Nemzetiben
: Csuzdi Renáta
: Csuzdi Renáta
Digitális kommunikáció a munkahelyen - hatékony belső kommunikáció egy multinacionális vállalat magyarországi leányvállalatánál
: Briski Melinda
: Briski Melinda
A standardizálás és a vizuális eszközök alkalmazásának és hatásának vizsgálata a Robert Bosch Kft.-nél
: Csuti Bernadett
: Csuti Bernadett
Hasonló tételek
-
Social media és content marketing eszközök bemutatása az Elyn's Lab kozmetikai márkán keresztül
: Magyar Zsófia -
Online kommunikációs stratégia bemutatása és annak elemzése az Update márkán keresztül
: Kovács Attila György -
Márkaimázs vizsgálata két piacvezető márkánál
: Szántó Alexandra -
A rendelésmenedzsment bemutatása a L’Oréal Professionel márkán keresztül
: Horváth Tímea -
Marketingstratégia koncepció bemutatása a NESCAFÉ Dolce Gusto márkán keresztül
: Füri Orsolya