Kultúrában utazunk Szponzoráció a képzőművészetben
Elmentve itt :
Szerző: | Koczó Krisztina |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Szponzorálás Képzőművészet Kultúra |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25542 |
Hasonló tételek
Számokban utazunk - A szállodai mutatószámrendszer két oldala
: Tamaskovics Lilla
: Tamaskovics Lilla
Reklámversenyek szerepe a magyar ügynökségi kultúrában
: Zámbori Szilvia
: Zámbori Szilvia
Jelképek és szimbólumok a kínai kultúrában
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2016)
A szurkolói közösségek szerepe a kultúrában Kérdőíves kutatás a magyar kontextusban
: Hubert Dávid
: Hubert Dávid
Viselkedéstechnikai elemek változatai két európai kultúrában Spanyolroszág és Franciaország közötti különbségek
: Simon Tamara
: Simon Tamara
A munkahelyi spiritualitás organizációs szerepe a szervezeti kultúrában
: Jusztin Veronika
: Jusztin Veronika
Interaktív belső kommunikáció - Digitális megoldások a vállalati kultúrában
: Balázs Jázmin
: Balázs Jázmin
Miért népszerűek a sorozatgyilkosok a médiában és fogyasztói kultúrában?
: Horváth Alexa Lizett
: Horváth Alexa Lizett
Az angol mint közvetítő nyelv szerepe a vállalati kultúrában
: Király Dániel Sebestyén
: Király Dániel Sebestyén
Egy banki termék szerepe a hazai pénzügyi kultúrában megvalósítható banki szolgáltatások kialakításában
: Majer Anita
: Majer Anita
Regisztráljon online a kedvezőbb törlesztőrészletért! Digitális médiatervezés a bankszektorban
: Koczó Krisztina
: Koczó Krisztina
A marketing szerepe a kultúrában, valamint a koronavírus-járvány hatása a kulturális szektorra
: Nagy Laura Anna
: Nagy Laura Anna
Különböző viselkedéstechnikai elemek, vallások és társadalmi kérdések megjelenése a spanyol és a török kultúrában
: Szabó Laura
: Szabó Laura
Magyar nemzeti sajátosságok megjelenése a szervezeti kultúrában egy magyar székhelyű, nemzetközi informatikai cég esetében
: Lacza Anita
: Lacza Anita
Elektronikus beszerzési módszerek fejlődése kezdetektől napjainkig. Alkalmazásuk sajátosságai a magyar és német beszerzési kultúrában
: Farkas Zoltán
: Farkas Zoltán
AZ EURÓPAI UNIÓ ÉS OROSZORSZÁG ÁTALAKULT KÜLKERESKEDELMI KAPCSOLATÁNAK A VÁLLALATI KULTÚRÁBAN ALKALMAZOTT, MARKETINGESZKÖZÖKRE GYAKOROLT HATÁSA
: ILNICZKI GABRIELLA
: ILNICZKI GABRIELLA
PROJEKT IRODA A SZERVEZETBEN - PROJEKTEK EGYÜTTES MENEDZSELÉSE ÉS PROJEKT IRODA MŰKÖDÉSE SPECIÁLIS VÁLLALATI KULTÚRÁBAN, A MÁV-START ZRT. SZERVEZETÉBEN
: Czimbalek Dávid
: Czimbalek Dávid
Szponzoráció szerepe a kézilabdában
: Desztics Petra
: Desztics Petra
Szponzoráció a sport világában
: Ragó Bence Sándor
: Ragó Bence Sándor
Szponzorációs trendek a 21. században
: Bogár Fanni
: Bogár Fanni
A magyar sportmarketing és szponzoráció
: Boros Dániel
: Boros Dániel
Szponzoráció a Forma-1-ben
: Dömötör Patrik
: Dömötör Patrik
A szponzoráció hatása a Sziget fesztiválon
: Remenyik Bulcsú, et al.
Megjelent: (2020)
: Remenyik Bulcsú, et al.
Megjelent: (2020)
Sportmarketing, szponzoráció a Formula-1-ben
: Székely Boróka Tünde
: Székely Boróka Tünde
A szponzoráció szerepe a Forma-1-ben
: Kémeri Boglárka
: Kémeri Boglárka
A szponzoráció hatása a német professzionális labdarúgásra
: Nagy Dorottya Nóra
: Nagy Dorottya Nóra
A magyar labdarúgóklubok szponzorációs lehetőségei és brandépítés
: Hegedüs Fanni Sára
: Hegedüs Fanni Sára
A szponzorációs és marketingfolyamatok fejlődése az esportban
: Gurbács István
: Gurbács István
Szponzoráció és társadalmi felelősségvállalás az E.ON-nál
: Farkas Dávid
: Farkas Dávid
A sportmarketing fontossága, szponzoráció a Forma-1-ben
: Nagy Adrienn Noémi
: Nagy Adrienn Noémi
A szponzoráció fogyasztókra mért hatása a labdarúgás területén
: Csörgei Emese
: Csörgei Emese
A szponzoráció szerepe a hegy- és sziklamászó eszközök piacán
: Vernyik Adrienn
: Vernyik Adrienn
A szponzoráció szerepe a fesztiválszervezésben a Sziget Fesztivál példáján keresztül
: Kovács Debóra
: Kovács Debóra
A televízió, mint marketingkommunikációs eszköz és a TV2 szponzorációs megoldásai
: Hoffmann Gabriella
: Hoffmann Gabriella
A Borsodi Sörgyár szponzorációs marketingtevékenységének hatása a márka megítélésre a magyar Z generáció körében
: Takács Réka Kamilla
: Takács Réka Kamilla
A product placement és a tartalomba integrált szponzoráció összehasonlítása és a Z generációra gyakorolt hatásuk vizsgálata
: Simontsits Ágnes
: Simontsits Ágnes
A Nemzeti Kosárlabda szövetségben (NBA-ben) megjelenő sportmarketing, szponzoráció és márkák, illetve azok hatása a magyar fogyasztásra
: Galó Kristóf
: Galó Kristóf
Könnyűzenei fesztiválok, avagy a Fishing On Orfű és a BME Egyetemi Napok marketingkommunikációs szemszögből vizsgálva és a szponzoráció hatásai a fesztiválokra
: Kónya Bernadett Zsuzsanna
: Kónya Bernadett Zsuzsanna
A dísznövények kereskedelme- A virág útja a termelőtől a fogyasztóig
: Kollár Krisztina
: Kollár Krisztina
A marketing és a minőségfejlesztés kapcsolata, a minőségmenedzsment szerepe a cég eredményességében A minőségfejlesztés és a marketingtervezés kapcsolatának bemutatása a mobil távközlésben, a Westel Rt. gyakorlatában
: Kolozsvári Krisztina
: Kolozsvári Krisztina
Hasonló tételek
-
Számokban utazunk - A szállodai mutatószámrendszer két oldala
: Tamaskovics Lilla -
Reklámversenyek szerepe a magyar ügynökségi kultúrában
: Zámbori Szilvia -
Jelképek és szimbólumok a kínai kultúrában
: Zsubrinszky Zsuzsanna
Megjelent: (2016) -
A szurkolói közösségek szerepe a kultúrában Kérdőíves kutatás a magyar kontextusban
: Hubert Dávid -
Viselkedéstechnikai elemek változatai két európai kultúrában Spanyolroszág és Franciaország közötti különbségek
: Simon Tamara