A Közép-Magyarországi Régió KKV-inak marketingstratégiái
Elmentve itt :
Szerző: | Pintér Márk |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Közép-Magyarországi Régió Kis-és középvállalkozás Kérdőives felmérés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25582 |
Hasonló tételek
A Nyugat-dunántúli régió kkv-inak marketingtevékenysége, és marketinghez való viszonyuk
: Vékásy Bernadett
: Vékásy Bernadett
Innovatív HR megoldások hatása a Budapest Bank gyakornoka inak elkötelezettségére
: Molnár Fruzsina Csilla
: Molnár Fruzsina Csilla
A gazdasági fejlettség különbségei. A Közép-magyarországi és Nyugat-magyarországi régió összehasonlító elemzése.
: Szabó Norbert
: Szabó Norbert
A Közép- magyarországi régió gasztronómiájának vizsgálata a tradicionalitás és a megújulás vonatkozásában
: Merkl Máté
: Merkl Máté
Tata szerepe a Közép-Dunántúli régió turizmusában
: Sárkány Csenge
: Sárkány Csenge
Toborzási és álláskeresési módszerek összehasonlítása, a Közép-magyarországi régió és a Nyugat-dunántúli régió szempontjából, és a különbségek elemzése
: Zsinóros Eszter
: Zsinóros Eszter
A Közép-Dunántúli Régió vasúti árufuvarozásának elemzése, különös tekintettel a régió külkereskedelmi jelentőségére
: Csonka Gábor
: Csonka Gábor
A vállalati rendezvények hatása Budapest-Közép-Dunavidék régió turizmusának fejlődésére
: Tóth Alina
: Tóth Alina
A közép-magyarországi régió mikro- és kisvállalkozásainak digitalizációs helyzete, illetve ezzel kapcsolatos nehézségei a koronavírus hatására
: Lugosi Dénes
: Lugosi Dénes
A személyi jövedelemadót érintő fontosabb változások, és hatásainak bemutatása a Közép-magyarországi Régió 2007-2008. évi adatai alapján
: Tápai Anna
: Tápai Anna
A közép-kelet-európai régió helye és szerepe a Nokia globális értékláncában
: Babos Lilla
: Babos Lilla
Munkáltatói márkaépítés a kelet-magyarországi régió területén
: Kónya Réka, et al.
: Kónya Réka, et al.
Élelmiszeripari termékfejlesztés marketingstratégiai specifikációja
: Török Ádám Ambrus
: Török Ádám Ambrus
ERP használat a magyarországi KKV szektorban
: Krasnyánszki Márk
: Krasnyánszki Márk
A videojáték fejlesztő cégek marketingstratégiái
: Kiss Benjámin
: Kiss Benjámin
VINOLION online borkóstolójegyzet marketingstratégiai elemzése
: Szabó Adrienn
: Szabó Adrienn
Egy élelmiszeripari vállalkozás marketingstratégiai szemléletben
: Zsoldos Sára
: Zsoldos Sára
A Power Plate Magyarország marketingstratégiai elemzése
: Herman Dóra
: Herman Dóra
Marketingstratégiai tervezés a Shapelab példáján keresztül
: Pál Balázs Marcell
: Pál Balázs Marcell
Egy egészségtudatos étterem bevezetésének marketingstratégiai elemzése
: Misztl Alexandra
: Misztl Alexandra
Egy egészségügyi fejlesztés marketingstratégiai koncepciójának kidolgozása
: Makra Mercédesz
: Makra Mercédesz
Az Európán belüli országok marketingstratégiai összehasonlítása
: Birkás Dóra
: Birkás Dóra
Utódlással kapcsolatos nehézségek és kihívások az Észak-magyarországi régió mezőgazdaságában
: Borkó Adrienn
: Borkó Adrienn
Tematikus utak és lehetőségük Közép-Európában
: Pintér Miriam
: Pintér Miriam
A honlap kommunikáció, mint online marketingstratégiai eszköz
: Szekeres Anett
: Szekeres Anett
A SalonTech nemzetközi piacrálépésének marketingstratégiai elemzése
: Dudás Kata
: Dudás Kata
Marketingstratégiai javaslatok az Inglot szépségipari vállalat részére
: Pánits Flóra Kata
: Pánits Flóra Kata
EU-S TÁMOGATÁSOK FELHASZNÁLÁSÁNAK ELLENŐRZÉSE – KÖZÉP-MAGYARORSZÁGI PROJEKTEK TÜKRÉBEN
: Drimbe István
: Drimbe István
Pályázati források hatáselemzése a falusi turizmusban (Észak-magyarországi Régió példáján keresztül)
: Leé Dóra
: Leé Dóra
A kelet-magyarországi régió festék családi vállalkozásainak előnyei, hátrányai és generációváltása
: Soltész Ábel András
: Soltész Ábel András
A harmadik országokat támogató magyar nonprofit szervezetek marketingstratégiái
: Hugyi Enikő
: Hugyi Enikő
Marketingstratégiai irányelvek kidolgozása a Florus Duo Kft. számára
: Tomasovszki Klaudia
: Tomasovszki Klaudia
A balatoni turizmus szezonalitásának kihívásai és marketingstratégiai megoldásai
: Müller Ádám
: Müller Ádám
A magyarországi kereskedelmi és magánszálláshelyek fejlődésének trendjei Közép-Dunántúl
: Szőcze Zsuzsanna
: Szőcze Zsuzsanna
Adótervezés lehetőségei a magyarországi KKV szektorban
: Cseszkó Orsolya
: Cseszkó Orsolya
Marketingstratégiai koncepció és terv egy csemege üzlet számára
: Pálinkás Péter
: Pálinkás Péter
A magyarországi kastélyok turisztikai célú hasznosítása, kiemelten vizsgálva a zalai régió kastélyit
: Pilise Dóra
: Pilise Dóra
A kis- és közepes vállalkozások finanszírozása.
: Koplányi Márk
: Koplányi Márk
Nyugat-Dunántúl régió kastélyturizmusa
: Králik Kamilla
: Králik Kamilla
A luxustermékek marketingstratégiai sajátosságainak bemutatása a Gucci luxusmárkán keresztül
: Mátray Alexandra
Megjelent: (2014)
: Mátray Alexandra
Megjelent: (2014)
Hasonló tételek
-
A Nyugat-dunántúli régió kkv-inak marketingtevékenysége, és marketinghez való viszonyuk
: Vékásy Bernadett -
Innovatív HR megoldások hatása a Budapest Bank gyakornoka inak elkötelezettségére
: Molnár Fruzsina Csilla -
A gazdasági fejlettség különbségei. A Közép-magyarországi és Nyugat-magyarországi régió összehasonlító elemzése.
: Szabó Norbert -
A Közép- magyarországi régió gasztronómiájának vizsgálata a tradicionalitás és a megújulás vonatkozásában
: Merkl Máté -
Tata szerepe a Közép-Dunántúli régió turizmusában
: Sárkány Csenge