"Mire vagy kíváncsi?" avagy Hatáselemzés egy kortárs rockzenekar művei alapján
Elmentve itt :
Szerző: | Dráviczki Ákos |
---|---|
További közreműködők: | Nincs adat Nincs adat |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Műfajelemzés Zene Szövegelemzés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25761 |
Hasonló tételek
Turizmusfejlesztési stratégiák - hatáselemzés 2003-2016
: Ungvári Márk
: Ungvári Márk
Mire jó a Yule-féle asszociációs együttható és mire nem?
: Bánhalmi Árpád
Megjelent: (2014)
: Bánhalmi Árpád
Megjelent: (2014)
Közösség – Tér – Település Nógrád vármegyében összehasonlító hatáselemzés
: Tompos Gréta
: Tompos Gréta
„MMM" - Mennyit? Miből? Mire? Az uniós támogatások magyarországi rendszeréről
: Vincze Annamária
: Vincze Annamária
Nagy hálózatok kutatásának hatása az életünkre, avagy mire figyeljünk teljesítményértékelés közben
: Takács Anna, et al.
Megjelent: (2023)
: Takács Anna, et al.
Megjelent: (2023)
A NAFTA újratárgyalásának okai. Avagy mire számíthatnak a tagállamok a USMCA-től?
: Kerekes Ádám
: Kerekes Ádám
Innovatív trendek megjelenése a hazai rendezvényszervezésben – hatáselemzés a budapesti Starwood-Marriott szállodákban
: Farkas Anita Zita
: Farkas Anita Zita
Kultúramarketing - A kortárs képzőművészet kommunikációja
: Jakab Klaudia Szilvia
: Jakab Klaudia Szilvia
Translation of Navigating Talent Hot Spots Translation of Mire jó a CSR?
: András Petra
: András Petra
Az iráni filmművészet társadalmi kommunikációja, Avagy ahogyan a kortárs művészet kommunikál egy autoriter társadalomban
: Türkösi Éva Liel
: Türkösi Éva Liel
Az iráni filmművészet társadalmi kommunikációja, avagy ahogyan a kortárs művészet kommunikál egy autoriter társadalomban
: Goldschmidt Éva Liel
: Goldschmidt Éva Liel
Társadalmi elkötelezettség kommunikálása a kortárs művészetben
: Gettler Martha Emma
: Gettler Martha Emma
Kortárs művészet a Street arton keresztül
: Roskovenszky Regina
: Roskovenszky Regina
Mire jó a CSR? Vállalati felelősségvállalás a hazai telekommunikációs szolgáltatók tükrében
: Haszon-Hegedüs Eszter
: Haszon-Hegedüs Eszter
A KORTÁRS GRAFIKUS élet, munka és kihívások a pandémia után 8 grafikus szemszögén keresztül
: Bakos Dorottya
: Bakos Dorottya
Kuglerart kortárs roma művészeti gyűjtemény a roma művészekért
: Sebestyén Dóra
: Sebestyén Dóra
Miért nem kedvelte Goethe az angol kortárs művészetet?
: Cseresznyák Mónika
Megjelent: (2019)
: Cseresznyák Mónika
Megjelent: (2019)
Kultúramarketing, és annak alkalmazása a Magyar Kortárs Művészet népszerűsítésére
: Sturcz Lili Orsolya
: Sturcz Lili Orsolya
(F)élni vagy túlélni avagy Egy vállalkozás dilemmái
: Ádámné Szűcs Mária
: Ádámné Szűcs Mária
Kreatív Város - A kortárs Budapest helyzete és szerepe a turizmusban
: Papp Teodóra Bernadett
: Papp Teodóra Bernadett
Kortárs művészeti vásár kultúraközvetítésének bemutatása az Art Market Budapesten keresztül
: Mile Atina Anna
: Mile Atina Anna
Cyberbullying - okok és prevenció, Módszertani stratégiák a kortárs bántalmazás kezeléséhez
: Polónyi-Némedi Andrea Zsuzsanna
: Polónyi-Némedi Andrea Zsuzsanna
Kortárs zenei fesztiválok életstilust generáló hatásaik és illeszkedésük a társadalmi struktúrába
: Tar Dániel
: Tar Dániel
A Béla bár és a Mitzi kortárs bisztró étlap-itallap elemzése
: Tobler Anna
: Tobler Anna
Szoknya vagy nadrág? Avagy nők a vezetésben
: Hizsnyik Kata
: Hizsnyik Kata
Mire kattan a Z generáció? A Z generáció hatékony elérése marketingkommunikációs eszközökkel a L'Oréal Magyarország példáján keresztül
: Perge Bianka
: Perge Bianka
Vért vagy életet, avagy egy társadalmi célú reklámkampány tervezése és bemutatása
: Bácskai-Bódog Olivér
: Bácskai-Bódog Olivér
Feljövő Nap vagy hullócsillag, avagy az influencer marketing
: Mészáros Martina
: Mészáros Martina
Mozgó kereskedelem a Dunán avagy venni vagy bérelni?
: Búza Bence
: Búza Bence
Startup, vagy saját vállalkozás? Avagy egy vállalkozás beindítása a fenntartható fejlődés jegyében
: Ternyei Gabriella Ivetta
: Ternyei Gabriella Ivetta
Budapest vagy bulipest, avagy speciális érdeklődésű csoportok a fővárosban
: Kern India
: Kern India
,,Halasszuk vagy töröljük?” - avagy a koronavírus hatása az esküvőkre
: Boros Luca
: Boros Luca
Pénzügyi innovációk válságon túl, avagy fejlődés vagy újabb válság
: Holp Gábor Dávid
: Holp Gábor Dávid
A KREA Kortárs Művészeti Iskola és a Hotel Carat stratégiai szövetségében rejlő üzleti lehetőségek
: Kiss László
: Kiss László
A népművelést befolyásoló tényezők Magyarországon, avagy miért vagy szükség andragógusokra
: Tegzes Márta
: Tegzes Márta
Atombomba vagy csodafegyver? avagy az új hungarikum, az EKÁER bevezetése
: Harmati-Csontos Csilla
: Harmati-Csontos Csilla
Young Adult és New Adult irodalom – Milyen hatással vannak a kortárs romantikus regények a fiatalokra?
: Baráth Bernadett Rebeka
: Baráth Bernadett Rebeka
Félretenni vagy felélni, avagy az öngondoskodás szerepe a magyar emberek pénzügyi kultúrájában
: Kovács Milán
: Kovács Milán
Digitalizálódás a képzőművészet közvetítésében és fogyasztásában - A közösségi média marketing szerepe a kortárs alkotók és a kiállítóterek tevékenységében
: Mihucz Brigitta Róza
: Mihucz Brigitta Róza
Egyedi alkalmazás fejlesztése, és/vagy dokumentálása és/vagy bevezetése
: Kovács Konrád
: Kovács Konrád
Hasonló tételek
-
Turizmusfejlesztési stratégiák - hatáselemzés 2003-2016
: Ungvári Márk -
Mire jó a Yule-féle asszociációs együttható és mire nem?
: Bánhalmi Árpád
Megjelent: (2014) -
Közösség – Tér – Település Nógrád vármegyében összehasonlító hatáselemzés
: Tompos Gréta -
„MMM" - Mennyit? Miből? Mire? Az uniós támogatások magyarországi rendszeréről
: Vincze Annamária -
Nagy hálózatok kutatásának hatása az életünkre, avagy mire figyeljünk teljesítményértékelés közben
: Takács Anna, et al.
Megjelent: (2023)