A légitársaságok új értékesítési formája az NDC (New Distribution Capability)

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Bokros Marcell
További közreműködők: Talabos István
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:GDS
Légitársaság
NDC
repülőjegy értékesítés
értékesítési csatorna
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/25834
Leíró adatok
Kivonat:A fogyasztói igények gyakorlatilag megállás nélkül változnak, melyhez valamennyi szolgáltatónak a lehető leggyorsabban alkalmazkodnia kell. A repülés mára mindenki számára elérhetővé vált, így a repülőjegyek iránti kereslet folyamatosan növekszik. A szolgáltatói oldalról éppen ezért elengedhetetlenek a folyamatos fejlesztések, technológiai újítások és a fogyasztói igények folyamatos figyelemmel kísérése, a megváltozott igények lehető leggyorsabb lereagálása. Kulcsfontosságú továbbá, a megfelelő és gördülékeny kommunikáció a légitársaságok és az utazási ügynökségek között. A légitársaságok és utazási irodák érdeke is, hogy az utasok több platformon keresztül is megvásárolhassák ugyanazt a terméket. Mind fogyasztói, mind pedig szolgáltatói oldalról fontos, hogy azonos feltételekkel rendelkező termékek jelenjenek meg az utazási irodákban és a légitársaságok értékesítő irodáiban. A dolgozatban a légitársaságok értékesítési csatornáinak átalakulása kerül bemutatásra, különös tekintettel a legújabb technológiára, mely a New Distribution Capability, röviden NDC nevet viseli.