Y generáció - A vevői és munkavállalói lojalitás kialakítása és erősítése

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Kertész Fruzsina Petra
További közreműködők: Kopcsay Dr. László
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:Y generáció
fogyasztói magatartás
lojalitás
munkamotiváció
munkavállalók
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/25923
Leíró adatok
Kivonat:A manapság elérhető álláshirdetések és a munkakeresők elvárásai nincsenek sok esetben összhangban. Ennek több oka is van, de talán az egyik legfőbb az, hogy máshova helyezi a hangsúlyt a munkavállaló, mint a munkáltató. Ez főként abból adódik, hogy a legtöbb cégnél a felsővezetők az X vagy a korábbi nemzedékekhez tartoznak, míg az állásokra jelentkezők az Y-hoz. Pontosan ezért esett a választásom a munkavállalói és vevői lojalitás kialakítására és erősítésére az adott cég stratégiájában témakörre. Úgy gondolom, hogy napjainkban már az Y generációhoz is alkalmazkodni kell a munkáltatóknak, amikor a humán-erőforrás stratégiájukat készítik. Ráadásul, ha ezek a nehezítő körülmények nem lennének elegendőek egy üzleti terv meghatározásánál, akkor a vevőkről még a vevők szabadakaratával is számolnia kell egy sikeres vállalkozásnak.