A Decathlon sportrendezvényeinek megjelenése a hazai fesztiválokon
Elmentve itt :
Szerző: | Fekete Bernadett |
---|---|
További közreműködők: | Róbert Nóra |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | Decathlon fesztivál marketingeszközök rendezvények sport |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25927 |
Hasonló tételek
Pumukli Buborék Gofri megjelenése a hazai fesztiválokon
: Horváth Bogáta
: Horváth Bogáta
Élelmiszerbiztonság a hazai fesztiválokon
: Szeker Zsófia
: Szeker Zsófia
Az egyre nagyobb teret hódító önkéntesség megjelenése a hazai fesztiválokon
: Goór Szandra
: Goór Szandra
Street food megjelenése a gasztronómiai fesztiválokon Budapesten
: Kócsó Beatrix
: Kócsó Beatrix
Dunakeszi város kulturális és sportrendezvényeinek, fejlesztéseinek bemutatása és hatásvizsgálata
: Forgó Boglárka
: Forgó Boglárka
Mit eszünk a fesztiválokon? Az elégedettség tényezői különböző típusú fesztiválokon
: Hunyadi Zsuzsanna
Megjelent: (2019)
: Hunyadi Zsuzsanna
Megjelent: (2019)
A Decathlon marketingtevékenysége, impulzusvásárlás
: Szikora Tamás
: Szikora Tamás
Teljesítményértékelés a Decathlon gyakorlatában
: Nagy Annamária
: Nagy Annamária
A Decathlon marketingkommunikációs tevékenységének elemzése
: Tóth Viktória
: Tóth Viktória
Hagyományőrzés gasztronómiai fesztiválokon keresztül Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében
: Al-Syed Ranea
: Al-Syed Ranea
A Decathlon magyarországi vállalatának stratégia váltása
: Bodonyi Boglárka
: Bodonyi Boglárka
Vevői elégedettség a magyarországi Decathlon áruházakban
: Szőke Mátyás Dániel
: Szőke Mátyás Dániel
A Maglódi Decathlon vásárlói elégedettségének elemzése
: Neufeld Márton
: Neufeld Márton
A Decathlon készleteinek alakulása napról napra
: Árvai Márk Tamás
: Árvai Márk Tamás
Marketingkommunikáció szerepe a Decathlon vállalat életében
: Pencz Tamás Kamilló
: Pencz Tamás Kamilló
A Decathlon hűségprogram hatása kiemelt célcsoportjaira
: Kiss Anna
: Kiss Anna
Fiatalok szokásai a fesztiválokon, és ennek turizmusra gyakorolt hatásai
: Szabó Kata
: Szabó Kata
A Decathlon pénzügyi és számviteli folyamatainak bemutatása
: Navarrete Sára Mária
: Navarrete Sára Mária
A magyarországi Decathlon áruforgalmi folyamatainak elemző bemutatása
: Szelmann Eszter Éva
: Szelmann Eszter Éva
A fenntarthatóság fontossága a látogatók számára a rendezvényeken és fesztiválokon
: Morner Fanni
: Morner Fanni
A Decathlon ellátási láncának felépítése és logisztikai kapcsolatai
: Kemes Krisztián
: Kemes Krisztián
Az Y generáció étkezési szokásai kis és közepes méretű zenei fesztiválokon
: Glücker Roland
: Glücker Roland
Online kereskedelmi változások bemutatása a Decathlon Magyarország Kft elemzésén keresztül
: Vadnai Dóra
: Vadnai Dóra
Brand kommunikáció és márkaépítés a zenei fesztiválokon. A Bacardi, mint piacvezető alkohol márka stratégiája alapján
: Pelikán Panna Polixéna
: Pelikán Panna Polixéna
A fenntarthatóság vizsgálata a magyarországi kis fesztiválokon – a Bánkitó Fesztivál és a Gyüttment Fesztivál példáján keresztül
: Gerstner Katalin
: Gerstner Katalin
A közterületeken lebonyolított rendezvények eredményességének vizsgálata a Decathlon Nyugati téri áruháznyitó napok bemutatásának segítségével
: Ujvári Réka
: Ujvári Réka
A Decathlon imázs képének érvényesülése a családos, és az önálló életvitelt folytató felnőttek körében
: Kiss Anna
: Kiss Anna
A Tízpróba Magyarország Kft. más néven Decathlon Omni-channel kereskedelmének kialakulása és piaci előnyszerzése
: Schulteisz Hallgató Bálint
: Schulteisz Hallgató Bálint
Hagyományos és digitális marketingkommunikációs eszközök, illetve ezek integrációjának bemutatása a Decathlon példáján keresztül vizsgálva
: Andrási Bence
: Andrási Bence
Hazai vállalkozások megjelenése Kínában Egy képviseleti iroda nyitása Shanghaiban
: Tóth Patrik
Megjelent: (2014)
: Tóth Patrik
Megjelent: (2014)
Az azonosító rendszerektől az önkiszolgáló kasszákig, és a vásárlói elégedettség a Decathlon önkiszolgáló pénztáraival kapcsolatban
: Szabó Katalin
: Szabó Katalin
A teljesítménymenedzsment, illetve a teljesítményértékelés megjelenése
: Fekete Ramóna
: Fekete Ramóna
A Magyarországi Tízpróba Magyarország Kft. És A Brit Decathlon Uk Ltd. Cégek Összehasonlíthatóságának Biztosítása A Cégcsoporton Belül
: Demeter Ildikó
: Demeter Ildikó
A Mexikói gasztronómia és megjelenése a hazai vendéglátásban
: Hámori Attila
: Hámori Attila
A japán gasztronómia és megjelenése a hazai vendéglátásban
: Herke Zsolt Gábor
: Herke Zsolt Gábor
A digitális marketing megjelenése a hazai kávézók marketingstratégiájában
: Erni Zsófia
: Erni Zsófia
Kistermelői és kézműves élelmiszertermékek megjelenése a hazai vendéglátásban
: Varga Rita
: Varga Rita
A képzés-fejlesztés jelentősége és szerepe az emberi erőforrás biztosításában és a kompetenciák fejlesztésében a Decathlon példáján keresztül
: Szöllősy Anita
: Szöllősy Anita
A kriptovaluták megjelenése a nemzetközi és a hazai gazdaságban
: Czapkó Dóra
: Czapkó Dóra
A hazai szállodák válságmenedzsmentjének vizsgálata a koronavírus megjelenése után
: Hamula Petra
: Hamula Petra
Hasonló tételek
-
Pumukli Buborék Gofri megjelenése a hazai fesztiválokon
: Horváth Bogáta -
Élelmiszerbiztonság a hazai fesztiválokon
: Szeker Zsófia -
Az egyre nagyobb teret hódító önkéntesség megjelenése a hazai fesztiválokon
: Goór Szandra -
Street food megjelenése a gasztronómiai fesztiválokon Budapesten
: Kócsó Beatrix -
Dunakeszi város kulturális és sportrendezvényeinek, fejlesztéseinek bemutatása és hatásvizsgálata
: Forgó Boglárka