Az Alexandra és a Libri online webáruházak fogyasztói megítélése
Saved in:
Main Author: | Simon Anna |
---|---|
Other Authors: | Fodor Dr. Mónika |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Online vásárlás Webáruház Alexandra Kiadó Libri Könyvkereskedelmi Kft. Magyarország |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/2595 |
Similar Items
Nagy Alexandra, Szakdolgozat
: Nagy Alexandra
: Nagy Alexandra
Libri.hu fejlődésének, jövőjének bemutatása
: Gál Cintia
: Gál Cintia
Az Alexandra és a Bookline online könyvesboltok összehasonlítása, és online marketing eszközeinek elemzése.
: Mezősi Richárd
: Mezősi Richárd
Az Alexandra Könyvkiadó csődje, és esetleges hatásai az olvasókra
: Fekete Tamara
: Fekete Tamara
A webáruházak létesítése és helyük a fogyasztói társadalmunkban.
: Herczku Ádám Gyula
: Herczku Ádám Gyula
Webáruházak vonzásában - az online vásárlók fogyasztói magatartásának vizsgálata a 18-40 éves korosztályban
: Kovács Kinga
Published: (2014)
: Kovács Kinga
Published: (2014)
A logisztikai szerepek vizsgálata az online kereskedelemben és webáruházak működésében
: Gecse Tamás
: Gecse Tamás
E-kereskedelem és a webáruházak
: Szabó Viktória
: Szabó Viktória
E-kereskedelem, marketing és a webáruházak
: Szabó Eszter
: Szabó Eszter
A webáruházak vizsgálata és az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft. példáján keresztül
: Lőrincz Anna
: Lőrincz Anna
Vásárlói visszajelzések fajtái, jellemzői és hatékonyságai webáruházak esetében
: Földesi Levente
: Földesi Levente
E-kereskedelem alakulása és trendjei, valamint a kínai webáruházak hatásai a hazai online kereskedelemre
: Horváth Domonkos
: Horváth Domonkos
Az élelmiszeripari infláció fogyasztói megítélése
: Fekete Szabolcs
: Fekete Szabolcs
A termékvideók jelentősége és hatása a webáruházak termék értékesítésére
: Farkas Dániel
Published: (2014)
: Farkas Dániel
Published: (2014)
A közösségi média integrálása a ruházati webáruházak reklám gyakorlatában
: Kukla Bernadett Eszter
: Kukla Bernadett Eszter
A Webáruházak megjelenése, fejlődése és felépítése, az online marketingeszközök bemutatása az OTTO Central Europe Kft.-n keresztül
: Balázs Adrienn
: Balázs Adrienn
A Costa Coffee fogyasztói megítélése.
: Nagy Zalán
: Nagy Zalán
A felelős marketing fogyasztói megítélése
: Brics Rebeka Erzsébet
: Brics Rebeka Erzsébet
Az IQOS - Heets használata és fogyasztói megítélése
: Szili Rebeka Tímea
: Szili Rebeka Tímea
Az IQOS - Heets használata és fogyasztói megítélése
: Szili Rebeka Tímea
: Szili Rebeka Tímea
A hazai online élelmiszerfogyasztás fogyasztói megítélése, valamint az online élelmiszerkereskedelem lehetőségei és veszélyei a válságok alatt
: Faddi Nóra
: Faddi Nóra
Gyógyszeripari marketingkommunikáció és annak fogyasztói megítélése
: Korb Martin Alex
: Korb Martin Alex
Café Frei marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Nagy Krisztián Tamás
: Nagy Krisztián Tamás
Pöttyös az igazi?! A márka fogyasztói megítélése
: Kálmán Nóra
: Kálmán Nóra
A fizetős és az organikus hirdetési eszközök összehasonlítása, magyar kiskereskedelmi webáruházak szempontjából
: Bondár Imre Kristóf
: Bondár Imre Kristóf
A WEBÁRUHÁZAK FELHASZNÁLÓI FELÜLETÉNEK ÉS A HŰSÉGPROGRAMOK VÁSÁRLÁSRA GYAKOROLT HATÁSÁNAK ELEMZÉSE
: Vigh Alexandra
: Vigh Alexandra
A Coca-Cola kampányának fogyasztói megitélése
: Gyügyei Viktória Mária
: Gyügyei Viktória Mária
Ticketing rendszer fejlesztése B2B/B2C webáruházak üzemeltetéshez
: Láng Benedek
: Láng Benedek
A keresőmarketing szerepe és megítélése az online marketingben
: Becz Éva
: Becz Éva
A Samsung Smart Home innovativitásának fogyasztói megítélése
: Szabó Piroska
: Szabó Piroska
A Happy Home szolgáltatáscsomagok marketingstratégiája és fogyasztói megítélése
: Déri Luca
: Déri Luca
A McCafé fogyasztói megítélése, a márkakiterjesztés tükrében
: Tunkel Dávid László
: Tunkel Dávid László
Az alkoholmentes és csökkentett alkoholtartalmú borok fogyasztói megítélése és jövőképe
: Szabó Dorottya
: Szabó Dorottya
A "szuperélelmiszerek" fogyasztói megítélése és lehetséges szerepe az egészséges táplálkozásban
: Peti Dorina
: Peti Dorina
A környezetkímélő autók hatásainak vizsgálata és fogyasztói megítélése hazánkban
: Szőke Tamás Kornél
: Szőke Tamás Kornél
A státusz szimbóluma - Luxustermékek márkázása és fogyasztói megítélése Magyarországon
: Lesták Adél Diána
: Lesták Adél Diána
A webáruházak felhasználói felületének (UI) tervezése, avagy, a design a kulcs a sikeres konverzióhoz?
: Bencsik Bernadett Vivien
: Bencsik Bernadett Vivien
Bizalom kialakítása a vásárlókban a webáruházak felé a VitalPlus Trade Kft. webáruháza alapján
: Szesze Bianka
: Szesze Bianka
A zöld marketing, a CSR és a márkaaktivizmus fogyasztói megítélése
: Gulyás Gitta
: Gulyás Gitta
A kiskereskedelmi üzletláncok és a saját márkás termékek fogyasztói megítélése
: Horváth Adrienne
: Horváth Adrienne
Similar Items
-
Nagy Alexandra, Szakdolgozat
: Nagy Alexandra -
Libri.hu fejlődésének, jövőjének bemutatása
: Gál Cintia -
Az Alexandra és a Bookline online könyvesboltok összehasonlítása, és online marketing eszközeinek elemzése.
: Mezősi Richárd -
Az Alexandra Könyvkiadó csődje, és esetleges hatásai az olvasókra
: Fekete Tamara -
A webáruházak létesítése és helyük a fogyasztói társadalmunkban.
: Herczku Ádám Gyula