A Tekerbriga Kft. marketingtevékenységei, és az online kommunikáció hatásai

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Novák Rajmund
További közreműködők: Molnár Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:kerékpározás
marketing
marketingeszközök
marketingkommunikáció
online marketing
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/25953
Leíró adatok
Kivonat:Célom volt elsősorban dolgozatomban a kiválasztott szervezet alkalmazott marketingjének bemutatása mellett az online kommunikációjának a feltérképezése, és hatékonyságának kutatása a meglévő ügyfelek körében. Számukra visszajelzés, hogy a létrehozott tartalmak mennyi reakciót fejtenek ki.A dolgozat első felében bemutatom a Tekerbringa Kft. tevékenységét, a kutatásom módszereit, az online marketinget. A téma feldolgozásához magyar és külföldi szakirodalmat is használtam, amelyben a marketing tevékenységeket és online kommunikációt kutattam.Módszertanilag tehát a saját kutatás két tényezőből állt össze. Az egyik az ügyvezetővel folytatott személyes interjúból, ami a kvalitatív, valamint a kérdőíves megkérdezés, amely a kvantitatív kutatásom volt. A kutatás végére a feltevésem, amely szerint egyre nagyobb szűkség van az online platformokon való részvételre teljes mértékben bebizonyosodott, hiszen a mai felgyorsult társadalomban az embereknek sokkal egyszerűbb a kapcsolatba kerülés a vállalkozásokkal. Ha megfelelő aktivitással kezelik az általuk üzemeltetett felületeket könnyen segíthetik az információkra szomjas ügyfeleket, akik ha gyorsabb visszajelzéseket kapnak tőlünk, mint a versenytársak valamelyikétől, nagyobb valószínűséggel fognak minket választani. Így továbbiakban is ezt fogom hangsúlyozni a vezetőség felé, hogy nem elég teljes mértékűleg a személyes kiszolgálás és a szolgáltatások jó minősége, hanem elengedhetetlen az online média platformok folyamatos használata és elemzése.