Hotel Touring, egy szálloda közvetlen átjárással a berekfürdői gyógyfürdőbe
Elmentve itt :
Szerző: | Géber Andrea |
---|---|
További közreműködők: | Hefelle Kiss Ferenc |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | SWOT-elemzés gyógyfürdő marketing szállodaipar termálvíz |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25973 |
Hasonló tételek
Investigation on responsible tourism tour in Budapest, Hungary
: Nguyen Thi Thanh Nga
: Nguyen Thi Thanh Nga
Budapest bus tours in the light of domestic tourism
: Vargha Enid Ivonn
: Vargha Enid Ivonn
Study Tour Industry’s Impact on Chinese Tourism
: Cai Jing
: Cai Jing
Erőszakmentes kommunikáció a közvetlen értékesítésben
: Fuchs Anita
: Fuchs Anita
Analysis of The Psychological State of Tour Guides in Guizhou China
: LIU MENGXIA
: LIU MENGXIA
Castellum Hotel Hollókő **** szálloda marketingkommunikációja
: Vincze Dalma
: Vincze Dalma
Examining-authenticity-in-desert-tour-Case-study-Moroccan-desert
: Hamni Chaima
: Hamni Chaima
Assessment of Advantages and Disadvantages of Internet Marketing of Georgian Tour Operators
: Sarkisyan Alina Sarkisyan
: Sarkisyan Alina Sarkisyan
Háttér- és közvetlen munka a Neckermann-nál
: Berta Rita
: Berta Rita
A Párizs Tours Utazási Iroda múltja, jelene és jövője
: Táborosi Boglárka
: Táborosi Boglárka
Hajós turizmus a MAHART Tours irodánál általánosan és vírushelyzetben
: Zsilka Zsanett
: Zsilka Zsanett
Egy szezonális szálloda megvalósíthatósági tanulmánya a Hotel Európán keresztül
: Gál Attila
: Gál Attila
Olasz diákcsoportok beutaztatása Magyarországra az Aktív Tours szemszögén keresztül
: Radics Boglárka
: Radics Boglárka
Increasing market share and market awareness at Go Car Tours Barcelona
: Czimbalmos Anna
: Czimbalmos Anna
A kerékpáros turizmus helyzete Magyarországon a Tour de Hongrie vonatkozásában
: Csonka Olivér
: Csonka Olivér
A Tour de Hongrie magyar kerékpáros körverseny hatása a turizmusra
: Horváth Viktória
: Horváth Viktória
Cultural Differences in the Tourism business, with a special focus on the Tour Operation field
: Béla Márton Kristóf
: Béla Márton Kristóf
Egy budapesti szálloda piaci bevezetése a Lifestyle Hotel példáján keresztül
: Tordai Péter
: Tordai Péter
Egy kis szálloda gazdálkodásának tényezői, a Hotel Palota példáján keresztül
: Kozma Nikolett
: Kozma Nikolett
A japán közvetlen tőkebefektetések a világgazdaságban és Magyarországon - Egy japán leányvállalat Magyarországon
: Merész Krisztina Éva
: Merész Krisztina Éva
A Nagycsaládosok autóvásárlási támogatásának közvetlen gazdasági hatásai a személygépjárműpiacra
: Kismartoni Ádám
: Kismartoni Ádám
A Brexit felkészülési folyamatai és közvetlen hatásai egy egyesült királyságbeli vállalat számára
: Szirom Gábor
: Szirom Gábor
Közvetlen értékesítés a kozmetikai iparban, különös tekintettel az Avonra
: Rákosi Beáta
: Rákosi Beáta
Egy kelet- és nyugat-magyarországi wellness-szálloda összehasonlító elemzése a Hotel Divinus Debrecen és a Spirit Hotel Thermal Spa Sárvár szálloda példáján keresztül
: Petrity Dalma
: Petrity Dalma
A legjobb család-barát szálloda elemzése- Kolping Hotel
: Kálmán Henrietta
: Kálmán Henrietta
Az amerikai sportcsapatokba való közvetlen tőkebefektetés összehasonlítása az európaival.
: Tóth Rajmond
: Tóth Rajmond
A felső vezetők és a közvetlen felettesek kommunikációjának és magatartásának a hatásai a munkavállalóra
: Vakulya Renáta Andrea
: Vakulya Renáta Andrea
A Koronavírus pandémia hatása a turizmusra az Amara Tour utazási iroda gyakorlatában
: Ben-Selma Sara Amira
: Ben-Selma Sara Amira
Magyarország kapcsolódása a globális értékláncokhoz a külföldi közvetlen tőkebefektetéseken keresztül
: Jakab Julianna
: Jakab Julianna
Közvetlen munkahelyi vezetők hatása a munkavállalói elkötelezettségre a magyar egészségügyben
: Zsanda Bernadett Katalin
: Zsanda Bernadett Katalin
Donald Trump adóreformjának hatása a közvetlen tőkeáramlásokra – ExxonMobil példája
: Vámosi Marcell József
: Vámosi Marcell József
Az Opticon Kft. közvetett és közvetlen kapcsolata az elektronikus adózással
: Szedmák Melinda
: Szedmák Melinda
A külföldi közvetlen tőkebefektetések hatásai, középpontban a német autóipari beruházások Magyarországon
: Varju Zita
: Varju Zita
Egy új szállodai brand bevezetése, szálloda nyitása az IntercityHotel Budapest példáján keresztül
: Czirókai Zsombor
: Czirókai Zsombor
Trunk Show, mint luxus divatmárka közvetlen értékesítési csatornája, operációs folyamatainak nehézségei
: Jankó Ádám
: Jankó Ádám
Szálloda és gyógyfürdő együttműködése a Danubius Hotel Gellért mintája alapján
: Vereb Vivien
: Vereb Vivien
Hotel Narád & Park Szálloda bemutatása, tevékenységének, működésének elemzése, fejlesztési javaslatok
: Bogáthy Evelin
: Bogáthy Evelin
Egy szálloda teljeskörű marketingstratégiájának kialakítása
: Tóth Alexandra
: Tóth Alexandra
Egy szálloda rendezvénytevékenységének komplex elemzése
: Orosz Kinga
: Orosz Kinga
A világjárvány hazai utazási vállalkozásokra gyakorolt hatásai az Istria Tours 94 szempontjait alapul véve
: Kubiak Anett
: Kubiak Anett
Hasonló tételek
-
Investigation on responsible tourism tour in Budapest, Hungary
: Nguyen Thi Thanh Nga -
Budapest bus tours in the light of domestic tourism
: Vargha Enid Ivonn -
Study Tour Industry’s Impact on Chinese Tourism
: Cai Jing -
Erőszakmentes kommunikáció a közvetlen értékesítésben
: Fuchs Anita -
Analysis of The Psychological State of Tour Guides in Guizhou China
: LIU MENGXIA