Egy autóelektronika-javító kiskereskedelmi vállalkozás lehetőségeinek bemutatása a hazai és nemzetközi piacon, a marketing mix elemein keresztül

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Rövid Beatrix Alexandra
Other Authors: Békési Gábor György
Format: Thesis
Kulcsszavak:közösségi média
marketing
marketing mix
piacelemzés
vállalati marketing stratégiák
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/25992
Description
Abstract:Projektmunkám célja az volt, hogy bemutassam egy autóelektronika-javító vállalkozás lehetőségeit a marketingjének felépítése alapján, és megvizsgáljam, hogy mely döntéseken lenne érdemes változtatni, mely területeket lenne szükséges újragondolni. Ennek kivitelezéséhez SWOT analízist, mélyinterjút, illetve kérdőíves kutatást végeztem, melyeket dolgozatomban kiértékeltem. A nemzetközi és hazai viszonylatra is kitértem a legnagyobb versenytárs, illetve a lehetőségek körbejárásával. Dolgozatom végén javaslatokat fogalmaztam meg azzal a céllal, hogy még sikeresebbé válhasson a cég ezen változtatások segítségével. Ezek közé tartozik például az innovációra és a nemzetközi piacra való nagyobb hangsúly fektetése, és az árazás átdolgozása az egyes termékek esetén.