Az élőzenés koncertek kultúraközvetítő és közösségformáló erejének vizsgálata a Budapest Park példáján
Saved in:
Main Author: | Orbán Krisztina Dorottya |
---|---|
Other Authors: | Schultz Éva |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | kultúra kultúraközvetítés közösség közösségfejlesztés zene |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/25996 |
Similar Items
A GYÖNGY Nemzetközi Folklórfesztivál kultúraközvetítő és közösségformáló hatása
: Ivády Zsófia
: Ivády Zsófia
Könnyűzenei koncertek hatása az utazási döntésre
: Fülöp Réka
: Fülöp Réka
Élőzenés vendéglátó üzletek Budapesten Az élőzenés vendéglátó üzletek tárgyi eszközrendszerének kialakítása a zeneszolgáltatás tekintetéből
: Szekeres Zoltán
: Szekeres Zoltán
Az élőzene helyzetének és hatásának vizsgálata a fővárosi éttermi vendéglátásban
: Körmendy Mátyás Péter
: Körmendy Mátyás Péter
Élőzene a budapesti vendéglátóhelyeken, hatása a gazdálkodásra
: Varga Rebeka Kitti
: Varga Rebeka Kitti
Az olvasás közösségformáló ereje
: Makai Viktória
: Makai Viktória
A kulturális diplomácia erejének feltárása Tanulmány az olasz–magyar közeledésről a két világháború közötti időszakban
: Ember Natália Lili
: Ember Natália Lili
A színház közösségformáló ereje
: Alaksa Dóra Mercédesz
: Alaksa Dóra Mercédesz
A tánc közösségformáló ereje
: Borsik Regina Anna
: Borsik Regina Anna
Az összeesküvés-elméletek közösségformáló ereje
: Hegedűs Angéla
: Hegedűs Angéla
A Museum Hotel Budapest**** képzőművészeti galériájának kultúraközvetítő szerepe
: Pintér Ágota Kamilla
: Pintér Ágota Kamilla
A Budapest Park marketing kommunikációja
: Khell Bendegúz Ádám
: Khell Bendegúz Ádám
Influencer marketing, a véleményvezérek befolyásoló erejének növekedése a vásárlói magatartásra
: Tomhauser Bence
: Tomhauser Bence
A Sziget Fesztivál kultúraközvetítő szerepe
: Kiss Nándor
: Kiss Nándor
A Sziget Fesztivál kultúraközvetítő szerepe
: Sugár János Szilveszter
: Sugár János Szilveszter
A gasztrokultúra közösségformáló szerepe Magyarországon és Cipruson
: Péri Babett
: Péri Babett
A koktélok szerepe a Budapest Park marketingjében
: Tóth Edmond
: Tóth Edmond
Program- és rendezvényszervezés a kultúraközvetítő intézményekben
: Áder Anita
: Áder Anita
A kávéházak és kávézók közösségépítő és kultúraközvetítő hatásának vizsgálata
: Sitku Vivien
: Sitku Vivien
A Budapest Park bemutatása, szolgáltatásainak és marketingkommunikációjának elemzése
: Martinkó Dorka
: Martinkó Dorka
Kultúraközvetítő intézmények és művelődési lehetőségek vizsgálata regionális alapon Magyarországon
: Kovács Flóra
: Kovács Flóra
A néptánc és a néphagyományok közösségformáló ereje napjainkban
: Ivók Réka
: Ivók Réka
Az iskola, mint kultúraközvetítő intézményrendszer - Művészettel nevelés
: Gyurkovicsné Balogh Orsolya
: Gyurkovicsné Balogh Orsolya
Kultúraközvetítő intézmények marketing stratégiájának elemzése és összehasonlítása
: Alapy Réka
: Alapy Réka
A mozi kultúraközvetítő szerepe a XXI. században
: Kurucz Kitti
: Kurucz Kitti
A könnyűzenei fesztiválok kultúraközvetítő szerepe a Sziget és a VOLT példáján keresztül
: Parapatics Panna
: Parapatics Panna
A lokálisan szerveződő magánszínházak közösségformáló szerepe a 21. században
: Pánics Lilla Gyöngyi
: Pánics Lilla Gyöngyi
A színházak közösségformáló szerepének bemutatása a Thália Színházon keresztül
: Belák Dóra
: Belák Dóra
A japán kultúra hatásai, közösségformáló szerepe a magyar társadalomban
: Varga Zoé
: Varga Zoé
A Művészetek Völgye kultúraközvetítő és helyi társadalmi hatásai
: György Dorina
: György Dorina
Technológiai újdonságok a szállodaipar területén és modernizációs lehetőségek a Park Inn by Radisson Budapest példáján keresztül
: Laczházy Anna
: Laczházy Anna
A Hotel Eger & Park**** marketingstratégiája
: Gyöngy Bence
: Gyöngy Bence
Egy Ipari Park Üzleti Világában
: Varga László Kevin
: Varga László Kevin
Theme Park as a smart destination
: He Ningshu
: He Ningshu
Rendezvénygasztronómiai trendek megjelenése a rendezvényhelyszíneknél a Haris Park példáján keresztül
: Misák Dávid Zsolt
: Misák Dávid Zsolt
A Disneyland Park – Hogyan vált világhírűvé?
: Józsa Vivien Nikolett
: Józsa Vivien Nikolett
Az Amadria Park szállodacsoport üzletpolitikájának bemutatása és értékelése
: Bukovec Nina
: Bukovec Nina
Turisztikai szolgáltatások, ökoturisztikai programok elemzése a Balaton-felvidéki Nemzeti Park és az olasz Gran Paradiso Nemzeti Park összevetésében
: Ihász Szilvia
: Ihász Szilvia
A Social Media használata az Aquaworld Resort Budapest és a Park Inn by Radisson marketing tevékenységében
: Bartha Adél
: Bartha Adél
A Hotel Eger & Park**** tevékenységének komplex elemzése
: Besenyei Boglárka
: Besenyei Boglárka
Similar Items
-
A GYÖNGY Nemzetközi Folklórfesztivál kultúraközvetítő és közösségformáló hatása
: Ivády Zsófia -
Könnyűzenei koncertek hatása az utazási döntésre
: Fülöp Réka -
Élőzenés vendéglátó üzletek Budapesten Az élőzenés vendéglátó üzletek tárgyi eszközrendszerének kialakítása a zeneszolgáltatás tekintetéből
: Szekeres Zoltán -
Az élőzene helyzetének és hatásának vizsgálata a fővárosi éttermi vendéglátásban
: Körmendy Mátyás Péter -
Élőzene a budapesti vendéglátóhelyeken, hatása a gazdálkodásra
: Varga Rebeka Kitti