E- kereskedelem és a vevő kiszolgálási színvonal egymásra gyakorolt hatása az IKEA-nál

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lábas Regina
További közreműködők: Lipák Mária
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:digitális technológia
fenntarthatóság
marketing
online kereskedelem
vevőkapcsolat
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26026
Leíró adatok
Kivonat:A választott témám az e- kereskedelem sikertényezői  egy vállalt életében, amely nemcsak a sikert mutatja be, hanem a sikerhez vezető utat, amely sokszor nehéz és kudarccal teli akadályokat jelent. A projekt munkámban a magyarországi IKEA e-kereskedelem komplex összehangolt rendszerének sikertényezőit szeretném bemutatni, mely számos területen kívánta meg az átszervezést, hogy a vevő kiszolgálási színvonal növelése érdekében a folyamatos fejlesztésre fókuszálva biztosítja a cég jövőbeli elképzeléseit.