Pilot marketing kampányok sikeressége - Aegon Nőnapi Kampány
Saved in:
Main Author: | Csúri Adél |
---|---|
Other Authors: | Papp Vanda |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | biztosítás(ok) kampányok marketing online marketing online értékesítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26094 |
Similar Items
The work-life balance of pilots
: Radzik Ákos
: Radzik Ákos
The actively managed mutual funds of Aegon Asset Management Company
: Csépe Adél
: Csépe Adél
Automatizált marketing kampányok a gyakorlatban
: Tótok Barbara
: Tótok Barbara
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra
: Zsemberi Alexandra
EGY KONKRÉT MARKETING KAMPÁNY ONLINE HATÉKONYSÁGÁNAK BEMUTATÁSA
: Flaskár László Gergely
: Flaskár László Gergely
Az AEGON Prémium értékesítési tevékenységének elemzése
: Szakács Attila
: Szakács Attila
AEGON Lakástakarék-Pénztár termék elemző ismertetése
: Király Patrik
: Király Patrik
Üzleti modell elemzése az Aegon Premiumnál
: Ferenc Dávid
: Ferenc Dávid
Termékbevezető kampány, jégre töltve
: Mészáros Luca
: Mészáros Luca
Lean szemlélet és alkalmazhatósága egy pilot projekt keretében
: Barizs Alexandra
: Barizs Alexandra
Zenei fesztiválok sikeressége hazánkban
: Isaszegi Viktória Börte
: Isaszegi Viktória Börte
Kampányok a közösségi közlekedésben
: Szalai Dorina
: Szalai Dorina
Sziget Fesztivál reklám kampányok
: Varga Ferenc Miklós
: Varga Ferenc Miklós
A trade marketing kampányok jelentősége – fókuszban az instore kihelyezések
: Hollik Viktória
: Hollik Viktória
The importance of students’ soft skills based on pilot research results from Serbia
: Slavić Agneš, et al.
Published: (2023)
: Slavić Agneš, et al.
Published: (2023)
Introducing the Vehicle Manufacturing Activity of MÁV Group within the frameworks of Project IC+ and the examination of scopes in piloting to the market
: Mészáros Dániel
: Mészáros Dániel
Két amerikai elnökválasztási kampány összehasonlító vizsgálata
: Merhala Bettina
: Merhala Bettina
A teaser kampány és pszichológiai hatásai
: Elek Zsuzsanna
Published: (2009)
: Elek Zsuzsanna
Published: (2009)
Hinora Globál Marketing Kft. marketingkommunikációja és egy konkrét kampány tervezése
: Kovács Szandra
: Kovács Szandra
Orosz dezinformációs kampányok Magyarországon két online hírportál vizsgálata
: Turóczi Tamás
: Turóczi Tamás
Marketingkommunikáció elemzése a könyvpiacon - Olvasásnépszerűsítő kampányok
: Balog Viktória Dóra
: Balog Viktória Dóra
A Rossmann Fresh & Crazy kampány hatékonyságának elemzése
: Tomor Dániel
: Tomor Dániel
A MAGYAR PÉNZÜGYI KULTÚRA BEMUTATÁSA AZ AEGON PRÉMIUM TEVÉKENYSÉGE ALAPJÁN
: Kristóf Kitti
: Kristóf Kitti
Az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. likviditás tervezési folyamatának bemutatása
: Rapcsák Éva
: Rapcsák Éva
Az Aegon Magyarország Általános Biztosító Zrt. adó- és járulékfizetési kötelezettségei
: Laukó Alexandra
: Laukó Alexandra
Konfliktuskezelés vizsgálata a munkahelyi csoportok sikeressége szempontjából
: Ember Viktória Judit
: Ember Viktória Judit
A nem magyar anyanyelvű diákok integrációjának sikeressége
: Stefanich Aliz
: Stefanich Aliz
Fogyasztóbarát törekvések egy induló cég sikeressége érdekében
: Pocker Tünde
: Pocker Tünde
Calcitrio marketingstratégiájának sikeressége az új termékek bevezetésénél
: Székely Zsófia
: Székely Zsófia
Az egyetemi oktatók érzelmi munkája digitális oktatási környezetben – egy pilot kutatás eredményei
: Harmat Vanda
Published: (2024)
: Harmat Vanda
Published: (2024)
A választási kampányok vesszőparipája a Z generáció politikai részvétele, motivációik és kommunikációs stratégiák
: Cserhalmi András Bence
: Cserhalmi András Bence
Választási kampányok a web 2.0 világában
: Kovács Nóra
: Kovács Nóra
A fogyasztást és termékvásárlást ösztönző kampányok elemzése
: Fejes Laura
: Fejes Laura
A CRM kampányok hatékonyságnövelése gépi tanulás segítségével
: Nagy István Gábor
: Nagy István Gábor
Friend Leadership és Mentorálás, avagy egy pilot projekt bevezetése a Team Academy-n
: Barna Dorina Réka
: Barna Dorina Réka
Online marketing stratégia kialakítása, online marketing kampányok tervezése a Canon Hungária Kft. példáján keresztül
: Ducsai Ábel Ákos
: Ducsai Ábel Ákos
Az Apple sikeressége avagy a nagy Apple leleplezés
: Lengyel Fruzsina
: Lengyel Fruzsina
Az Accor márkája és annak sikeressége vendégvélemények alapján
: Skoperda Kata
: Skoperda Kata
A Kvint-R Kft. nyomtatópiaci marketingstratégiájának, - aktivitásának elemzése, nyomtatópiac kutatása, marketing kampány tervezése
: Molnár Krisztina
: Molnár Krisztina
Telekommunikációs kampányok elemzése a magyar demográfiai viszonyok tükrében
: Pethes Barbara
: Pethes Barbara
Similar Items
-
The work-life balance of pilots
: Radzik Ákos -
The actively managed mutual funds of Aegon Asset Management Company
: Csépe Adél -
Automatizált marketing kampányok a gyakorlatban
: Tótok Barbara -
Kommunikációs kampányok elemzése
: Zsemberi Alexandra -
EGY KONKRÉT MARKETING KAMPÁNY ONLINE HATÉKONYSÁGÁNAK BEMUTATÁSA
: Flaskár László Gergely