A Veolia Magyarország Zrt. egy marketingkommunikációs folyamatának bemutatása

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Csibi Katalin
További közreműködők: Békési Gábor György
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:SWOT-elemzés
Veolia
belső kommunikáció fejlesztése
hulladékgazdálkodás
hulladékkezelés
hulladék újrahasznosítás
környezettudatosság
marketingkommunikáció
munkaerő toborzás
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26095
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkámat egy a lakóhelyemhez közeli és a környezettudatosságra nagy hangsúlyt fektető multinacionális cégről szándékoztam elvégezni, ezért esett a választásom a Veolia Magyarország Zrt.-re, akiknek fő profilja a környezetgazdálkodás. Kutatásom célja megismerni a Veolia Magyarország Zrt. egy marketingkommunikációs folyamatának hatását annak toborzási folyamataira, illetve felmérni ismerőseim között a környezettudatosság fontosságát. Ennek érdekében egy a Veolia Magyarország Zrt. alkalmazottjával végzett mélyinterjú eredményeiből, elvégeztem a cég SWOT elemzését, melyből kiderült számomra, hogy a cég nagysága eredményezi, annak legfőbb erősségeit és gyengeségeit egyaránt. Ismerőseim körében egy kérdőívvel mértem fel a környezettudatosság fontosságát, melynek eredményeit diagrammokkal és grafikonokkal szemléltettem. Ezekből az adatokból tisztán látható, hogy a fiatalabb generáció számára igen fontos a környezettudatosság, azon belül is inkább a városlakók körében.