A labdarúgás közvéleményformáló szerepe és a médiával való kapcsolata
Saved in:
Main Author: | Danyi Gabriella |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Labdarúgás Sportmarketing Médiakutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26142 |
Similar Items
A szépségipar online jelenléte, közösségi médiával való kapcsolata
: Mészáros Csenge Fanni
: Mészáros Csenge Fanni
A turizmus és vendéglátás szereplőinek kapcsolata a médiával
: Papp Dávid
: Papp Dávid
A családi mikrokörnyezet kompenzációs képessége a médiával szemben
: Futó Annamária
: Futó Annamária
A labdarúgás közösségszervező szerepe
: Balog Dávid István
: Balog Dávid István
Labdarúgás sportmarketing vonatkozásai
: Hajagos Dávid János
: Hajagos Dávid János
Az online marketing és a sportmarketing kapcsolata a labdarúgás példáján keresztül
: Lévai Dávid
: Lévai Dávid
Labdarúgás a marketing árnyékában
: Lehoczki Martin
: Lehoczki Martin
A labdarúgás szponzorációja Jól döntött a Borsodi?
: Farkas Orsolya
Published: (2007)
: Farkas Orsolya
Published: (2007)
Labdarúgás számokban Az elmúlt három világbajnokság gazdasága és turizmusa
: Bessenyei Zalán
: Bessenyei Zalán
A labdarúgás jelenléte a sportturizmusban
: Szmola Bálint Gábor
: Szmola Bálint Gábor
Válságkommunikáció a magyar labdarúgás válságmenedzselésében
: Szabó István
: Szabó István
A labdarúgás elemző bemutatása közgazdasági szempontból
: Tóth Kristóf Sándor
: Tóth Kristóf Sándor
A Pest vármegyei amatőr labdarúgás kommunikációja
: Debreczeni Milán
: Debreczeni Milán
A sportturizmus és a labdarúgás magyarországi helyzete
: Wágner Péter Zsolt
: Wágner Péter Zsolt
Sportközvetítési szokások változása a labdarúgás modernizációja során
: Zsiák Márton
: Zsiák Márton
A labdarúgás jövedelmezőségének, költségvetésének és gazdasági hatásainak elemzése
: Pelle Tamás László
: Pelle Tamás László
A szponzoráció fogyasztókra mért hatása a labdarúgás területén
: Csörgei Emese
: Csörgei Emese
Hogyan változott a magyar labdarúgás szerepe a politikai kommunikációban? (A Rákosi-korszaktól napjainkig)
: Lakatos Gergely
: Lakatos Gergely
A modern labdarúgás, avagy az egyik legnagyobb business
: Benedek Péter
: Benedek Péter
Az európai labdarúgás gazdasági helyzete a XXI. században.
: Fikó Balázs
: Fikó Balázs
A labdarúgás, mint a kereskedelem egyre jobban fellendülő piaca
: Kiss Zoltán
: Kiss Zoltán
Társadalmi, nemi sztereotípiák a labdarúgás hazai világában Az 1. FC Femina futballcsapat története
: Erdélyi Dominika
: Erdélyi Dominika
A mai labdarúgás helyzete és finanszírozása az Európai Unió tagállamaiban
: Biró Zsolt
: Biró Zsolt
A sportmarketing szerepe és jelentősége, annak megjelenése a labdarúgás világában és a sportfogyasztókra gyakorolt hatásának vizsgálata
: Hőnis Krisztián
: Hőnis Krisztián
Új technológiai megjelenések a modernkori televíziózásban, a labdarúgás sportágának tekintetében
: Viola András
: Viola András
A labdarúgás hatása a spanyol turizmusra – a koronavírus előtt és után
: Borbás Dániel
: Borbás Dániel
A labdarúgás gazdasági modernizációja és a fiatal hátvédek piaci értékének elemzése
: Horváth Béla
: Horváth Béla
A labdarúgás gazdasági modernizációja és a fiatal hátvédek piaci értékének elemzése
: Horváth Béla
: Horváth Béla
A mérleg valódiságának ellenőrzése, könyvvizsgálati kötelezettséggel való kapcsolata
: Manulek Alexandra
: Manulek Alexandra
A munkával való elégedettség és a munkahelyi jóllét kapcsolata
: Tóth Tímea
: Tóth Tímea
A magyar labdarúgás fejlődése a TAO rendszer tükrében THE DEVELOPMENT OF FOOTBALL ACCORDING TO THE CORPORATE TAX SYSTEM IN HUNGARY
: Lőkös Dániel, et al.
Published: (2018)
: Lőkös Dániel, et al.
Published: (2018)
Az érzelmi intelligencia, és a HR-rel való kapcsolata
: Kocsis Eszter
: Kocsis Eszter
Kisgyermekes anyák munkába való visszailleszkedése és a távmunka kapcsolata
: Fónyad-Hoffer Renáta
: Fónyad-Hoffer Renáta
A sportmarketing és sportszponzoráció jelenlegi helyzete és fejlődése Magyarországon a labdarúgás tükrében
: Gyebnár Annamária
: Gyebnár Annamária
Nagyszabású sportesemények fogyasztói trendjei és a fogyasztói kultúra vizsgálata a labdarúgás tekintetében
: Hajas Gábor
: Hajas Gábor
A modern labdarúgás gazdasági kihívásai, az FC Barcelona példáján keresztül bemutatva
: Bakó Botond
: Bakó Botond
A költségszámítási módszerek fejlődése, és a vezetői számvitellel való kapcsolata
: Daravong András
: Daravong András
Az online marketing és a német, illetve magyar professzionális labdarúgás közötti kapcsolat
: Borsos Bálint Áron
: Borsos Bálint Áron
Labdarúgás a pályán kívül – az európai klubfutball pénzügyei és működési háttere
: Kulcsár Gergely
: Kulcsár Gergely
Az európai labdarúgás gazdasági helyzete, összehasonlítás az Egyesült Államok sportgazdasági modelljével
: Miklósi Bence
Published: (2014)
: Miklósi Bence
Published: (2014)
Similar Items
-
A szépségipar online jelenléte, közösségi médiával való kapcsolata
: Mészáros Csenge Fanni -
A turizmus és vendéglátás szereplőinek kapcsolata a médiával
: Papp Dávid -
A családi mikrokörnyezet kompenzációs képessége a médiával szemben
: Futó Annamária -
A labdarúgás közösségszervező szerepe
: Balog Dávid István -
Labdarúgás sportmarketing vonatkozásai
: Hajagos Dávid János