Influencer marketing az Instagramon

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Ropos Annamária
További közreműködők: Papp Vanda
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:befolyásolás
marketing-kampány
média
reklám
reklámkészítés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26228
Leíró adatok
Kivonat:A záródolgozatomban az influencer marketinget vizsgáltam meg az egyik legnépszerűbb közösségi média oldalon, az Instagramon. A kulcsfontosságú alapfogalmak bemutatása után az influncer szakmát és lehetőségeit vettem szemügyre. Kitértem a márkák és a véleményvezérek közötti együttműködések formáira, majd részletesen tanulmányoztam az Instagram fejlődését, egyre bővülő funkcióit, és a vizuális történetmesélést is szemléltettem saját példán keresztül. A primer kutatásomban a kérdőíves felmérés segítségével feltérképeztem a fiatalok közösségi médiával kapcsolatos benyomásait, valamint a saját Instagram oldalam tudatos szerkesztését is ismertettem.