Panaszkezelés és elégedettségmérés bemutatása a Hotel Silvanuson keresztül
Saved in:
Main Author: | Molnár Fanni |
---|---|
Other Authors: | Remenyik Dr. Bulcsú |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | dolgozók elégedettségi vizsgálata elégedettség elégedettségvizsgálat panasz panaszügyek |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26240 |
Similar Items
A panaszkezelés aspektusai és bemutatása a Hotel Silvanuson keresztül
: Molnár Fanni
: Molnár Fanni
Panaszkezelés a Hotel Silvanusban
: Vörös Boglárka
: Vörös Boglárka
Panaszkezelés a Housekeepingen a Danubius Hotel Arénában
: Szücs Henrietta
: Szücs Henrietta
Panaszkezelés bemutatása a Four Seasons Front Desk példáján keresztül
: Juhász Mirella Vanda
: Juhász Mirella Vanda
Panaszkezelés az Abacus Hotelban
: Pálházi Ádám
: Pálházi Ádám
Kapcsolattartás és elégedettségmérés az iskolaszövetkezeteknél
: Grecmajer Tünde
: Grecmajer Tünde
Dolgozói elégedettségmérés a Hagyományok Házában
: Nagy Kristóf
: Nagy Kristóf
A panaszkezelés világa informatikai szemmel
: Juhos Lilla
: Juhos Lilla
Panaszkezelés az InterContinental szállodában
: Horváth Hajnal
: Horváth Hajnal
Munkahelyi elégedettségmérés webes eszközök alkalmazásával
: Gáspár Bálint
: Gáspár Bálint
Hibás teljesítés és panaszkezelés a turizmusban
: Limberger Evelyn
: Limberger Evelyn
Panaszkezelés és fogyasztói jogérvényesítés a turizmusban
: Légrádi Lili
: Légrádi Lili
Vevői elégedettségmérés a Parallel csoport működésében
: Szabó Bánk
: Szabó Bánk
Panaszkezelés az Abacus Business & Wellness Hotelben
: Verő Erika
: Verő Erika
Panaszszituáció és panaszkezelés a budavári Hilton szállodában
: Madarász Gergő
: Madarász Gergő
Fogyasztóvédelem a légiközlekedésben (a panaszkezelés szerepe konkrét eseten keresztül bemutatva)
: Tóth Eszter
: Tóth Eszter
Haszon a hibából? – Paradoxon a panaszkezelés területén
: Lóránt Eszter
: Lóránt Eszter
Ügyfélelégedettségmérés és panaszkezelés a Raben Trans European Hungary Kft. példáján keresztül
: Schöffer Patrícia
: Schöffer Patrícia
Elégedettségmérés a HungaroControl Légiforgalmi Irányító Bál alapján
: Takács Delani Rita
: Takács Delani Rita
Dolgozói elégedettségmérés folyamata az LG Toray Kft-nél
: Kersánszki-Scheller Tímea
: Kersánszki-Scheller Tímea
Felhasználói elégedettségmérés a budapesti közösségi kerékpármegosztó rendszerben a MOL Bubi szolgáltatáson keresztül
: Makovei Axel
: Makovei Axel
A panaszkezelés szerepe a vevői elégedettségben a telekommunikációs szektorban
: Nagy Petra
: Nagy Petra
Minőség a lovas turizmusban, avagy a vevői elégedettségmérés Magyarországon
: Gáspár Izolda
: Gáspár Izolda
Az Invián, mint online utazásközvetítő irodán belüli marketingkommunikáció, panaszkezelés, ügyfélkapcsolat
: Sándor Nikolett
: Sándor Nikolett
A dolgozói elégedettségmérés és hatásai a minőségirányítási folyamatban a Mercedes-Benz Hungária Kft. példáján keresztül
: Reichardt Petra
: Reichardt Petra
Minőség fejlesztés a kereskedelemben, avagy vevői elégedettségmérés eredményei a bajai Foody Product Kft. példáján keresztül
: Nagygellér Natália
: Nagygellér Natália
Objektív elégedettségmérés belső CSR tevékenységek fényében a COVID-19 előtt és után
: Rubecz Anita Katalin
: Rubecz Anita Katalin
A szolgáltatás fejlesztési lehetőségei a vevői elégedettségmérés alapján a hazai telekommunikációs szektorban
: Balog Viktória
: Balog Viktória
Társadalmi felelősségvállalás határon innen és túl, munkatársi elégedettségmérés a Robert Bosch Elektronika Kft.-nél
: Fa Kitti
: Fa Kitti
Kommunikáció, arculat, etikett és protokoll, valamint a panaszkezelés komplex vizsgálata a Ruefa Reisen utazási irodánál
: Kiss Vivien
: Kiss Vivien
Vevői elégedettségmérés a budapesti carsharing szoláltatások körében a MOL Limo és a Green Go példáján bemutatva
: Vincze Zalán Zsombor
: Vincze Zalán Zsombor
A vevői elégedettségmérés, mint a vállalati siker kulcsa - autóipari szervezetek által alkalmazott elégedettségmérési módszertanok összehasonlító elemzése
: Karnis Imola
: Karnis Imola
Rendezvények bemutatása a Hotel Konferencián keresztül
: Buti Katalin
: Buti Katalin
Zöld hotel működési lehetőségének bemutatása – a brüsszeli Thon Hotel EU példáján keresztül
: Bernert Réka
: Bernert Réka
A szervezetpszichológia bemutatása a T62 Hotel példáján keresztül
: Varró Dóra Eszter
: Varró Dóra Eszter
Housekeeping tevékenység bemutatása a Mystery hotel Budapesten keresztül
: Strammer Ádám
: Strammer Ádám
Adventor Hotel Kft. szállodák üzemeltetésének bemutatása a Fagus Hotel Conference & Spa példáján keresztül
: Darabos Dorottya
: Darabos Dorottya
Szállodai marketingtevékenységek bemutatása a Hotel Regnum Residence példáján keresztül
: Németh Rebeka
: Németh Rebeka
A szálloda és az utaztatási szektor kapcsolata, a Hotel Moments példáján keresztül
: Molnár Eszter
: Molnár Eszter
Családbarát szállodák bemutatása a Kolping Hotel Spa**** & Family Resorton keresztül
: Szirtes Ágnes
: Szirtes Ágnes
Similar Items
-
A panaszkezelés aspektusai és bemutatása a Hotel Silvanuson keresztül
: Molnár Fanni -
Panaszkezelés a Hotel Silvanusban
: Vörös Boglárka -
Panaszkezelés a Housekeepingen a Danubius Hotel Arénában
: Szücs Henrietta -
Panaszkezelés bemutatása a Four Seasons Front Desk példáján keresztül
: Juhász Mirella Vanda -
Panaszkezelés az Abacus Hotelban
: Pálházi Ádám