A Front Office működésének összehasonlítása az InterContinental Budapest és a Corinthia Budapest szállodákban

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Lakatos Mária
További közreműködők: Bártfai Endre
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:folyamatelemzés
szállodaipar
turizmus
vendéglátóipar
összehasonlító elemzés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26248
Leíró adatok
Kivonat:Szakdolgozatomban két budapesti luxusszálloda, az InterContinental Budapest és a Corinthia Budapest Front Office részlegének működését vizsgálom. A Front Office talán az egyetlen olyan terület, ahol az összes vendég megfordul a szállodai tartózkodása alatt.A dolgozók viselkedését a luxusszállodákban szigorú szabályok és sztenderdek határozzák meg, ebből kifolyólag a vendégek a legtöbb hasonló kategóriájú szállodában hasonló magatartású személyzettel találkoznak. A sztenderdek azonban eltérőek a két vizsgált szállodában, így, ha jobban megnézzük a két szálloda Front Office részlegét, sok különbséget fedezhetünk fel. Szakdolgozatomban ezeket a hasonlóságokat és különbségeket szeretném megvizsgálni.Célom a két szálloda Front Office részlegének teljes körű bemutatása, a mindennapi feladatok részletes elemzése, a különböző munkakörökben dolgozók feladatainak megismertetése.