A Decathlon marketingtevékenysége, impulzusvásárlás

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Szikora Tamás
További közreműködők: Molnár Zsolt
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:4p
Decathlon
SWOT-elemzés
impulzusvásárlás
marketing-mix
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26315
Leíró adatok
Kivonat:A projektmunkám témája a Decathlon marketing tevékenysége, illetve a Decathlonon belüli impulzusvásárlás, amit kérdőíven keresztül vizsgálok, mint például a kiváltó okait, vagy a vásárlási szokásait a Decathlonba járóknak. Ezen is belül azt a részét szeretném bemutatni a marketingnek, amiket testközelből észlelhettem, élhettem meg. Már az előző iskolámban is tanultam marketing alapokat, és ez a tudás csak magabiztosabbá és mélyebbé vált, itt az egyetemen eltöltött éveim alatt, illetve a Decathlonnál eltöltött gyakorlatom ideje alatt. Úgy érzem itt az ideje átültetni az elméleti síkon megszerzett tananyagot a gyakorlatba is. Ez a projektmunka nagyszerű lehetőség lesz erre is.A gyakorlati helyem bemutatása mellett kitérek a marketing tevékenységekre, mint fogalmak, és ezt megpróbálom bemutatni a Decathlon szempontjából is. A kérdőívvel kapcsolatos eredményeket feldolgozom, majd értelmezve bemutatom. Emellett személyes interjút is csináltam, ott dolgozó kollégákkal. Ezután az esetleges problémákra történő javaslattétel következik. A kérdőíven keresztül szeretném bebizonyítani azt, hogy az impulzusvásárlásra való hajlandóság mennyire erős a kitöltőim között illetve, mik azok a tényezők, amelyek miatt impulzusvásárlásba esnek. Érdekes lesz azt is megfigyelni, hogy hogyan oszlik meg a tervezett és nem tervezett vásárlás összege százalékos arányban, és hogy, mely tényezők döntenek egy vásárlás sorsáról.