A szállodai értékesítés általános tevékenységei, az egyéni foglalások kezelése a Novotel Budapest Centrum példáján keresztül
Saved in:
Main Author: | Rauch Viktória |
---|---|
Other Authors: | Bártfai Endre |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | szegmentálás szervezeti felépítés szállodaipar turizmus értékesítés |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26317 |
Similar Items
Novotel Budapest Centrum működése
: Nemes Gábor Marcell
: Nemes Gábor Marcell
OTA vs direkt foglalások - Szállodai foglalások átfogó elemzése
: Pap Csaba István
: Pap Csaba István
Novotel Budapest Centrum Housekeeping szervezetének bemutatása
: Gyökeres Adrienn Anikó
: Gyökeres Adrienn Anikó
A Hotel Budapest Novotel Centrum SWOT-elemzése
: Riczek Attila
: Riczek Attila
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória
: Hozák Réka Viktória
Az értékesítés és a foglalások komplex elemzése
: Varga Szabina
: Varga Szabina
Munkaerőhiány a Novotel Budapest Centrum szállodában a Housekeeping részlegen
: Filep Nóra
: Filep Nóra
Vendégfogadás és kommunikáció a Novotel Budapest Centrum Front Office területén
: Tarsoly Katalin
: Tarsoly Katalin
Szállodai ingatlanbefektetések bemutatása a Novotel Budapest Danube szállodán keresztül
: Schmidt Dominik
: Schmidt Dominik
A Novotel Budapest Centrum és Novotel Budapest Danube szállodák vendéglátó tevékenységének összehasonlító elemzése a vendégösszetétel és a bevételek tükrében
: Erdős Júlia
: Erdős Júlia
Szállodai rendezvényszervezés, housekeeping a Novotel Budapest City szemszögéből
: Rideg Izabella
: Rideg Izabella
A housekeeping szervezeti felépítésének és tevékenységének bemutatása a Novotel Centrum Budapest szállodán keresztül
: Szlezák Csenge
: Szlezák Csenge
A szállodai dolgozók megtartásának lehetőségei a Novotel Budapest Danube **** szálloda példáján
: Ábel Eszter Tímea
: Ábel Eszter Tímea
A Novotel Budapest Danube Front Office működése, általános elemzése
: Szeremi Alexandra
: Szeremi Alexandra
A vendégélmény szerepe a guest relation részleg alapján a Novotel Budapest Centrum szállodában
: Csécs Szonja Ildikó
: Csécs Szonja Ildikó
A rezervációs részleg működése a Novotel Budapest Centrum szállodában és a szobafoglalási szokások vizsgálata
: Jász Olivér Iván
: Jász Olivér Iván
A NOVOTEL CENTRUM ÁLTAL ELLÁTOTT F&B FELADATOK BEMUTATÁSA ÉS ELEMZÉSE
: Faragó Anett
: Faragó Anett
Foglalások lemondásának előrejelzése mesterséges intelligencia alkalmazásával
: Somlai Blanka
: Somlai Blanka
A Front Office részleg működésének összehasonlító elemzése a Boscolo Residence, Danubius Hotel Arena, Novotel Budapest Centrum szállodákban
: Kohut Kinga
: Kohut Kinga
Online értékesítés a szállodai világban
: Tóth Attila Kristóf
: Tóth Attila Kristóf
Belső konfliktusok kezelése a Novotel City Budapestben
: Buzás Csilla Mónika
: Buzás Csilla Mónika
AZ ACCOR ÉS A MARRIOTT NEMZETKÖZI MÁRKA ÖSSZEHASONLÍTÓ ELEMZÉSE A COURTYARD BY MARRIOTT BUDAPEST CITY CENTER ÉS A NOVOTEL BUDAPEST CENTRUM SZÁLLODÁKON KERESZTÜL
: Okner Tamás
: Okner Tamás
A rendezvények világa a Novotel Budapest City & Budapest Kongresszusi Központ példáján keresztül
: Mezei Noémi
: Mezei Noémi
OTA és WEB honlapos foglalások értékelő elemzése
: Harsányi Fanni
: Harsányi Fanni
Az OTA-s foglalások összehasonlítása az Up Hotel Budapest saját weblapos foglalási szokásaival
: Dankó Richárd
: Dankó Richárd
Housekeeping a Novotel Budapest Centrumban
: Novák Sára Naomi
: Novák Sára Naomi
Vendégértékelések fontossága a szállodai értékesítés során
: Horváth Balázs
: Horváth Balázs
A szállodai értékesítés tevékenysége és szerepe a Mercure Budapest City Centerben
: Gubán Zsanett
: Gubán Zsanett
A rendezvényszervezés gyakorlata a Novotel Budapest City példáján bemutatva
: Plascsevics Nóra
: Plascsevics Nóra
A szállodai értékesítés a ZeinaHotels szállodáiban
: Varga Lotti
: Varga Lotti
Humánerőforrás-kezelés a Novotel Budapest Centrumban
: Furján Kristóf
: Furján Kristóf
Az általános ügyfélkezelés és ügyfélpanaszok kezelése
: Kovács Tamás
: Kovács Tamás
Az Invia utazásközvetítő irodában történő foglalások feldolgozása és háttérfolyamatai
: Németh Brigitta
: Németh Brigitta
IBIS Budapest Centrum pénzügyi és jövedelmezőségi helyzetének vizsgálata
: Dér Zsuzsanna
: Dér Zsuzsanna
A szállodai értékesítés elemzése fejlődésének lehetőségei és határai, a forgalom dinamikája a ráható tényezők alapján az Art’otel Budapestnél
: Borovszki Zsuzsanna Judit
: Borovszki Zsuzsanna Judit
A Novotel Budapest City társadalmi felelősségvállalása Planet 21 program
: Szabó Alexandra
: Szabó Alexandra
Szállodai árképzési módszerek a Corinthia Hotel Budapest példáján keresztül
: Deák Zsófia Janka
: Deák Zsófia Janka
A rendezvényszervezés alapelvei a Turizmus Gála példáján a Novotel Budapest City hotelben
: Szabó Laura
: Szabó Laura
Online és hibrid rendezvények, konferenciák a HR Congress és Novotel Budapest City példáján keresztül
: Kis Dóra Ildikó
: Kis Dóra Ildikó
Vendégszegmentáció és kapcsolatépítés az AccorHotels szállodaláncon belül, az Ibis Budapest Centrum Hotel példáján keresztül
: Tick Hanna
: Tick Hanna
Similar Items
-
Novotel Budapest Centrum működése
: Nemes Gábor Marcell -
OTA vs direkt foglalások - Szállodai foglalások átfogó elemzése
: Pap Csaba István -
Novotel Budapest Centrum Housekeeping szervezetének bemutatása
: Gyökeres Adrienn Anikó -
A Hotel Budapest Novotel Centrum SWOT-elemzése
: Riczek Attila -
A Novotel Budapest Centrum Hotel Front Office tevékenységének elemzése
: Hozák Réka Viktória