Esernyős kávézó, mint Óbuda Kultúrális Központja
Elmentve itt :
Szerző: | Gulyás Dávid Máté |
---|---|
További közreműködők: | Fekete-Frojimovics Dr. Zsófia |
Dokumentumtípus: | Diplomadolgozat |
Kulcsszavak: | SWOT-elemzés interjú nonprofit vállalat rendezvényszervezés vállalati marketing stratégiák |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26322 |
Hasonló tételek
Budapest, mint Kelet-Közép-Európa startup központja a 2020-as évekre
: Szabó Kristóf
: Szabó Kristóf
Az Accor szállodalánc debreceni központja kommunikációs szempontból vizsgálva
: Tóth Panni
: Tóth Panni
A víz gyógyító ereje, avagy Hévíz, mint a magyar gyógy és - egészségturizmus központja
: Hvizsgyalka Alexandra Julianna
: Hvizsgyalka Alexandra Julianna
Egy innovatív kávézó megvalósítása
: Bedő Kristóf
: Bedő Kristóf
Hugs with Mugs kávézó megalapítása
: Turai Ergoretta Éva
: Turai Ergoretta Éva
Oxygen Wellness - Az egészségmegőrzés és a testi-lelki harmónia központja
: Guzmics Rebeka
: Guzmics Rebeka
Egy budai kávézó üzleti terve
: Benedek-Zatykó Rita
: Benedek-Zatykó Rita
Az Ínyenc Falatozó és Kávézó üzleti környezetének elemzése
: Nikl Máté
: Nikl Máté
Budapest Főváros III. Kerület, Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat településfejlesztési eredményei és kihívásai napjainkban
: Sass Barbara
: Sass Barbara
Egy utazási iroda értékesítési módszerei és lehetőségei – Az Óbuda Travel működésének elemzése
: Tadler Fanni Csenge
: Tadler Fanni Csenge
A magyarországi cafetéria rendszer bemutatása az Óbuda Group béren kívüli juttatási rendszerének segítségével
: Takács Gábor
: Takács Gábor
Egy szingapúri időalapú kávézó marketingtevékenységének elemzése
: Illésy Katalin
: Illésy Katalin
Online marketing stratégia kialakítása specialty kávézó részére
: Urbán Réka
: Urbán Réka
A munkanélküliek elhelyezkedését segítő képzési programok a Budapest Főváros Kormányhivatala Munkaügyi Központja szervezésében
: Farkas Orsolya
: Farkas Orsolya
Marketingterv kidolgozása a dunakeszi Gofri Ház kávézó számára
: Panyi Mária Magdolna
: Panyi Mária Magdolna
Influencermarketing fogyasztói hatásának vizsgálata egy kávézó vendégei körében
: Olexa Flóra
: Olexa Flóra
A Majorka kávézó marketing személetű bemutatása, helyzetének értékelése
: Bakics Dorina
: Bakics Dorina
Anyám szerint reggeliző-kávézó sikerességének kulcsa és marketingtevékenységének bemutatása
: Horváth Pálma
: Horváth Pálma
EGY EGÉSZSÉGES KÁVÉZÓ BESZERZÉSI ÉS RAKTÁROZÁSI FOLYAMATAINAK TERVEZÉSE, KIVITELEZÉSE
: Nagy Ivett Krisztina
: Nagy Ivett Krisztina
Egy specifikus szolgáltatást nyújtó kávézó üzemeltetésének és gazdálkodásának bemutatása
: Nardai Eszter
: Nardai Eszter
Saját tulajdonú fagylaltozó és kávézó létesítése és piaci bevezetése
: Rimay Gábor
: Rimay Gábor
A magyarországi kávézási szokások alakulása, és a Starbucks kávézó térhódítása
: Borlai Sára Bernadett
: Borlai Sára Bernadett
A Jedermann Kávézó kínálatának elemzése, a választék szakszerű csoportosítása, sorrendje
: Benkő Tamás
: Benkő Tamás
Mi lenne a leghatékonyabb marketingstratégia egy új kávézó piacra vezetésekor?
: Révész Petra
: Révész Petra
A gödöllői Caravella kávézó marketingtevékenységének bemutatása és fogyasztói elégedettségének vizsgálata
: Pintye Andrea Sára
: Pintye Andrea Sára
Digitalizációs és automatizációs megoldások megvalósítását elősegítő, valamint hátráltató tényezők a Robert Bosch Kft. HR szolgáltató központja esetében
: Menich Benjámin
: Menich Benjámin
Vác, mint potenciális kulturális desztináció
: Ménich Alexandra
: Ménich Alexandra
Fenntarthatóság vizsgálata kávézók körében az Espresso Embassy specialty kávézó példáján keresztül
: Pajger Ivett Gabriella
: Pajger Ivett Gabriella
Bevezetés a kávé világába és a Caffe del Mondo kávézó bemutatása
: Buri Adrienn Nikolett
: Buri Adrienn Nikolett
A Darjeeling Indiai Teaház és Kávézó piaci helyzetének elemzése és fejlesztési lehetőségei
: Hajdú Réka
: Hajdú Réka
A USP jelentősége a specialty kávézók piacán a Kontakt kávézó példáján keresztül
: Randjelovic Ivan
: Randjelovic Ivan
Stefánia Palota, mint a kulturális szórakozás színtere
: Bartók Judit
: Bartók Judit
Rendezvényszervezés az Európa Kulturális Fővárosa program gyakorlatában
: Gulyás Jázmin
: Gulyás Jázmin
Az AmRest Kávézó Kft. által üzemeltetett vendéglátó egység megnyitását megelőző üzleti terv elemzése
: Szatmári Csilla
: Szatmári Csilla
A globális vs. lokális marketingstratégiai szemlélet bemutatása a Costa Coffee kávézó franchise hálózaton keresztül
: Herjeczki Martin Zoltán
: Herjeczki Martin Zoltán
Ökológiai lábnyom és gazdasági teljesítmény kapcsolatának szemléltetése az Ecocafe organic specialty kávézó példáján keresztül
: Káli Zoltán
: Káli Zoltán
Római örökségek, mint kulturális turisztikai termékek piacra vitele
: Balogh Bori
: Balogh Bori
Római örökségek, mint kulturális turisztikai termékek piacra vitele
: Pósfalvi Fanni
: Pósfalvi Fanni
A székesfehérvári Királyi Napok Nemzetközi Néptáncfesztivál, mint kulturális termék
: Nagy Lívia
: Nagy Lívia
A Várkert Bazár, mint kulturális helyszín marketing szempontú elemzése
: Csaba Laura Lilla
: Csaba Laura Lilla
Hasonló tételek
-
Budapest, mint Kelet-Közép-Európa startup központja a 2020-as évekre
: Szabó Kristóf -
Az Accor szállodalánc debreceni központja kommunikációs szempontból vizsgálva
: Tóth Panni -
A víz gyógyító ereje, avagy Hévíz, mint a magyar gyógy és - egészségturizmus központja
: Hvizsgyalka Alexandra Julianna -
Egy innovatív kávézó megvalósítása
: Bedő Kristóf -
Hugs with Mugs kávézó megalapítása
: Turai Ergoretta Éva