A Z és Y generáció információkeresési szokásai, valamint a közösségi média vásárlói tulajdonságokra gyakorolt hatásai a turizmusban

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Deák Zsófia
Other Authors: Kovács Edina
Format: Thesis
Kulcsszavak:Y generáció
Z generáció
adatbányászati technológia
adminisztráció
közgazdaság
közösségi média
turizmusfejlesztés
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26360
Description
Abstract:Szakdolgozatom a Z és Y generáció információkeresési szokásairól, valamint a közösségi média vásárlói döntésekre gyakorolt hatásairól fog szólni. Kutatásom során a turizmus iparágának legfontosabb szereplőit vettem alapul, az embereket és az általuk létrehozott eszközöket. A legfontosabb kutatási témakör, amelyre a felmérésemet építettem az a fiatalabb generációk fogyasztói magatartása az online környezetben, valamint a közösségi média befolyása a családon belüli vásárlási döntések meghozatalában. Jelentőségteljes információk birtokába jutottam, amelyek egészen új nézőpontot eredményeztek a turisztikai szolgáltatások biztosításának érdekében.