Front Office tevékenységek elemzése az NH Budapest City Hotel alapján

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Szigethy Anna Luca
Other Authors: Kövesdi Barnabás
Format: Thesis
Kulcsszavak:Front Office
NH Hotel
SWOT-elemzés
digitalizálódás
recepció
vendégpanasz
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26426
Description
Abstract:A projektmunkám célja főként a Front Office tevékenységek elemzésén alapul. Az olvasó számára minél részletesebben szeretnék betekintést nyújtani a vendégérkezéstől a vendég távozásáig lezajló folyamatokra.A Front Desk általános ismertetését követően bemutatom, hogyan is valósul meg a gyakorlatban, az NH Budapest City példáján keresztül.Ezt követően a vendégpanaszokat taglalom. Nagy hangsúlyt fektettem a vendégpanaszok bemutatására, úgy vélem a vendégpanaszok megfelelő kezelése hozzájárul a jól működő szállodák alapfeltételeihez. Ez a fejlődés egyik alappilléreként szolgál, hiszen a panaszokat összegyűjtve egy átfogó képet kapunk, min lehet javítani a közeljövőben. A SWOT-elemzéssel az NH Budapest City  Hotel lehetőségeire koncentrálok,  hogyan válhatnak előnyeire gyengeségei. Az elemzésből levont konklúzió, hogy a kisebb részletekben rejlik a szállodák minőségi javítása.Végezetül egy mélyinterjút készítettem Huszár Bálint szállodaigazgatóval a Front Office jövőjéről. A szakmai véleményét kikérve elemzem az online check in jelentőségét, a szállodáknak a technikai fejlődéséhez való hozzáállását, valamint összehasonlítom a múltbéli, jelen és a  jövőbeli változásokat a Front Officeot illetően.