Huawei Fogyasztóinak a Vizsgálata
Saved in:
Main Author: | Pokorny Marcell |
---|---|
Other Authors: | Békési Gábor György |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | fogyasztói csoportok fogyasztói igények közgazdaságtan marketing piackutatás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26465 |
Similar Items
KFC fogyasztóinak vizsgálata
: Szász Mirtill Katrin
: Szász Mirtill Katrin
A Huawei Technologies Hungary Kft. mérlegeinek elemzése
: Kozma Illés Zoltán
: Kozma Illés Zoltán
Research on the Impact of Huawei Advertising on Chinese Female Consumers
: Deng Jingfang
: Deng Jingfang
Marketing Strategies of Huawei 5G In European Market
: Gong Yuheng
: Gong Yuheng
Dél-koreai filmek és sorozatok fogyasztóinak vizsgálata Magyarországon
: Porcza Erika Brigitta
: Porcza Erika Brigitta
A New York Café fogyasztóinak márkahűsége
: Pasztosics Dóra
: Pasztosics Dóra
PROCYCLING® Hungary fogyasztóinak vizsgálata és javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára
: Kanti Krisztina
: Kanti Krisztina
An Investigation into risks related to the European Union's dependence on Huawei's 5G ICT Technology
: Nahata Anuj
: Nahata Anuj
Szépségipar fogyasztóinak megtartása az inflációs helyzetben, marketingkommunikációs eszközök által
: Verebi Zsuzsanna
: Verebi Zsuzsanna
Research on marketing risks and strategies of Huawei mobile phones in the European market during Covid-19
: Tian Miye
: Tian Miye
A Bellozzo fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára.
: Tóth Barna
: Tóth Barna
Az MnT Kft. fogyasztóinak vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs fejlesztésekre
: Budai Szabina
: Budai Szabina
Egy adott cég fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára
: Pirisi Lara
: Pirisi Lara
A Zwack Unicum Nyrt. fogyasztóinak a vizsgálata, ez alapján javaslattétel a marketing és kommunikációs stratégiára
: Majer Dávid
: Majer Dávid
Kína betagozódása a globális értékláncokba, a kínai elektronikai vállalatok nemzetköziesedése a Huawei vállalat példáján keresztül
: Makra Gábor
: Makra Gábor
The internationalization of an emerging multinationals The case of Huawei
: Chen Yuanyuan
Published: (2018)
: Chen Yuanyuan
Published: (2018)
Magyar kereskedelem vizsgálata a makrokörnyezet tükrében
: Biró Marcell
: Biró Marcell
A fenntartható közúti árufuvarozás kihívásainak vizsgálata a BHS Trans Kft-nél
: Berta Marcell
: Berta Marcell
Az Instagram influencerek térhódítása a világban és a magyarországi piac vizsgálata
: Gengeliczky Marcell
: Gengeliczky Marcell
A Z-generáció dolgozói elégedettségének vizsgálata a Yettel Magyarország Zrt.-nél
: Till Marcell
: Till Marcell
Magyar vállalatok regionális versenyképességének vizsgálata az innovativitás és nemzetköziesedés kontextusában
: Benyus Marcell
: Benyus Marcell
A beszerzési rendszer felmérése és a szállítói kötelezettségek vizsgálata egy termelő vállalat példáján keresztül
: Keserű Marcell
: Keserű Marcell
A nem hagyományos marketing megoldások meghatározó szerepe a kiskereskedelmi vállalatok életében - a Lidl Magyarország Bt. példájának vizsgálata
: Mrena Marcell
: Mrena Marcell
Internet of Things adta lehetőségek alkalmazása és vizsgálata a biztosítási szférában.
: Bátki Marcell Bertalan
: Bátki Marcell Bertalan
Jövőbeni kecskeméti egyetemi fesztivál megvalósítási stratégiája és lehetőségének vizsgálata
: Kovács Marcell Zoltán
: Kovács Marcell Zoltán
Az új, online marketingkommunikációs módszerek, mint stratégiai eszközök vizsgálata a cégek marketingtevékenységében
: Bosnyák Marcell Boldizsár
: Bosnyák Marcell Boldizsár
Otthoni és kisvállalkozások informatikai rendszereire vonatkozó alacsony költségvetésű biztonsági monitoring megoldások vizsgálata
: Balogh Marcell Dávid
: Balogh Marcell Dávid
Egy vállalkozás (üzemi) géppark kapacitás kihasználásának tervezése és elemzése és a kapacitáskihasználás változás eredményre gyakorolt hatásának vizsgálata
: Horváth Balázs Marcell
: Horváth Balázs Marcell
Kontrasztok a vezetésben a kulturális intelligencia nézőpontjából
: Varga Marcell
: Varga Marcell
A Visegrádi Négyek a migrációs válság idején
: Miskolczi Marcell
: Miskolczi Marcell
A kriptovaluták fellegvára A fizetőeszközök forradalma és háttértörténete
: Lőkös Marcell
: Lőkös Marcell
A túlhalászat hullámán globális kihívások Európa tükrében, változó perspektívák, és a jövő útjai a mélyben
: Gyarmathy Marcell
: Gyarmathy Marcell
A marketingpolitika komponensei, eszközei és rendeltetése a HR szolgáltatások értékesítésében a Viapan Klaszter működésének tükrében
: Nyirádi Marcell
: Nyirádi Marcell
A Szepi Fogadó dolgozóinak munkakörei és a munkaszervezet struktúrája
: Haffner Marcell
: Haffner Marcell
A digitális felületek növekvő szerepe a banki szektor marketingjében
: Juhász Marcell
: Juhász Marcell
A sharing economy helyzetének bemutatása Magyarországon a MOL Limo példáján keresztül
: Kovács Marcell
: Kovács Marcell
A magyar munkaerőpiac helyzete a 4. ipari forradalom foglalkoztatási kihívásainak tükrében
: Zeitouni Marcell
: Zeitouni Marcell
A pénzügyi tudatosság fejlesztését célzó programok hatása a befektetési kultúrára Magyarországon
: Madarász Marcell
: Madarász Marcell
Felhőszolgáltatások a jövő informatikája!
: Repa Marcell
: Repa Marcell
E-business a vállalatoknál
: Fridrich Marcell
: Fridrich Marcell
Similar Items
-
KFC fogyasztóinak vizsgálata
: Szász Mirtill Katrin -
A Huawei Technologies Hungary Kft. mérlegeinek elemzése
: Kozma Illés Zoltán -
Research on the Impact of Huawei Advertising on Chinese Female Consumers
: Deng Jingfang -
Marketing Strategies of Huawei 5G In European Market
: Gong Yuheng -
Dél-koreai filmek és sorozatok fogyasztóinak vizsgálata Magyarországon
: Porcza Erika Brigitta