Reklámlélektan, avagy a szépségipari kampányok hatása a fiatal nők testképére

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Mádi Emese Júlia
További közreműködők: Hübner Andrea
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:online reklám
reklám
reklámkampány
reklámpszichológia
szépségipar
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26480
Leíró adatok
Kivonat:Projektmunkámban az alapvető fogalmak tisztázása után röviden bemutatom a reklámok történetét, kitérek a különböző korszakokra, külön figyelmet fordítva a nőket ért hatásokra. A reklámpszichológia fejlődését is szemléltetem. Kutatásom középpontjába saját korosztályomat, vagyis a 20-25 év közötti nőket állítom, az őket megcélzó szépségipari reklámokat és azok hatásait kutatom. A kutatás célja, hogy átfogó képet kapjak arról, milyen hatást gyakorolnak rájuk a piacon jelenleg alkalmazott reklámok.