A Burger King marketing mix elemei

Saved in:
Bibliographic Details
Main Author: Vrbovszki Tamás
Other Authors: Békési Gábor György
Format: Thesis
Kulcsszavak:marketing
marketingeszközök
marketing terv
márkastratégiák
reklámtevékenység
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26497
Description
Abstract:Záródolgozatomban a gyors étkeztetés egyik élen járó szereplőjét, a Burger King étteremláncot elemzem. Vegyesen vizsgálom meg a vállalat külföldi, illetve hazai jelenlétét. Azt szeretném bemutatni, hogy vállalat milyen eszközökkel él, melyek lehetővé teszik a hatalmas versenyben való érvényesülést és magas pozíció elérését. Megvizsgálom és bemutatom, hogy a vállalat milyen mértékben és milyen hatékonysággal integrálja a marketing mix elemeit a vállalati gyakorlatban Arra szeretnék rájönni, hogy mennyire sikeres az adott cég marketing kommunikációja, kell-e esetleg rajta valamit változtatni. Vizsgálataim során a bővített marketing mix mentén haladok. A kutatásomhoz szükséges adatokat az általam készített internetes kérdőív eredményei, internetes statisztikák, könyvek, primer és szekunder kutatások, adatbázisok, illetve egyéb online és offline információk biztosítják. A dolgozatom végén a kapott eredményeket összegzem, és ez alapján teszek javaslattételt, hogy szerintem mely marketing elemek érdemes megtartania vagy elhagynia a cégnek, illetve milyen új elemekkel bővíteném a cég marketing arzenálját.