Marketing mix alkalmazása a Budapest Banknál a tanulói célcsoport vonatkozásában

Elmentve itt :
Bibliográfiai részletek
Szerző: Adamik Ottília
További közreműködők: Brávácz Dr. Ibolya
Dokumentumtípus: Diplomadolgozat
Kulcsszavak:banki szolgáltatás(ok)
bankmarketing
marketing mix
marketingeszközök
marketingkommunikáció
Online Access:http://dolgozattar.uni-bge.hu/26550
Leíró adatok
Kivonat:A témámban egy aktuális kérdéskörfeldolgozására tettem kísérletet tekintettel arra tényre, hogy az egész avilággazdaság mozgatórugója a kereslet és a kínálat. Ahhoz, hogy egy adotttermék/szolgáltatás iránt kereslet alakuljon ki, ehhez elengedhetetlen egysikeres marketing stratégia kidolgozása. Ennek fő célja, hogy egytermékcsoportot el tudjunk helyezni a piacon, alkalmazkodva a változó piaci igényeknekmegfelelően. A záródolgozatomban egy diákok számára létrejött számlacsomag kerül bemutatásra általam. A témaválasztásomnál azis motivált, hogy én saját magam is részét képezem ennek a célcsoportnak, és amindennapok során használom a bank ilyen irányú szolgáltatásait, a pénzügyeimkezelése során.Összegezve úgy gondolom,hogy a HelloBB számlacsomag egy rendkívül jó termék a tanulói célcsoport számára, kiállja apróbát mind a versenytársaival, mind pedig Budapest Bank többi termékévelszemben. Továbbá úgy vélem sikerült kellő részletességgel megismertetnem a terméket az olvasóval, és rávilágítanom erősségeire, és gyengeségeire egyaránt.