Mennyire érdemes sztenderdizálni egy globális márka kommunikációját?
Saved in:
Main Author: | Lovas Katalin |
---|---|
Other Authors: | Nincs adat Nincs adat |
Format: | Thesis |
Kulcsszavak: | Marketingkommunikáció Fogyasztói magatarás Sztenderdizálás |
Online Access: | http://dolgozattar.uni-bge.hu/26821 |
Similar Items
Marketing az építőiparban - Avagy mi teszi hatékonnyá az ágazat vállalatainak kommunikációját
: Gyöngyösi Klaudia
: Gyöngyösi Klaudia
Mennyire fenntartható a földgázellátás?
: Csiba Péter
Published: (2022)
: Csiba Péter
Published: (2022)
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka
: Hegyes Réka
Érdemes-e bevezetni a Reese's-t Magyarországon?
: Gelencsér Enikő
: Gelencsér Enikő
Amit a főbb hitelbiztosítékokról tudni érdemes
: Dezső Cintia
: Dezső Cintia
Minden, amit a közraktározásról tudni érdemes
: Jakab Ramóna
: Jakab Ramóna
Szemüvegmarketing- amin keresztül érdemes nézni a világot
: Kutasi Hella
: Kutasi Hella
Milyen informatikai alapot érdemes tanítani egy gazdasági képzés hallgatói számára
: Vidor József, et al.
Published: (2024)
: Vidor József, et al.
Published: (2024)
Mit ér a diploma, avagy érdemes-e tanulni?
: Lovasné Avató Judit
Published: (2009)
: Lovasné Avató Judit
Published: (2009)
Mennyire befolyásolja a regionális informatikai helyzet a logisztikát?
: Sándor Ágnes, et al.
Published: (2016)
: Sándor Ágnes, et al.
Published: (2016)
Megújuló energiaforrások - a szélenergia lehetőségei Magyarországon - mennyire élünk vele?
: Udvardi Nóra
: Udvardi Nóra
Felelős vállalatvezetés a munkáltató és a munkavállaló szemszögéből - Mennyire vonzó manapság a felelős vállalatvezetés?
: Keresztesi Katalin
: Keresztesi Katalin
A forma-1 jövője, avagy mennyire lehet fenntartható a „király kategória”
: Oláh Bálint
: Oláh Bálint
Mennyire vagyunk okosak? Avagy a Logisztika 4.0 eszköztárának gyakorlati alkalmazása
: Király Éva
Published: (2022)
: Király Éva
Published: (2022)
Hogyan tud egy szálloda zöld szállodává válni, és ez mennyire motiválja a jövendőbeli vendégeket
: Vasvári Judit
: Vasvári Judit
Mennyire megalapozott szakmailag a külgazdasági stratégia, különös tekintettel a "keleti nyitás" politikájára?
: Megyeri Gábor
: Megyeri Gábor
Az ügyfélkapcsolat kezelés és a marketing kapcsolata. Érdemes-e bevezetni egy bérmunkát végző termelő vállalkozásnál CRM rendszert?
: Novák Brigitta
: Novák Brigitta
Kisvállalkozás indítása napjainkban, lehetőségeink és azok buktatói, mit érdemes tudnunk, ha egyéni vállalkozásba kezdünk
: Horváth Dorina
: Horváth Dorina
Kisvállalkozás indítása napjainkban, lehetőségeink és azok buktatói, mit érdemes tudnunk, ha egyéni vállalkozásba kezdünk
: Horváth Dorina
: Horváth Dorina
Mennyire felel meg a magyar villamosenergia-ágazat szabályozása az Európai Unió új villamos irányelvének?
: Nagy Attila
: Nagy Attila
A Praktiker mint márka. Mit várnak el ma a fogyasztók egy márkától? Mennyire elkötelezettek ma érzelmileg a Praktiker felé a vevői? Milyen irányban, és hogyan kell a vállalatnak a márkát irányítani?
: Bakó Simon
: Bakó Simon
Egy tradicionális márka megújulása
: Mata Zoltán
: Mata Zoltán
Egy kozmetikai márka az etikus, tudatos vásárlás tükrében
: Szántó Katalin
: Szántó Katalin
Pályázzunk vagy mégsem? Avagy mennyire segíti a mezőgazdasági gazdaságok hatékonyságát és jövedelmezőségét a támogatások igénybevétele
: Varga Orsolya Fruzsina
: Varga Orsolya Fruzsina
Az influencer marketing hatása a Z generációra a közösségi médiában, avagy mennyire befolyásolnak a véleményvezérek
: Bodnár Eszter
: Bodnár Eszter
A visszajelzés – hogyan változtatta meg a szervezeti kultúrát egy új teljesítményértékelő folyamat bevezetése és mennyire adaptálódott hozzá a szervezet?
: Helter Zoltán
: Helter Zoltán
Multikulturális hatások egy globális vállalatnál
: Schwarczkopf Dávid
: Schwarczkopf Dávid
Magyarország a globális értékláncokban az áruforgalmi háló
: Antalóczy Katalin
Published: (2017)
: Antalóczy Katalin
Published: (2017)
A gyűjtő-elosztó funkciót ellátó repülőterek előnyei a Hunicorn Kft. számára avagy érdemes-e erre új szolgáltatást alapozni
: Győri Alíz
Published: (2008)
: Győri Alíz
Published: (2008)
Arculat, márka és imázs átfogó értelmezése egy magyar tervezői márka példája alapján
: Vincze Dóra
: Vincze Dóra
Egy natúr kozmetikai márka újjáélesztése Magyarországon
: Kővári Dalma
: Kővári Dalma
A márka jelentőségének kutatása a Bosch márka vizsgálatával
: Braun Réka
: Braun Réka
Globális civil társadalom?
: Bálint Petra Dóra
: Bálint Petra Dóra
Globális felmelegedés klímaválság vagy klímakatasztrófa
: Oláh Viktor
: Oláh Viktor
Globális helyzetkép folytatódik a fellendülés
: Losoncz Miklós
Published: (2017)
: Losoncz Miklós
Published: (2017)
Két választott vállalkozás vagyoni, pénzügyi és jövedelmi helyzetének elemzése annak érdekében, hogy az alkalmazott mutatószámok mennyire tükrözik a valóságot
: Almádi Gabriella
: Almádi Gabriella
A véleményvezérek szerepe egy új márka kommunikációjában
: Juhász Zsófia
: Juhász Zsófia
A Nike valóban több mint egy márka?
: Takács András
: Takács András
MAC Cosmetics, egy kozmetikai márka online marketingstratégiája
: Móré Lilla
: Móré Lilla
Egy kategóriateremtő étrendkiegészítő márka bevezetése a gyógyszeriparban
: Szubi Balázs Zoltán
: Szubi Balázs Zoltán
Similar Items
-
Marketing az építőiparban - Avagy mi teszi hatékonnyá az ágazat vállalatainak kommunikációját
: Gyöngyösi Klaudia -
Mennyire fenntartható a földgázellátás?
: Csiba Péter
Published: (2022) -
Egy globális márka magyarországi stratégiájának bemutatása a Dove márka példáján keresztül
: Hegyes Réka -
Érdemes-e bevezetni a Reese's-t Magyarországon?
: Gelencsér Enikő -
Amit a főbb hitelbiztosítékokról tudni érdemes
: Dezső Cintia